Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut tuturor am si eu o problema imi sta relantiu la 1000 rpm ma poate ajut acineva? vectra a 2000 ecotec 16 v x20xev
Like
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut...la carburator,clapeta are un surub mic cu o contrapiulita,desfa piulita cu o cheie si slabeste surubul cu o surubelnita pana cand ai turatia normala.tine fix surubul cu surubelnita si strange piulita cu cheia.accelereaza pana la 2000-3000 de ture si vezi daca acul revine la turatia normala.
Like
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
si care ar fi turatia normala la acest motor,la mine sta la 900 si consum instant la relanti de 1l/h
Like
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
800-900
Like
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
multumesc,deci este bine cum sta la mine
Like
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ksper a scris:salut...la carburator,clapeta are un surub mic cu o contrapiulita,desfa piulita cu o cheie si slabeste surubul cu o surubelnita pana cand ai turatia normala.tine fix surubul cu surubelnita si strange piulita cu cheia.accelereaza pana la 2000 -3000 de ture si vezi daca acul revine la turatia normala.
salut am incercat si asta dar tot la 1000 sta ce o avea k nui dau de cap?
Like
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
este posibil ca potentiometrul de la clapeta sa nu functioneze in parametri.
Like
  • mihaipalade

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2009

  • Mesaj Privat
eu cred ca este motorasul de relanti,din potentiometru stiu ca se regleaza numai avansul si asta pe tester
Like
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
am scimbat si potentiometru de la clapeta dar degeaba
Like
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am acelasi tip de motor pe Vectra B din '99. Inainte de "problema" la relanti turometrul la masina mea statea la ~700 turatii. E putin?
Acum, imediat ce o pornesc dimineata, pana se incalzeste motorul lucreaza la 1000-1100, apoi scade pana la 700 unde la intervale de 4-5 secunde are scaderi de 1 secunda la 600 si revine... constant.
Like
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG