- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
p0380- una sau mai multe bujii intrerupte.Verifica-le pe fiecare in parte
p0400-EGR.Verifica furtunasele de vacuum si comanda EGR
p1125-Daca nu ma insel sa refera la Boost pressure solenoid.asta e in partea de jos a suportului calc pompei de injectie.Verifica Vacuumul care intra in el si circuitul electric.Sufla mufele Ecu sa nu aibe urme de umezeala si roaga-te sa nu fi intrat in el.Bafta
p0400-EGR.Verifica furtunasele de vacuum si comanda EGR
p1125-Daca nu ma insel sa refera la Boost pressure solenoid.asta e in partea de jos a suportului calc pompei de injectie.Verifica Vacuumul care intra in el si circuitul electric.Sufla mufele Ecu sa nu aibe urme de umezeala si roaga-te sa nu fi intrat in el.Bafta
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
functia "sarci" face minuni...
uite un exemplu https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087
Sper sa iti fie de ajutor.
uite un exemplu https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8087
Sper sa iti fie de ajutor.
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
cristi_bv a scris:p0380- una sau mai multe bujii intrerupte.Verifica-le pe fiecare in parte
p0400-EGR.Verifica furtunasele de vacuum si comanda EGR
p1125-Daca nu ma insel sa refera la Boost pressure solenoid.asta e in partea de jos a suportului calc pompei de injectie.Verifica Vacuumul care intra in el si circuitul electric.Sufla mufele Ecu sa nu aibe urme de umezeala si roaga-te sa nu fi intrat in el.Bafta
p0400-EGR.Verifica furtunasele de vacuum si comanda EGR
p1125-Daca nu ma insel sa refera la Boost pressure solenoid.asta e in partea de jos a suportului calc pompei de injectie.Verifica Vacuumul care intra in el si circuitul electric.Sufla mufele Ecu sa nu aibe urme de umezeala si roaga-te sa nu fi intrat in el.Bafta
maine cred ca am sa apuc de verificat valva egr ,furtunase..bujii,si pt 1125 am gasit ceva genu app system(accelerate pedale possition)sau ceva de genu..urati mi succes )
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
cristi_bv a scris:Multa bafta! .verifica electrovalva aia de sub calc. pompei ca de la ea ti se trage 1125.Am patit-o alaltaieri cu un y17dt care avea mufade la electrovalva scoasa.Nu strica nici daca te uiti la mufele de la ECU sa vezi in ce stare sunt pinii.
astazi am inceput demontarea..am scos ecu apoi suportul lui..am ajuns la valva egr si am scos o...ma asteptam sa fie mai greu..6 pini de la o mufa ecu sunt rupti..de la cealalta sunt intacti..sa fie si asta o problema?
- BV19MAX
- ****
- 2,561 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,561
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
BV19MAX a scris:cu siguranta este SI asta o problema. Dar cum naiba s-au rupt pinii aia? trebuie sa ai 2 maini stangi ca sa reusesti performanta asta
salut..nu am decat o mana in partea stanga si aia e data de mama natura..am avut motorina in mufa de la ecu..si sau oxidat si de asta s au rupt..nu pentru ca nu am stiu eu sa o desfac..uite asta sau rupt pinii..
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Valva avans sparta -> motorina in ECU -> motorina distruge garnitura de la mufa ECU, se infiltreaza si macina -> speli motorul si intra apa deoarece garnitura e rupta -> pinii si asa vai de capul lor sunt sectionati de hidroliza mica formata
Rezolvare = faci colet ECU lui Mihai https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656 cu conditia sa nu il desfaci, desfaci valva avans si o rezolvi tu sau tot el ca stie mai multe secrete care nu apar pe forum https://www.clubopel.com/vie...highlight=atentie , in timpul asta desfaci tu sau un electronist bun calculator injectie ca sa rezolvi preventiv, desfaci toate mufele si verifici garnituri si scoti apa din ele.
Rezolvare = faci colet ECU lui Mihai https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=26656 cu conditia sa nu il desfaci, desfaci valva avans si o rezolvi tu sau tot el ca stie mai multe secrete care nu apar pe forum https://www.clubopel.com/vie...highlight=atentie , in timpul asta desfaci tu sau un electronist bun calculator injectie ca sa rezolvi preventiv, desfaci toate mufele si verifici garnituri si scoti apa din ele.
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
marian_astra a scris:salut..sunt nou pe acest site...sunt posesorul unui opel astra g 1.7 dti din 2001..de curand am spalat motorul,si au aparut problemele...imediat dupa ce l am spalat nu a pornit.A trebuit sa astept in jur de 20 min sa porneasca.A mers fara nici o problema,apoi a inceput sa mi se aprinda si sa se inchida masinuta cu cheita(service).Dar tragea si mergea normal,la un moment dat a ramas beculetul de tot aprins si nu mai trage cum tragea inainte. Cresc turatiile f.f.greu. Astept parerile voastre..
aceeasi problema am patit-o si eu cu astra lui cumnata-miu...acelasi model si aceeasi motorizare.Am dus-o in spate la BILLA la service-ul2 al autocenter-ului si acolo au pus-o pe diagnoza.Si mi-au zis k imi trebuie bujii noi si chit complet pedala acceleratie, dar nu am cumparat.Am zis sa vina cumnatul din Italia si apoi a vedea el ce face.La spalatorie, s-a "udat" un senzor kre nu ii mai dadea voie sa se accelereze....si apoi,a mai completat cu 100 gr de ulei si a pornit fara nici o problema.
DECI ; sfatul meu : verifica uleiul si apoi incerca sa o pornesti...lasa motorul pornit fara sa accelerezi si dupa vreo 10 min cat a mers motorul la relanti,incerca sa o turezi,sa vezi cum reactioneaza....daca e ok,da o tura prin cartier,nu prea departe de locul de parcare,nu de alta,sa nu trebuiasca sa o impingi prea mult.
Astept sa imi comunici rezultatul !
PS : nu te lua dupa toti mecanicii care pun diagnosticuri gresite,aiurea,numai sa scoata bani de la oameni aflati in impas
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
P1125 se refera la presiunea data de turbosuflanta
P 0380 se refera la releul ce comanda bujiile incandescente
P 0400 se refera la valva EGR
Asa cum ti-a spus mai sus un coleg , vezi sa nu ai apa in conectorii de pe ECU ( este cel situat sus pe motor ) sau posibil sa fi intrat ceva apa si in calculatorul de la pompa de injectie .
P 0380 se refera la releul ce comanda bujiile incandescente
P 0400 se refera la valva EGR
Asa cum ti-a spus mai sus un coleg , vezi sa nu ai apa in conectorii de pe ECU ( este cel situat sus pe motor ) sau posibil sa fi intrat ceva apa si in calculatorul de la pompa de injectie .
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
Visse a scris:P1125 se refera la presiunea data de turbosuflanta
P 0380 se refera la releul ce comanda bujiile incandescente
P 0400 se refera la valva EGR
Asa cum ti-a spus mai sus un coleg , vezi sa nu ai apa in conectorii de pe ECU ( este cel situat sus pe motor ) sau posibil sa fi intrat ceva apa si in calculatorul de la pompa de injectie .
P 0380 se refera la releul ce comanda bujiile incandescente
P 0400 se refera la valva EGR
Asa cum ti-a spus mai sus un coleg , vezi sa nu ai apa in conectorii de pe ECU ( este cel situat sus pe motor ) sau posibil sa fi intrat ceva apa si in calculatorul de la pompa de injectie .
salut am curatat valva egr..deci stiu care e ecu..dar fara nici o schimbare..astazi am fost cu ea la tester si mi au aparut aceleasi erori ca la testul cu pseudoagrafa..numai ca iam aratat mecanicului ca am niste pini rupti..si sa uitat pe tester si a zis ca din cauza la acei pini imi da eroare la valva egr si la turbosuflanta..acum caut sa imi iau alt ecu sau sa il repar sa vad care e metoda mai convenabila..
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Cum iti spuneam,depinde ce pini s-au rupt.In functie de ei poate sa nu porneasca(daca se rup pinii de la alimentare,comanda calc de la pompa,etc),sa nu citeasca senzori(daca se rup pini de la temp motorului,crankshaft,etc) sau sa nu execute comenzi(sa porneasca ventilatoarele,sa actioneze electrovalvele,etc).Pinii rupti inseamna legaturi intrerupte cu restul masinii->erori in bord+simptome asociate acelor erori.Nu poate functiona normal cu pini rupti.Repara sau schimba ECU.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Avem aici un coleg care se ocupa cu depanare ECU , intra pe www.ecu.ro si dai de el acolo , parerea mea este ca vei iesi mai ieftin asa .
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- marian_astra
- OP
- 43 mesaje
- din 15 Sep 2009
- Astra 2001 y17dt
- Bacau
marian_astra
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2009
- Mesaj Privat
moshu1 a scris:@ marian_astra : ce ai rezolvat cu motorul ?
salut ..aveam rupti 6 pini si ecu era plin de motorina..multi dintre cei care se ocupa cu repararea lor nu au vrut nici macar sa se atinga de el..dar pana la urma am gasit pe cineva care a zis ca incearca dar nu imi promite nimic..toti cei care mi au zis ca nu se poate m au trimis la reprezentanta opel...acel care a zis ca incearca a si reusit...acum trage super si nici nu mai am cheita aprinsa in bord..