- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Azi mi-am comandat kit-ul de ambreiaj - 180 euro.
In magazin,kit-ul este 16 mil(placa,disc,rulment).
Am vorbit cu 2 baieti,priceputi, zic eu... si mi-au zis ca sunt resoartele de la dicul de ambreiaj.
In maxim 2 saptamani o sa-mi schimb eu kit-ul de ambreiaj si o sa va spun daca s-a rezolvat problema
In magazin,kit-ul este 16 mil(placa,disc,rulment).
Am vorbit cu 2 baieti,priceputi, zic eu... si mi-au zis ca sunt resoartele de la dicul de ambreiaj.
In maxim 2 saptamani o sa-mi schimb eu kit-ul de ambreiaj si o sa va spun daca s-a rezolvat problema
- ac.valentin
- *
- 1 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2005
- Gorj
ac.valentin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
aceeasi problema si la mine, opel vectra c, acelasi motor
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Similar, NUMAI ca de la a 2-a in sus nu se mai simte atat de puternic acea zvacnitura, este oarecum normal...la drum lung iarasi se simte un soc , dar nu este puternic si se poate trece cu vederea !
Ce sa fac, unde sa umblu...teoretic ar fi suportii de motor/cutie de viteze ... dar vad ca nu a dat absolut nimeni niciun raspuns ferm...tinand cont ca am luat-o de SH si cu un pret mai bun, ma gandesc sa nu-mi fi luat totusi teapa si sa fie problema directa chiar la cutia de viteze, ar fi chiar culmea
Totusi vad ca s-au tot schimbat una alta si mi se pare chiar ciudat sa nu fi schimbat nimeni suportii de la motor
Pls, poate raspunde cineva si pe aici...
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Similar, NUMAI ca de la a 2-a in sus nu se mai simte atat de puternic acea zvacnitura, este oarecum normal...la drum lung iarasi se simte un soc , dar nu este puternic si se poate trece cu vederea !
Ce sa fac, unde sa umblu...teoretic ar fi suportii de motor/cutie de viteze ... dar vad ca nu a dat absolut nimeni niciun raspuns ferm...tinand cont ca am luat-o de SH si cu un pret mai bun, ma gandesc sa nu-mi fi luat totusi teapa si sa fie problema directa chiar la cutia de viteze, ar fi chiar culmea
Totusi vad ca s-au tot schimbat una alta si mi se pare chiar ciudat sa nu fi schimbat nimeni suportii de la motor
Pls, poate raspunde cineva si pe aici...
- bucifer85
- **
- 334 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 2005 z19dth
- Bucuresti
bucifer85
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Merlinboy a scris:aceeasi problema si la mine, opel vectra c, acelasi motor
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Similar, NUMAI ca de la a 2-a in sus nu se mai simte atat de puternic acea zvacnitura, este oarecum normal...la drum lung iarasi se simte un soc , dar nu este puternic si se poate trece cu vederea !
Ce sa fac, unde sa umblu...teoretic ar fi suportii de motor/cutie de viteze ... dar vad ca nu a dat absolut nimeni niciun raspuns ferm...tinand cont ca am luat-o de SH si cu un pret mai bun, ma gandesc sa nu-mi fi luat totusi teapa si sa fie problema directa chiar la cutia de viteze, ar fi chiar culmea
Totusi vad ca s-au tot schimbat una alta si mi se pare chiar ciudat sa nu fi schimbat nimeni suportii de la motor
Pls, poate raspunde cineva si pe aici...
1. Plec dupa loc , apasa ambreiajul sa-i dau a doua si-mi dau un ZVAC/SOC (ca si cum caroseria se desprinde de sasiu/roti:))
Pe autostrada am aceiasi problema .
2. Can ii dau a doua imi cam agata(la fel si a I a daca masina nu este oprita)
Similar, NUMAI ca de la a 2-a in sus nu se mai simte atat de puternic acea zvacnitura, este oarecum normal...la drum lung iarasi se simte un soc , dar nu este puternic si se poate trece cu vederea !
Ce sa fac, unde sa umblu...teoretic ar fi suportii de motor/cutie de viteze ... dar vad ca nu a dat absolut nimeni niciun raspuns ferm...tinand cont ca am luat-o de SH si cu un pret mai bun, ma gandesc sa nu-mi fi luat totusi teapa si sa fie problema directa chiar la cutia de viteze, ar fi chiar culmea
Totusi vad ca s-au tot schimbat una alta si mi se pare chiar ciudat sa nu fi schimbat nimeni suportii de la motor
Pls, poate raspunde cineva si pe aici...
Eu cred ca sunt suportii. Am ambreiajul NOU (volanta,placa,disc,rulment). Nu stiu daca ai observat,dar... daca o ti putin turata cand apesi ambreiajul sa schimbi treapta, nu mai face asa.
Pana la suporti...tre sa schimb gaelria de admisie, negru mat, grila sport, pleoapa luneta,pleoape faruri, si apoi,POATE, suportii la motor.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am ambreiajul NOU (volanta,placa,disc,rulment). Nu stiu daca ai observat,dar... daca o ti putin turata cand apesi ambreiajul sa schimbi treapta, nu mai face asa.
Pai sincer la mine nu cred ca s-a umblat pe la ambreiaj si volanta, insa dupa parerea mea par in stare buna, schimba ok, nici pomeneala de vreo problema aici ... si da, cand turez mai mult motorul 2500-3000 rpm, nu se mai simte zvacnitura aceea, de aceea doar pt prima si a doua treapta simt problemele, caci acolo mai mult de 2000 rpm nu prea merge....
btw cat costa un suport de motor, macar cost informativ, si despre .... cati vorbim, banuiesc ca nu este vorba doar de unul singur?
Pana la suporti...tre sa schimb gaelria de admisie, negru mat, grila sport, pleoapa luneta,pleoape faruri, si apoi,POATE, suportii la motor.
Mda...sorry daca nu am inteles insa sper ca este la misto . Mie chiar mi s-a parut din tot topicul asta ca asa au facut multi, au schimbat o gramada si niciun raspuns ferm concret Poate totusi ma lumineaza si pe mine (bineinteles si pe mine si pe altii, caci vad ca nu sunt singurul in aceasta problema) referitor la aceasta problema ...
Pai sincer la mine nu cred ca s-a umblat pe la ambreiaj si volanta, insa dupa parerea mea par in stare buna, schimba ok, nici pomeneala de vreo problema aici ... si da, cand turez mai mult motorul 2500-3000 rpm, nu se mai simte zvacnitura aceea, de aceea doar pt prima si a doua treapta simt problemele, caci acolo mai mult de 2000 rpm nu prea merge....
btw cat costa un suport de motor, macar cost informativ, si despre .... cati vorbim, banuiesc ca nu este vorba doar de unul singur?
Pana la suporti...tre sa schimb gaelria de admisie, negru mat, grila sport, pleoapa luneta,pleoape faruri, si apoi,POATE, suportii la motor.
Mda...sorry daca nu am inteles insa sper ca este la misto . Mie chiar mi s-a parut din tot topicul asta ca asa au facut multi, au schimbat o gramada si niciun raspuns ferm concret Poate totusi ma lumineaza si pe mine (bineinteles si pe mine si pe altii, caci vad ca nu sunt singurul in aceasta problema) referitor la aceasta problema ...
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca toti cu probleme aveti acelasi motor (1.9 CDTI de 150 CP)?, daca da, incercati sa vb cu cineva care are un motor si mai puternic, poate nu au calculat cei de la Opel bine suportii de motor sau de cutie si nu suporta cuplul asa de mare.
Mai stiu o problema de genul, in afara Opel, la megane-ul sedan cu motor de 1.9 dci, schimba oamenii la flanse de amortizor fata in draci pentru ca nu au fost bine calibrate cu greutatea motorului. Cel putin la primul model.
Va doresc bafta in rezolvare.
Mai stiu o problema de genul, in afara Opel, la megane-ul sedan cu motor de 1.9 dci, schimba oamenii la flanse de amortizor fata in draci pentru ca nu au fost bine calibrate cu greutatea motorului. Cel putin la primul model.
Va doresc bafta in rezolvare.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
eu am 1.9 120 cp , deci nu cred ca-i neaparat vorba de cuplu/putere ....
La tine lucio este probabil sa fie si ceva probleme pe la ambreiaj de ex...la mine nu exista aceasta posibilitate de nesincronizare..
totusi vad ca nimeni nu se omoara cu problema suportilor pe aici...a schimbat cineva in mod clar si nu a rezolvat problema ? ceva costuri aproximative puteti da ?
La tine lucio este probabil sa fie si ceva probleme pe la ambreiaj de ex...la mine nu exista aceasta posibilitate de nesincronizare..
totusi vad ca nimeni nu se omoara cu problema suportilor pe aici...a schimbat cineva in mod clar si nu a rezolvat problema ? ceva costuri aproximative puteti da ?
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
dupa ce am mai sapat uite ce am gasit
The F40 6 speed suffers from syncro problems with 3.2 ltrs so vx recommend you only put in 2.4 ltrs. This correct from the VX tis.
Signum 2004...,Vectra-C 2004... Z20NET| Z19DT| Z19DTH| Y30DT| Z30DT,Z20NET| Z19DT| Z19DTH| Y30DT| Z30DT
Complaint: Hard 1-2 shifting when transmission is cold, 2-3 shift when transmission warm.
Cause: Design related.
Production: The reduced oil level was introduced in production starting 08.05.07 with the following VIN:W0L0ZCF4871102355.
Remedy:
In case of customer complaint reduce oil volume from 3,2 to 2,4 liter.
Deci daca aveti chef mai scoateti uleiul din cutie
The F40 6 speed suffers from syncro problems with 3.2 ltrs so vx recommend you only put in 2.4 ltrs. This correct from the VX tis.
Signum 2004...,Vectra-C 2004... Z20NET| Z19DT| Z19DTH| Y30DT| Z30DT,Z20NET| Z19DT| Z19DTH| Y30DT| Z30DT
Complaint: Hard 1-2 shifting when transmission is cold, 2-3 shift when transmission warm.
Cause: Design related.
Production: The reduced oil level was introduced in production starting 08.05.07 with the following VIN:W0L0ZCF4871102355.
Remedy:
In case of customer complaint reduce oil volume from 3,2 to 2,4 liter.
Deci daca aveti chef mai scoateti uleiul din cutie
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Hmm...Nu stiu ce sa zic, unde mai exact ai gasit chestia asta?
eu tind sa cred ca e si de la ambreiaj sunt mai multe cauze care ar duce asta ...
Plus ca la mine este din 2005 iunie (chiar daca modelul 2004 cu farurile acelea) si are vinul aproximativ acelasi cu cel prezentat de tine, deci ceva parca nu se leaga..
eu tind sa cred ca e si de la ambreiaj sunt mai multe cauze care ar duce asta ...
Plus ca la mine este din 2005 iunie (chiar daca modelul 2004 cu farurile acelea) si are vinul aproximativ acelasi cu cel prezentat de tine, deci ceva parca nu se leaga..
- gxg1313
- **
- 374 mesaje
- din 17 Aug 2009
- Astra 2016 Z14NET
- Bucuresti
gxg1313
- Mesaje scrise: 374
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 Z14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu am motorul de 2.2 125cp si aceasi zvacnitura sau pocnitura sau ce o fi. Si la fel daca accelerez mai incet nu mai face. Adica de exemplu schimb din a 2-a in a 3-a, si dau intai drumu la ambreiaj si deabia dupa calc incet acceleratia totul e ok.
