Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • vektor

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu bateria! carbunii de la releu de incarcare erau dusi si nu mai incarca, am mers la un magazin si miam luat un releu nou, l-am pus sus si pauza,nimic,nu-mi indica nici martorul din bord si nici nu-mi incarca,am mers la un magazin de electrice si acolo am gasit niste carbuni pe dimensiuni,acuma nu stiu daca au aceeas densitate,i-am pus pe releul cel vechi,l-am pus sus si merge,am mers cu cel nou inapoi la magazin si mia zis ca nu poate sa-l ia inapoi ca trebe sa-i duc un act prin care sa le demonstreze la furnizori ca nu-i functional,asa ca ma-m facut si cu un releu marca HUCO de pus in vitrina,ce sa facem! traim in romania!si asta ne ocupa tot timpul!
Numai bine!.
Skip ads

  • sebastyan2001

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eddiy a scris:salutare...snt nou pe forum si am si eu o mica-mare problema..am un vectra b din '98,1.6 benzina ,motor x 16 szr...pan' aici totu bine...masina o am de vreo luna...problema ar fi ca acum vreo doua zile am inlocuit dif-urile pe fata si am tinut mai toata ziua casetofonu la maxim,in probe(nu stiu cat de concludenta e partea asta,da pana aici nu facea )...seara am plecat la o tura si observ ca mi se aprind martorii de la abs si inca unul galben cu un semn de pompa in bord,concomitent cu 'caderea' tuturor acelor indicatoare ...am mai observat ca atunci cand o accelerez imi creste intensitatea in mai toate luminile,bord,faruri,etc...si ink ceva...probabil imi da si injectia 'peste cap'.pt ca odata cu aprinderea martorilor,imi creste si turatia,asa de capu' ei... ..de mentionat senzorul bateriei negru de atunci si faptul ca nu porneste cu martorii aprinsi de la sine,se aprind cand accelerez mai tare..si ca uneori 'isi revine' cand pornesc AC,dar pt foarte scurt timp...ma poate ajuta cineva cu o parere?

Ceva similar a patit si un prieten la o astra f, era de vina releul de incarcare si puntea cu diode, baga prea mult curent, din cauza lui a ars si debitmetrul si a ramas si fara ABS. Inca nu a aflat ce are ABS-ul, suspectam unitatea centrala dar inca nu am umblat acolo.
  • Foose

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1994 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am cumparat masina SH de curand si releul de incarcare incarca mai mult decat trebuie..si trebe sa merg tot timpul cu farurile si casetofonul pornit k sa aibe consumator.... De ce incarca mai mult decat trebe ? este cumva stricat ?Sad ....

Multumesc
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ce tensiune ai masurat? Ar trebui fie 13.8-14.4V.
Skip ads

  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu prea intelegem ce inseamna mult la tine! Cauta sa descrii un "defect" cat mai amanuntit...ca sa stim pe ce ne bazam cand vorbim/scriem! Cum spunea si colegul de mai sus, aceea este tensiunea normala! Daca nu ai la borne cu motorul pornit aceste limite, dai alternatorul jos, masori/schimbi punte diode, regulator electronic! Daca tot "farami" alternatorul, iti recomand sa schimbi carbunii, sa gresezi rulmentii, eventual sa rectifici colectorii rotorului, daca acestia sunt prea uzati si vizibil au acumulat "santuri"! Dupa toate aceste operatii te poti baza timp indelungat pe "noul alternator"! Smile Ca sa nu ne faci sa "muncim" mai mult, trece-ti si tu masina si motorizarea la semnatura! Vei avea mai multe sanse sa capeti un raspuns la viitoare probleme! Cele bune!
L.E.
Daca mai mergi mult asa cu el, in "regimul asta", pregateste-te sa-ti cumperi si baterie! Laughing
  • Foose

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1994 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
imi incarca 16 V , si daca aprind farurile... 15 VSad ...
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,274
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cu siguranta ai cel putin o dioda "dusa"! In acest caz poate fi afectat si regulatorul electronic! Cu cat faci ce ti-am zis, mai repede, cu atat scapi de cheltuieli suplimentare!
Ti-am pus si o poza cu circuitele si piesele din alternator! Poate te ajuta ! Bafta!

  • Foose

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1994 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ms mult:DVery HappyVery Happy
Skip ads

  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ce trebuie sã schimb eu ca sã-mi încarce OK ?
Îmi încarcã un 13.8 - 14.0 la relanti fãrã nimic pornit, iar noaptea cu faruri 13.0 ºi mai dau drumul ºi la aer cam 12.7 ( asta îmi aratã pe detector ... deci un plus de 0.2 dar mi se pare puþin ziua mers cu casetofon ºi un pic aer 13.2 ~ 13.5 )
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Topicul asta nu ti-a atras atentia? Citeste regulamentul si foloseste functia "Cautare" si vei sti unde trebuie sa postezi, si cand deschizi un topic nou.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026
  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Am dat search, nu am gasit nimic asemenator.
Asadar, azi, acum 2 ore, pe ploaia de groaza care a fost, pe la viilor am luat 1 balta destul de mare, timp de 0.1 secunda Smile s-a aprins martorul de la baterie. In urmatoarele 10 secunde am luat din nou acea balta (deh, valuri) si acum s-a arpins martorul 1 secunda si s-a stins.
AM ajuns acasa, am oprit motorul, l-am pornit, totul ok.
Mentionez ca cele 2 aprinderi scurte nu au fost insotite de fluctuatii de curent in masina.
Ca idee: Aveam pornite xenoanele, farul de ceata, scaunul incalzit, clima, radio.

Sa imi fac griji sau.... ?
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu daca sa-ti faci griji, cred ca nu. Banuiesc ca a ajuns putina apa pe un circuit si i-a modificat pentru scurt timp valoarea insa odata ce apa a disparut totul a revenit la normal. Am totusi o intrebare: ..........SCAUN INCALZIT? -ACUM?
scuze dar nu ma pot abtine. Adica in spate scaun incalzit si in fata clima, banuiesc ca pe rece. E ceva ce nu inteleg, scuze, nu sunt rautacios.
Skip ads

  • georgea

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Scaunul era pornit fiindca fusesem in ploaie (nevoile fiziologice:)) si eram fleasca pe spate si pantaloni Smile.
Pana una alta, am fost la masina, m-am uitat in bord si nu e niciun martor aprins, am deschis capota, am mirosit alternatorul... totul ok.
Sper sa fie ok.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6026 nu trebuie sa fie asemanator ci sa fie discutia despre ce te intereseaza pe tine. Aici s-au discutat probleme de alternator, diode , martor aprins in bord si restul. Asa ca pe viitor incearca sa postezi unde trebuie si sa nu mai deschizi topic nou decat cand esti 110% SIGUR ca nu s-a mai discutat despre sau apropiat de acel lucru.
  • kokobau

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut, sunt nou pe forum si am un prieten cu o problema la masina:
Opel astra G caravan an de fabricatie 2001, 1700 diesel rulata doar in germania are 2 zile de Ro, problema este ca aseara s-a aprins becul in bord cel cu bateria mai exact si nu mai merge servo directia.
1.este electrica servo directia?
2.Are lichid la borcan pt directie, motorul functioneaza bine
Am citit ca ar putea fi puntea de diode sau alternator
As da mai multe detalii despre masina dar certificatul este in germana si nu pricep nic.
Astept pareri si sfaturi.
Multumesc!
  • costy01

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare.Ieri seara mi s-a aprins martorul de la baterie.Alternatorul mi s-a incalzit tare si vajaia.Am schimbat puntea de diode si releul si la fel doar ca dupa ce pornesc motorul martorul se stinge,iar dupa ce opresc martorul se aprinde.Ce altceva ar putea fi?
  • einstein

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1997 1,4 F
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sper ca 12 mil nu inseamna 1200 de lei noi , adica 300 de euro ?
mie unul mi se pare cam scump , foarte scump .....
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

kokobau a scris:Salut, sunt nou pe forum si am un prieten cu o problema la masina:
Opel astra G caravan an de fabricatie 2001, 1700 diesel rulata doar in germania are 2 zile de Ro, problema este ca aseara s-a aprins becul in bord cel cu bateria mai exact si nu mai merge servo directia.
1.este electrica servo directia?
2.Are lichid la borcan pt directie, motorul functioneaza bine
Am citit ca ar putea fi puntea de diode sau alternator
As da mai multe detalii despre masina dar certificatul este in germana si nu pricep nic.
Astept pareri si sfaturi.
Multumesc!
Razz vezi cureaua
  • Vizitator

  • Mesaje scrise:
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat:

[quote="Teo_MTM"]Ce trebuie sã schimb eu ca sã-mi încarce OK ?
Îmi încarcã un 13.8 - 14.0 la relanti fãrã nimic pornit, iar noaptea cu faruri 13.0 ºi mai dau drumul ºi la aer cam 12.7 ( asta îmi aratã pe detector ... deci un plus de 0.2 dar mi se pare puþin ziua mers cu casetofon ºi un pic aer 13.2 ~ 13.5 )[/ Twisted Evil vezi cureaua slabaquote]
  • donovidiu

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
[quote="kokobau"]Salut, sunt nou pe forum si am un prieten cu o problema la masina:
Opel astra G caravan an de fabricatie 2001, 1700 diesel rulata doar in germania are 2 zile de Ro, problema este ca aseara s-a aprins becul in bord cel cu bateria mai exact si nu mai merge servo directia.
1.este electrica servo directia?
2.Are lichid la borcan pt directie, motorul functioneaza bine
Am citit ca ar putea fi puntea de diode sau alternator


puntea de diode se afla in alternator. eu am masina ca a ta. si mi s a dus dupa 5 ani de ro (deci total 8 ani). a costat 250 lei plus manopera.plus dat jos si suit inapoi altenator...total 5 bulioane. tb sa aduci pe cineva sa iti puna aparatul de masura sa vezi daca iti incarca bateria. sa nu mai fortezi bateria, ca io atunci mi am descarcat si bateria. in iarna am avut problema asta, si acum m au lasat carbunii de la electromotor (fara nici un avertiment sau poc! brusc si dintr o data nu a mai plecat!) ar tb si pe aia sa ii schimbi (masina mea are 180k km).
daca nu merge altenatorul, nu mai merge nici servo
bafta multa
am si io o intrebare...ca na! sunt cam varza in ale masinii...unde e capacul de la servo, pe unde bag ulei acolo? ca eu nu imi dau seama. adevarul e ca stiu numai unde e uleiul si apa ptr antigel..in rest in 5 ani nu am bagat nimic io. nici lichid de frana. cine stie unde o fi ala?! Sad va rog sa ma ajutati si pe mine cu un reply, si sa nu zambiti ironic.
sa ne auzim cu bine
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR