- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
io am rezolvat prin schimbarea valvei de relantiu (IAC) am pus una noua si merge tot ceas, am incercat sa curat aia veche dar mergea doar o saptamana maxim, apoi iar mergea aiurea, deci nu era o solutie, piesa am luat-o de pe ebay cu 1,5 mil si acilea noua era 9mil.. deci.. no comment!
la masina veche am schimbat senzorul de la axul cu came (camshaft) dar atunci imi arata eroarea pe bord, si nu a mers decat original de Opel
problema e cand nu iti apare pe bord eroare deci nu e ceva electonic, in cazul meu era IAC-ul
sper sa te ajute 😉
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
Ai inteles ?
-------
yup... de acord cu tine.. si pe mine ma scoate din sarite limbajul asta......aaargh! 😠
un pic foarte offtopic, ... ce nu isi dau ei seama e ca, e mai comod sa scrii "ca" decat "k" pt. ca tastele sunt apropiate, dar... nu mai esti asa de "cool"
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
De cand am luat jaful asta nu mai am bani nici de benzina, se strica zilnic.
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
--------
apropo! vezi pe la ce mecanici mergi, s-ar putea sa fie mai rau decat pe forum, eu am ajuns sa fiu mecanic doar sa nu ii mai vad, problema e ca au un IQ foarte scazut, sau ii doare tare la buzunar si prind "fraieru" mai bine iti bati tu capu si vezi logic ce sa intampla, nu e ff complicat.. un pic de rabdare.. altfel, da-i foc ca nu e suparare si ia-ti alta noua in leasing 😉
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
dady_t
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
dereck
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2009
- Mesaj Privat
- nashu_lucian
- **
- 420 mesaje
- din 20 Aug 2008
- Omega FOREVER
- Hunedoara
nashu_lucian
- Mesaje scrise: 420
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega FOREVER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 138 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 138 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
ms10cfi
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Omega 1995 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
ai intai o sa-i schimb bujiile ca astea pe care le am acum sunt de aceeasi varsta cu bunicamea!😃
salut la toti,am schimbat si eu sonda lamda la un omega B motor x20se,si nu merge motorul numai cu mufa de la debitmetru de aer scoasa.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Multumesc
- oopsCam
- **
- 273 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
Azi ma-m intalnit cu un coleg de pe forum, mai precis cu lucian17crw. Am luat taurul de coarne si am inceput prin eliminare... Debimetrul nu este de vina si nici motorasul pas cu pas. Acum merg cu mufa de la motoras scoasa si imi sta la 1100-1000-900-1200... Undeva pe aici. Iar cu mufa bagata imi sta la 2500-3000 la relantiu. Noi, adica el, se gandea sa nu fie de la senzorul de temp din motor... Acela de apa. Poate o fii stricat si ii da la ECU ca sunt -5 grade C sau mai stiu eu ce limita de inghet si imi tine relantiul asa de sus. Voi am vazut ca ziceti si de 1 dinte la distributie si senzorul de la axu cu came... Cum se pot verifica si astea 2? Pana la urma a rezolvat cineva relantiul saltaret? Daca la mine cele 2 piese sunt functionabile... ce ar mai putea fii?
- oopsCam
- **
- 273 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- oopsCam
- **
- 273 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat