- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
de luni pana azi nu mia pierdut de loc , si am observat ca daca i las busonul vasului de apa putin slabit adica nu-l strang urca mai repede ,sau puate mi-se pare, eu am zis asa ca daca este catalizatorul infundat atunci automat nu trage,nu scuate fum, si se incalzeste, nu stiu ce sa zic , pe care cum aud i sta apa la 95 si asa i normal, nu stiu , asa sta si la mine la 95, si daca dau in ea puate ca deaia ca nu trage urca la 98-99puate , am zis ca ma bag sai dau tobele jos zilele astea ,si vad atunci daca sar putea sa fie si de acolo, am blocat ventilatorul pe direct si tot de geaba tot asa sta, lam deblocat sta la fel .
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
poi uite..fa altfel..
asa am facut si eu..si mia zis un domn care e plecat in israel paremise..ma sunat si mi-a dat el metoda asta
pune un fular de material adica o carpa langa buson pe vasul de expansiune,leaga pe langa acel capac un tifon ceva de material si dupaia dute cu ea si dai in freza tineo in 3000-4000 de turatii!pana se incinge..
daca carpa va fi umeda dupa acest experiment sa stii ca face presiune si ai ori chiuloasa ori garnitura dusa!de aici automat deduci daca creste temp normal sau nu!
credema 95 este temp maxima..dupa care pica inapoi la 90!
multi zic 98-100 pana ce ajung sa le fiarba motorul..era un topic pe undeva
mai multi se plangeau de aceste temp mari..pna la urma era garnitura de chiuloasa
toate aceste probleme vin de la o defect de fabricatie la masinile astea ,referitor la racire..fi sigur ca nu esti singurul,asa eram si eu la inceput!si iti zic sincer nu este adevarat afirmatia 'e normal sa fie la 98 de grade''nici decum!
asa am facut si eu..si mia zis un domn care e plecat in israel paremise..ma sunat si mi-a dat el metoda asta
pune un fular de material adica o carpa langa buson pe vasul de expansiune,leaga pe langa acel capac un tifon ceva de material si dupaia dute cu ea si dai in freza tineo in 3000-4000 de turatii!pana se incinge..
daca carpa va fi umeda dupa acest experiment sa stii ca face presiune si ai ori chiuloasa ori garnitura dusa!de aici automat deduci daca creste temp normal sau nu!
credema 95 este temp maxima..dupa care pica inapoi la 90!
multi zic 98-100 pana ce ajung sa le fiarba motorul..era un topic pe undeva
mai multi se plangeau de aceste temp mari..pna la urma era garnitura de chiuloasa
toate aceste probleme vin de la o defect de fabricatie la masinile astea ,referitor la racire..fi sigur ca nu esti singurul,asa eram si eu la inceput!si iti zic sincer nu este adevarat afirmatia 'e normal sa fie la 98 de grade''nici decum!
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Sal! O s ma bag s eu in seama. Am s eu o intrebare. Atunci knd va ajunge apa la 90 d grade va creste presiunea in furtunele radiatorului? Eu am x20xev, si de curand mi s-a gripat termocupla dar am continuat s merg asa, pana mi-a fisurat radiatorul. M-am enervat s i-am pus radiator d-ala mare d mv6 cu termocupla c tot. Acum mi-ajunge rar l 95 si nu trece , dar furtunele sunt tari, se creeaza presiune. E normal? S ar mai fi ceva: nu-mi mai indik temp apei in bord. Am auzit k-ar fi sonda arsa... Stie kreva unde se afla la xev?
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sonda se afla pe termostat..pe el vine cuplat cablul..acela..o fisa,
poate e picata fisa aceea!
presiune e normal dar nu foarte mare presiune!oricum ai si o supapa pe busonul de la vasul de expansiune!incearca sal schimbi busonul
nu e prea mare presiune in conducte..credema am avut si eu problema si a fost de la garnitura de chiuloasa ,chiuloasa..peacolo!
acuma bara la bara uraca la 95 si cade inapoi la 90!
poate e picata fisa aceea!
presiune e normal dar nu foarte mare presiune!oricum ai si o supapa pe busonul de la vasul de expansiune!incearca sal schimbi busonul
nu e prea mare presiune in conducte..credema am avut si eu problema si a fost de la garnitura de chiuloasa ,chiuloasa..peacolo!
acuma bara la bara uraca la 95 si cade inapoi la 90!
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
Merci, vad k t pricepi! Ar mai fi o problema. Atunci knd imi ajunge temp pe la 90 nu mai trage bine masina, se acelereaza anemic si n-am demaraj. Am dus-o l tester s mi-a spus k am amestecul aer benzina slab. Am curatat iac,egr, clapeta,dar degeaba, knd se incalzeste nu mai trage. Ce-ar putea fi? Vre-un senzor ,ceva? Dubios este k doar knd e incins nu trage.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
poi singurul..e debitmetrul!
eu cel putin sunt pe cale sa-l schimb,am consum mai mare..tot asa face..daca e tare incins..numai are asa demaraj decat daca ai dau talpa!
si inca ceva..nu se curata..sau se reinoieste..alea sunt aberatii!acuma am aflat si eu!
pe tester nu ati va arata dar eu zic ca la cati ani are masina un schimb de debit metru nu strica..eu oricum sunt pe cale sa-l schimb!
eu cel putin sunt pe cale sa-l schimb,am consum mai mare..tot asa face..daca e tare incins..numai are asa demaraj decat daca ai dau talpa!
si inca ceva..nu se curata..sau se reinoieste..alea sunt aberatii!acuma am aflat si eu!
pe tester nu ati va arata dar eu zic ca la cati ani are masina un schimb de debit metru nu strica..eu oricum sunt pe cale sa-l schimb!
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
nu stiu la cat deschide ,insa la mine urca incet la 90- 95 si acolo sta, dar mai trece de 95 cand ii dau talpa in trafic de bucuresti (pornit repede,oprit repede in repetate randuri) la caldura de afara( 30-32 gr.C) si am o problema- imi face un fel de mazga rosie-rozalie in vas ,cateodata bdesfa busonul si e plin de pasta(un fel de pasta care se usuca su devine praf...?! ) nu stiu ce ar putea fi...? ii voi curata instalatia,poate chiar azi daca ma simt odihnit si va tin l;a curent .
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
aceia este ruginaaaa, desfa si baga o solutie din aia cu 8lei la bidon galben . si apoi clatareste bine cu multa apa o bagi in motor pe o parte si sa iese pe alta , la fel si radiatorul , la fel am facut si eu, acum urca mai greu la cei 95, inainte in 10minute aveam 95gr acum am nevoie de 30minute si mai mult.
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema. Aveam mufa de la senzorul de presiune antigel coxata. Doua fire din ea erau intrerupte. Dupa schema electrica din TIS acea mufa are legatura cu releele de la ventilatoare. Mufele sunt situate in stanga langa bara stabilizatoare fata. Dupa reparatia mufei urca mult mai greu in temperatura si nu mai sta constant la 100.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
am rezolvat cu instalatia, am bagat furtunul de apa pe instalatie si... surpriza! mi.a scos un ,,carnat" de pasta de culoare crem ! nu stiu de la ce ar fi putut fi , am schimbat si antigelu' si acum rareori ajunge la 95' , sta intre 88-93 mai ajunge la 95 dar intra ventilatorul si se domoleste, ce vreti e Bucuresti doar ! sal.
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
eu stiti ca vam mai zis am luato fara termostat, si statea apa la 98 todeauna cum o acceleram se facea 100, am adus masina acas primul lucru am cumparat o solutie de saplat instalatia, dinaia ieftina cu 6lei, am bagat furtunul cu apa lam lasat sa curga apa in motor pe alt furtun sa curga vreo 60minute , ce a iesit numa eu stiu , apoi mam uitat mai bine si la radiator furtunele nu sunt cel mai jos puse fapt pt care lam dat jos sal golesc calumea, lam curatat am cumparat termostat nou nu vechituri si acum sta la 90 si chinuita la prima linie dupa 90 peste nu mai trece nici batuta. Fara termostat statea pe panta in sus la maxim 70 , deci cine vrea racire buna sasi spele bine instalatia .
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal . eu nu inteleg un lucru la tine .'' cea din stanga sau dreapta '' . La masina mea ambele termocuple sunt situate in partea dreapta a radiatorului : una este jos si una sus chiar sub furtunul cel gros care iese din chiuloasa. referitor la principiul de functionare este urmatorul:cand acul la apa ajunge pe 90 porneste termocupla de sus si invarte ambele ventilatoare cu o turatie medie . daca ajunge la 95 (f f rar) porneste ventilatorul din partea dreapta cu o turatie foarte mare iar cel stang ramane cu turatia initiala. asa functioneaza la mine pt ca eu am pus termocuple de dacia supernova si au punctul de lucru 87 92 de grade . functioneaza f bine si se potrivesc la filet. trebie doar mufa modificata.