Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Petrutz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Florin Popescu
- *
- 22 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Constanta
Florin Popescu
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
goe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2006
- Mesaj Privat
Florin Popescu a scris:Am urmatoarea problema la Opel astra cu motor 1,7 DTI: cand accelerez,uneori e mai rapida masina,uneori nu! sau mai bine spus...uneori da in nas cand apas acceleratia mai brusc! Apoi daca reduc si o calc progresiv,e mai sprintena(cat de cat). Si am mai observat ca atuci cand este motorul rece,functioneaza mai bine,decat atunci cand este cald! Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca turbina este de vina,ca nu mai da randamentul optim.Sa fie chiar asa? Ma gandesc totusi ca turbina asta ar trebui sa nu dea randamentul scontat tot timpul,nu doar uneori! Mai spunea cineva undeva pe un forum de senzorul de temperatura ca ar putea avea influenta!!!Ma puteti ajuta cumva va rog?
goe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2006
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
Mr_K
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dej
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cand accelerez putin mai tare motorul parca se ineaca si se accelereaza cu smucituri. Se intampla de fiecare data cand las masina nepornita minim 2-3 zile. Cu toate ca la bord acul trece de zona albastra problema nu dispare. Ca sa-mi dispara problema trebuie sa conduc cu motorul destul de turat cam 30 km. Chiar si la ralanti cand apas brusc pe acceleratie se ineaca motorul dupa care isi da drumul si se tureaza normal. Pana acum de doua ori s-a intamplat asa si este foarte enervant mai ales la pornirile de la semafor.
Sa fie oare pompa de injectie sau altceva???
Sa fie oare pompa de injectie sau altceva???
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
un prieten a patit asa dupa ce a schimbat cureaua de distributie nu era pusa la punct dupa ce a pus-o bine nu a mai avut probleme...............asta in cazu in care ai schimbat cureaua in caz ca nu ai schimbat cureaua recent nu stiu care sa fie problema
poti sa te duci la service la Augsburg pt o verificare din bara in bara a masinii costa 55 ron si iti zice tot despre masina
PS
am fost cu un seat ibiza din 2001 si mi-a luat 55 ron poate difera pretu de la masina la masina
poti sa te duci la service la Augsburg pt o verificare din bara in bara a masinii costa 55 ron si iti zice tot despre masina
PS
am fost cu un seat ibiza din 2001 si mi-a luat 55 ron poate difera pretu de la masina la masina
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Florin_
- **
- 103 mesaje
- din 19 Feb 2006
- Astra 2000 1.7 DTI
Florin_
- Mesaje scrise: 103
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.7 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Mr_K
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dej
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 471 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 471
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,096 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,096
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Scuze de off topic.
@Florin_: Care e problema? E asa de greu de pus datele masinii in semnatura? Daca majoritatea facem asa pentru ca e mai usor si nu mai e necesar sa derulam toata pagina cand putem raspunde consideri ca e rau? Eu am facut o sugestie, nu am dat cu parul si nici nu asteptam ca altcineva sa sara pentru a declansa o polemica. A mai fost cineva care spunea ca, daca are poza cu denumirea in garaj de ce sa puna si in semnatura.
@Florin_: Care e problema? E asa de greu de pus datele masinii in semnatura? Daca majoritatea facem asa pentru ca e mai usor si nu mai e necesar sa derulam toata pagina cand putem raspunde consideri ca e rau? Eu am facut o sugestie, nu am dat cu parul si nici nu asteptam ca altcineva sa sara pentru a declansa o polemica. A mai fost cineva care spunea ca, daca are poza cu denumirea in garaj de ce sa puna si in semnatura.
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
Eu am avut problema asta din cauza Filtrului de aer,pe care l-am curatat,si totul a mers bine dupa aceea.
O posibila cauza mai e si potentiometrul de la admisie.
Verifica-ti codul de eroare de la computerul de bord si dupa aceea posteaza-l.
Mufa de diagnoza o gasesti in capota langa cea cu care setezi cifra octanica acceptata de motor.
Acea mufa o scoti din locasul ei(merge destul de greu) si o intorci cu clama de plastic spre dreapta;Pinul din coltul de stanga jos este Pinul A,adica masa,iar pe el tre sa-l conectezi cu pinul de de-aspura(Pinul B) cu o clama de birou,iar ca sa citesti codul intri in masina si cuplezi contactul(NU PORNI MOTORUL!!!!!!!!!!!!) primul cod va fi 12(inceputul verificarii);Ledul portocaliu se aprinde 1 data,face o pauza de 3 secunde si se mai aprinde de 2 ori cu pauza de o secunda intre aprinderi.
Daca mai ai nevoie de informatii trimite-mi un mail.Imi cer scuze daca am stiai deja si am vorbit aiurea.
O posibila cauza mai e si potentiometrul de la admisie.
Verifica-ti codul de eroare de la computerul de bord si dupa aceea posteaza-l.
Mufa de diagnoza o gasesti in capota langa cea cu care setezi cifra octanica acceptata de motor.
Acea mufa o scoti din locasul ei(merge destul de greu) si o intorci cu clama de plastic spre dreapta;Pinul din coltul de stanga jos este Pinul A,adica masa,iar pe el tre sa-l conectezi cu pinul de de-aspura(Pinul B) cu o clama de birou,iar ca sa citesti codul intri in masina si cuplezi contactul(NU PORNI MOTORUL!!!!!!!!!!!!) primul cod va fi 12(inceputul verificarii);Ledul portocaliu se aprinde 1 data,face o pauza de 3 secunde si se mai aprinde de 2 ori cu pauza de o secunda intre aprinderi.
Daca mai ai nevoie de informatii trimite-mi un mail.Imi cer scuze daca am stiai deja si am vorbit aiurea.
Mr_K
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dej
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2005
- Mesaj Privat
- doru_a
- **
- 471 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 471
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
Mr_K a scris:Filtrul de aer si cel de benzina l-am schimbat de un an....de atunci am facut 15k km.
@sodo: Faza cu codul de eroare o s-o incerc la sfarsit de saptamana...probabil ca o sa te mai intreb cate ceva.
@sodo: Faza cu codul de eroare o s-o incerc la sfarsit de saptamana...probabil ca o sa te mai intreb cate ceva.
daca ai deja 15k de km cu aceleasi filtre eu iti recomand sa le schimbi, indiferent daca asta e sau nu cauza problemei. Poti evita astfel probleme viitoare, mai ales la partea de injectie.
- Mr.hat
- **
- 449 mesaje
- din 17 Oct 2004
- Cluj
Mr.hat
- Mesaje scrise: 449
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2004
- Mesaj Privat