- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Revin cu informatii. Am inlocuit galeria la Ecomax Cluj, am fost foarte multumit de service si de modul in care au tratat problema. Cu ocazia asta am pus si distributie noua. Diferenta e notabila insa consumul la relanti este tot acelasi ( 0.5 - 0.6 l/h ).
Dupa schimbarea galeriei observam ca tot persista mirosul de gaze de evacuare din masina si "lag-ul" turbinei inca nu disparuse. Am investigat putin problema si am descoperit cauza: galeria de evacuare fisurata. Din cauza ca aceasta se livreaza doar impreuna cu turbina, am fost nevoit sa cumpar o turbina noua. In momentul de fata, masina zboara. Nu mai am ce sa ii bag de vina.
Pentru cei curiosi, turbina noua se comporta exact ca cea veche: fluiera, fasssssssaie, merge identic cu cea veche, as putea sa nu stiu ca e alta. Mecanicul care mi a dat-o jos a zis ca cea veche e intr o stare foarte buna.
Poze:
Dupa schimbarea galeriei observam ca tot persista mirosul de gaze de evacuare din masina si "lag-ul" turbinei inca nu disparuse. Am investigat putin problema si am descoperit cauza: galeria de evacuare fisurata. Din cauza ca aceasta se livreaza doar impreuna cu turbina, am fost nevoit sa cumpar o turbina noua. In momentul de fata, masina zboara. Nu mai am ce sa ii bag de vina.
Pentru cei curiosi, turbina noua se comporta exact ca cea veche: fluiera, fasssssssaie, merge identic cu cea veche, as putea sa nu stiu ca e alta. Mecanicul care mi a dat-o jos a zis ca cea veche e intr o stare foarte buna.
Poze:
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
La Opel West Oradea, am avut ocazia sa vad un Saab cu motorul de 1.9 CDTi Bi - Turbo de 180 CP. Am observat ca motorul este identic cu cel de 150 CP, difera bineinteles turbina (are un ansamblu masiv format din 2 turbine, una mai mare, una mai mica) si mai exista 2 modificari: GALERIA ADMISIE SI EGR-ul. Nu am vazut sa mai scrie Pierburg pe ele, deci nu stiu daca mai sunt sau nu facute de ei. Diferenta notabila este ca galeriei ii lipseste TIJA.
Oare s-ar potrivi sa cumparam si noi modelul acesta de galerie? Trebuie pus si EGR ul, nu s-ar mai potrivi cel vechi, dar eu zic ca ar merita...
Poze:
Oare s-ar potrivi sa cumparam si noi modelul acesta de galerie? Trebuie pus si EGR ul, nu s-ar mai potrivi cel vechi, dar eu zic ca ar merita...
Poze:
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
Mare porcarie faza cu tabla aia. Ca la romani! Cat priveste admisia de Saab, or fi renuntat la vartejul creat de acele valve?!
Doua intrebari as avea:
1. Nu putei lipi/suda cumva galeria de evacuare veche?
2. Cat te-a costat noua turbina?
Intre timp, mi-am schimbat si eu galeria:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=608481#608481
Doua intrebari as avea:
1. Nu putei lipi/suda cumva galeria de evacuare veche?
2. Cat te-a costat noua turbina?
Intre timp, mi-am schimbat si eu galeria:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=608481#608481
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Nu numai tija e problema, ci si garniturile clapetelor din admisie (de acolo vine mizeria la cele mai multe motoare cu aceasta problema).
Cristi (c_pantazescu, cat te-a costat "distractia" ? ).
Sa schimbi adimisia cu una noua, sa schimbi turbina, sa schimbi distirubutie, sa ii fac chip tunning, sa ii schimbi evacuarea,....e o intreaga aventura. Vrei sa tii masina min. 10 ani ?
CristianTM.
Cristi (c_pantazescu, cat te-a costat "distractia" ? ).
Sa schimbi adimisia cu una noua, sa schimbi turbina, sa schimbi distirubutie, sa ii fac chip tunning, sa ii schimbi evacuarea,....e o intreaga aventura. Vrei sa tii masina min. 10 ani ?
CristianTM.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Prefer sa nu zic cat m-a costat , dar am cautat si cred eu ca am obtinut cele mai bune preturi de pe la noi,,, si da, vreau sa tin masina mult timp, imi place prea mult.
Galeria de evacuare e din fonta, cica e o mare filozofie sudura in fonta pt ca se deformeaza. In plus, nu cred ca ar tine prea mult timp. Pastrez turbina veche de rezerva, galeria fisurata nu o mai sudez.
Galeria de evacuare e din fonta, cica e o mare filozofie sudura in fonta pt ca se deformeaza. In plus, nu cred ca ar tine prea mult timp. Pastrez turbina veche de rezerva, galeria fisurata nu o mai sudez.
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- Lao
- ***
- 633 mesaje
- din 03 Dec 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Dolj
Lao
- Mesaje scrise: 633
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cred ca daca ar fi sa mai am probleme din nou cu tija, dar sa nu mi scape presiune pe langa bucsile respective, as incerca metoda descrisa in tutorial ajutata si de un gen de tabla dinasta pentru suport, sau cum am vazut undeva, cu o spitza de bicicleta tensionata care sa apese pe tija sa stea la locul ei. Deci din 2 improvizatii poate ar tine fara stres pana as avea bani de o galerie noua... care totusi ramane solutia cea mai buna dupa parerea mea...
gymy
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2009
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
pune cu mana supapele sa se alinieze la ora 11 pe un ceas imaginar (cu motorul oprit), de fapt aliniaza celelalte 3 dupa cum este aliniata a 3 a care este fixa. Pune tija peste ele si vei vedea cand pornesti si accelerezi cum se vor invarti dupa cum le dicteaza a 3 a, care este comandata de un motoras.
Nu, desenele de pe plasticul negru nu au nici o semnificatie...
Nu, desenele de pe plasticul negru nu au nici o semnificatie...
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat
Am citit tot topicul si m-am cam speriat de acesta problema cu tija. Din cate se pare , ar cam fi un defect de fabricatie pe care cei de Opel nu vor sa il recunoasca.
Abia astept sa ma duc la garaj si sa verific tija. Dar am o banuiala ca am si eu probleme cu ea. Cateodata e cam puturoasa pana intra turbo in functiune. Dupa, e racheta. Sa fie oare din cauza tijei ?!?
Anyway, o sa revin dupa ce o verific.
Abia astept sa ma duc la garaj si sa verific tija. Dar am o banuiala ca am si eu probleme cu ea. Cateodata e cam puturoasa pana intra turbo in functiune. Dupa, e racheta. Sa fie oare din cauza tijei ?!?
Anyway, o sa revin dupa ce o verific.
- c_pantazescu
- OP
- 1,126 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,126
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cica modelul nou de galerie tine mai mult, eu cred ca tot va pica si asta, doar ca nu asa de repede ca cel original. Producatorul EGR-ului si Galeriei este Pierburg, nu Opel. Cine avea garantie la masina primea de la reprezentanta Opel galerie noua, fara bani.
Referitor la problema ta:
Despre EGR:
Cand m-am mobilizat sa il curat am descoperit ca era absolut plin de calamina si am regretat ca nu m-am apucat de el mai din timp. Gaura prin care egr ul comunica cu galeria era infundata 90%. Dupa ce am terminat, comportamentul masinii s-a schimbat mult in bine: tragea mai de jos, nu mai avea praguri, mergea mult mai fin. Acum il curat cam la 1 an (20 000 km), am observat ca mai repede nu are rost, se murdareste doar superficial.
Despre galerie:
Mi se parea ca masina merge bine, dar asta pentru ca nu stiam cum ar trebui sa mearga. Diferenta nu este uriasa, mai ales dupa remap, din cei 200 de cai daca pierdeam 15-20 de cai nu prea aveam de unde sa imi dau seama, masina tot mergea bine. Dupa inlocuire s-a simtit intr-adevar, poate nu mi-am dat seama exact in ce masura dar acum dupa o luna, doua, realizez ca diferenta exista si nu e de neglijat.
Referitor la problema ta:
Despre EGR:
Cand m-am mobilizat sa il curat am descoperit ca era absolut plin de calamina si am regretat ca nu m-am apucat de el mai din timp. Gaura prin care egr ul comunica cu galeria era infundata 90%. Dupa ce am terminat, comportamentul masinii s-a schimbat mult in bine: tragea mai de jos, nu mai avea praguri, mergea mult mai fin. Acum il curat cam la 1 an (20 000 km), am observat ca mai repede nu are rost, se murdareste doar superficial.
Despre galerie:
Mi se parea ca masina merge bine, dar asta pentru ca nu stiam cum ar trebui sa mearga. Diferenta nu este uriasa, mai ales dupa remap, din cei 200 de cai daca pierdeam 15-20 de cai nu prea aveam de unde sa imi dau seama, masina tot mergea bine. Dupa inlocuire s-a simtit intr-adevar, poate nu mi-am dat seama exact in ce masura dar acum dupa o luna, doua, realizez ca diferenta exista si nu e de neglijat.
- Babanu
- **
- 220 mesaje
- din 13 Mar 2005
- Rekord 1962
- Bucuresti
Babanu
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1962
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2005
- Mesaj Privat