Lao
sal
am si eu o vectra C ,odelul GTS
am intimpinat si eu probleme cu DPF.ul, cauza a fost de un senzor amplasat sub vasul de lichid de racire motor.
dar pina sa depistez ca ar fi acel senzor de vina am facut urmatoarele
am demontat filtrul de particule ,caci se demonteaza f f usor,dupa care l.am dus la spalatorie auto am bagat in el solutie de spalat motoare,dupa care cu jet fierbinte cca o ora jumate am stat cu jetul pe el,ba la intrare in filtru ba la iesire din filtru,dupa ce am lasat acea solutie si aia cca o ora,timp in care tot am mai bagat solutir,in final a iesit o mizerie din filtru de numa ,sincer m,am speriat ce putea fi in acel filtru,dupa ce am terminat toata operatiunea cu spalatul la jet de apa fierbinte l.am mai lasat nitel sa se scurga,dupa acre l.am remontat am lasat masina in relanti pina a mai uscat nitel filtrul dupa care cocs cca 65 km in treaptele 2 si 3 nu mai mkult turatia fiind undeva la 3000\3500 rpm,dupa care a doua zi am fost si la reprezentanta si au facut o regenerare cu acel program de pe tech2 cel mai bun aparat de la reprezentanta,a mai iesit ceva fum,dar in final acel tech 2 mi.a comfirmat ca este acel senzor imi dadea eronat informatii calculatroului masinii precum filtrul ar fi infundat,l.am schimbat si surpins imi dadea acu informatia buna ,adica in proportie de 76% este desfundat,ceea ce este super,acum fuge de rupe,sunt f f multumit de cum merge,
multa bafta
asta este acel senzor amplasat sub vasul de expansiune(de racire apa motor)