Pina la urma stie careva cam cat ar costa sa schimb suportii de motor? (piese + manopera, mie imi suna a scump )
Daca stiti si pe careva priceput la asa ceva prin Bucuresti as fi si mai recunoscator.
Pina la urma stie careva cam cat ar costa sa schimb suportii de motor? (piese + manopera, mie imi suna a scump )
Daca stiti si pe careva priceput la asa ceva prin Bucuresti as fi si mai recunoscator.
calin1945 a scris:Sa inteleg ca toti cu probleme aveti acelasi motor (1.9 CDTI de 150 CP)?, daca da, incercati sa vb cu cineva care are un motor si mai puternic, poate nu au calculat cei de la Opel bine suportii de motor sau de cutie si nu suporta cuplul asa de mare.
Mai stiu o problema de genul, in afara Opel, la megane-ul sedan cu motor de 1.9 dci, schimba oamenii la flanse de amortizor fata in draci pentru ca nu au fost bine calibrate cu greutatea motorului. Cel putin la primul model.
Va doresc bafta in rezolvare.
Mai stiu o problema de genul, in afara Opel, la megane-ul sedan cu motor de 1.9 dci, schimba oamenii la flanse de amortizor fata in draci pentru ca nu au fost bine calibrate cu greutatea motorului. Cel putin la primul model.
Va doresc bafta in rezolvare.
- Merlinboy
- **
- 262 mesaje
- din 04 Feb 2008
- Vectra 2005 Z19DT
- Bucuresti
Merlinboy
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2008
- Mesaj Privat
Adaugati si pt mine aceasta intrebare referitoare la cineva priceput si mai ieftin (si bun) pt aceasta operatiune
cat priveste motorul tau ... de 2.2 125 cp, daca nu ma insel este cel din generatie mai veche DTI 2.2, deci este clar ca acest "bug" se manifesta pe toate vectrele...insa stau si ma gandesc daca nu cumva este de fapt o ipohondrie datorata unei conduceri mai defectuoase !
Adica dupa cum s-a mai discutat daca se tureaza ca lumea masina si se tine pe ambreiaj si nu se lasa la liber ca ciobanu, la a mea (CDTI 1.9 2005 120 CP) cel putin abia ca se mai manifesta aceasta "problema". La fel astazi mi-a condus-o un amic cu ceva experienta si nu i-am specificat de aceasta problema, decat la sfarsit si l-am intrebat si a zis ca nu i se pare deloc ca ar avea o problema de genul! Dar toate astea conducand in felul in care am zis mai sus - turare motor in conditii optime (2500 -3000 rpm ) si tinere cu bun simt pe pedala de ambreiaj ! Bineinteles ca toate acestea duc la un condus mai greoi si dificil...dar totusi cel putin pt mine exista intrebarea!
Deci, poate mai posteaza si alte persoane pe aici si ne scot totusi din umbra
cat priveste motorul tau ... de 2.2 125 cp, daca nu ma insel este cel din generatie mai veche DTI 2.2, deci este clar ca acest "bug" se manifesta pe toate vectrele...insa stau si ma gandesc daca nu cumva este de fapt o ipohondrie datorata unei conduceri mai defectuoase !
Adica dupa cum s-a mai discutat daca se tureaza ca lumea masina si se tine pe ambreiaj si nu se lasa la liber ca ciobanu, la a mea (CDTI 1.9 2005 120 CP) cel putin abia ca se mai manifesta aceasta "problema". La fel astazi mi-a condus-o un amic cu ceva experienta si nu i-am specificat de aceasta problema, decat la sfarsit si l-am intrebat si a zis ca nu i se pare deloc ca ar avea o problema de genul! Dar toate astea conducand in felul in care am zis mai sus - turare motor in conditii optime (2500 -3000 rpm ) si tinere cu bun simt pe pedala de ambreiaj ! Bineinteles ca toate acestea duc la un condus mai greoi si dificil...dar totusi cel putin pt mine exista intrebarea!
Deci, poate mai posteaza si alte persoane pe aici si ne scot totusi din umbra