Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
va salut am un opel signum 1.9 cdti 150 de cai si de la ceva e cam puturoasa sau m-am obisnuit eu cu ea:)


Ultima modificare facuta de alex1978 la Lun 04 Jan, 2010 11:25 pm, modificat de 2 ori in total
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...9939&start=80
Verifica topicul acesta sa vezi daca ai probleme cu tija swirl. Ai becul masinuta cu cheita aprins cand pui contactul, in timpul mersului sau niciodata?
  • eci

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
alex1978 a scris:va salut am un opel signum 1.9 cdti 150 de cai si de la ceva vreme da in nas cand vreau sa plec cu demaraj o simt ca este mai puturoasa chiar daca toate consumabilele sunt schimbate plus valva egr curatata .parca motorul este si mai zgomotos. ...aaaa si inca o chestie imi baga caldura in masina chiar daca climatizarea este oprita .. va multumesc si astept sfaturile voastre


Cm ti se pare ca si motor ai bun si cu consumu cum stai ?
  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cheita se aprinde numai cand pun contactul dupa care se stinge nu mi se aprinde nimica pe bord ca consum este bine dar al meu este foarte zgomotos
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Verifica tija si mergi la un tester sa vezi ce eroare are stocata.
  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
acuma nu stiu ce fel de taster ca am pus-o cand am luat-o de am verificat nr de km si motorul si nu mi-a iesit nici o eroare am mai auzit o varianta ca cica astia pot s a reseteze orice eroare inaintea vanzarii si nr de km nu mai zic .
  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
este tija o sa cumpar cu totul admisia am gasit-o 1100 lei.sper ca dupa ce schimb asta sa fuga ca in rest nu vad nici o problema 2 nu le mai misca tija.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ai mai putea curata egr-ul temeinic mai ales daca ai o zona moarta undeva sub 1500. Bafta
Daca zici ca ti se aprinde cand pui contactul sigur are o eroare stocata.
Skip ads

  • alex1978

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
e normal sa se aprinda cand pui contactul e anormal sa ramana aprins dupa ce pornesti motorul la mine se sting toate dupa ce pornesc motorul numai ca tija aia nu mai sta bine acolo si din cate am inteles pierde presiune pe la galeria de admisie.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Daca apare check engine-ul asa e. Dar daca apare masinuta cu cheia cand pui contactu si se stinge dupa ce porneste masinal ai o eroare stocata candva.
E alegerea ta sa o ignori si daca nu e permanenta dupa un numar de porniri se va sterge singura.
  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2007 1.9 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Ma poate cineva ajuta cu ceva idei la signumul meu .De o vreme sia pierdut bine puterea si anu trecut am schimbat turbo injectoare ambreaj tot nou si de calitate sunt mecanic auto dar asta mia dat batai de cap .De exemplu trage bine subturatie si de la 2200rpm se pune in nas sta putin si iara incepevsa traga dar nu bine si am consum cam de 12 % am puso pe tester nu am eroare de nici un fel
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca esti mecanic ar trebui sa stii ca problemele la motorizarile common rail nu sunt doar mecanice ci si electronice...
Chiar daca nu are erori, masina poatexsa mearga defectuos din cauza celor n+1senzori care dau valori gresite...
Skip ads

  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2007 1.9 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Leam verificat pe toate am dat egr jos lam curatat si senzoru de pe galeria de admisie lam curatat am fost mai departe la maistru mecanic pentru verificare electronica si nu da nimic gresit pe tester am investit undeva la 4000 de euro si tot nu merge singura treaba ce am vazut filtru de particule 70% inchis iam dat sa il curete dar nu scade de 70 % .Sa fie asta problema ?!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai dpf-ul ar putea fi o problema...
  • Andrei27iurcea

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Signum 2007 1.9 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salutare revin iara cu probleme am eroare p2279 si p2452 si am schimbat senzoru de presiune dpf si am verificat si furtunu se la senzor si tot apare eroarea si nu mai trage deloc .Dpf-ul e nou si turbo
  • ACretu910

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
salutare...
am si eu un opel signum 2006 1.9cdti 150 cai....am venit cu el din germania iar pe drum a inceput sa piarda sacadat din putere cu aprinderea uneori a becului "masina cu cheita"....dupa care a ramas aprins...puterea motorului scazand sub 2000 de turatii si viteza aproape constanta cu acceleratie aproape zero, peste valorile astea.
dupa un timp...senzorul respectiv sa stins si sa aprins acela cu motorul,iar la acceleratie trepidatii pana la o turatie care ii convine motorului..dupa care merge constant cu aceeasi turatie si viteza.
ma poate ajuta cineva cu vreo explicatie...din experietele traite de unii...poate?
multumesc!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Fa-i diagnoza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR