Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • B|shOp-VR6

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Motor cu o singura axa cu came = SOHC - single overhead camshaft
Motor cu doua axe cu came = DOHC - double overhead camshaft
Motorul este un V6 are doua axe cu came (arhitectura motoarelor in V nu permite sa fie SOHC) si 12v adicatelea doua valve per piston. Practic sunt doua chiulase fiecare cu cate o axa cu came la fiecare trei cilindri...
Pentru ca a reusit sa bata cu un Opel GSI de 130 cai un VW de 174
GSI primeste toate laudele
Un capac delco nu cred sa coste mai mult de 20 EUR:)


Mane... capacul de delcou costa 1.5 mil la masina mea... suna si vei afla...

Acel capac de delcou si problemele care mi le dadea nu imi permitea sa dau SCARTZ la roti pe I-a... deci nu cred ca ar trebui sa comentezi avand in vedere situatia.... Dak vrei sa te convingi ne intalnim cand vrei... si facem diferenta... cu capac de delcou bun si fara... o sa vezi ca e de la cer la pamant... sa nu mai vb ca acuma dau fum din roti la plecare iar inainte nu dadeam nici scart...


Pls.. nu imi ziceti despre masina mea personala cum se comporta si cum se comporta... cred ca stiu cel mai bine diferentele... Care vreti si sunteti din bucuresti.. azi ma intalnesc si va arat si motor si tot....

Respect ca m-a facut atunci... astept acuma revansa... apoi mai postam...

Ca sa dau asa un road kill dupa ce am rezolvat din probleme...

BMW 535 Tiptronic
Ursulete 325
Golf 4 160 cai TDI
Passat TDI 4 motion cand eram cu 5 oameni in masina
Ursulet 323
A3 150 de cai
Hyundai Coupeuri 2
Nissan 200SX

Acuma.. astept si GSi-ul sa vedem ce se mai intampla...
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ok eu am gresit, exista v6 -uri cu o singura axa cu came,in aceste conditii sa ma lamureasca si pe mine cineva cum un motor V6 cu 12 supape (doua pentru fiecare cilindru) este totusi DOHC ???
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:ok eu am gresit, exista v6 -uri cu o singura axa cu came,in aceste conditii sa ma lamureasca si pe mine cineva cum un motor V6 cu 12 supape (doua pentru fiecare cilindru) este totusi DOHC ???

*
Motoarele in V cu o singura axa intre cilindri sunt xOHC ci OHV adica cu supape in cap dar NU si cu arborele cu came, car e deportat si pentru a forma lantul cinematic se folosesc tije si culbutori...
  • CIH_Tuner

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Bucharest
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2004

  • Mesaj Privat
exact Wink
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
DOHC , n-ar trebui ca o axa sa serveasca supapele de admisie si cealalta cele de evacuare ? asta la un motor cu 4 in linie. la v6 nu stiu cum e
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:DOHC , n-ar trebui ca o axa sa serveasca supapele de admisie si cealalta cele de evacuare ? asta la un motor cu 4 in linie. la v6 nu stiu cum e

*
In imensa majoritate a cazurilor, da...
La V6 ai 4 axe cu came, din acest P D Vedere este ca si cum ai avea 2 motoare "siameze"
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Motorul VR6 e un hibrid intre V6 si inline-6 - are un unghi de 15 grade intre bancurile de cilindri si chiulasa comuna. La varianta de 174HP fiecare axa cu came comanda supapele pentru cate un banc de cilindri, ceea ce din perspectiva unui motor V6 s-ar numi SOHC. Chiar daca stau in aceeasi chiulasa, cele doua axe nu au rolul pe care l-ar avea intr-o arhitectura DOHC - una sa se ocupe de admisie si cealalta de evacuare. Varianta DOHC a motorului a aparut in 99' (nu 97' cum am postat anterior) si are 200CP si 24V, din care cele de admisie sunt comandate de o axa si cele de evacuare de cealalta.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR