- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ca si confort si durabiliate cele originale nu au adversar , daca asta urmaresti cred ca e cea mai buna varianta pe care poti sa mergi.In rest e loterie , fiecare producator interpretand diferit ceea ce inseamna tinuta buna de drum.
Vad ca se discuta aici si de inclinarea rotilor la Rekord si Omega in comun ...desi cele doua masini sunt constructii total diferite.
Daca vorbim de Rekord si de modelele inrudite cu acesta problema apare exact in zona contraaripilor , orice ar spune unul sau altul.Corectarea se poate face din flansele amortizoarelor existand acolo trei trepte de reglaj.Discutia legata de cauze e mult mai complexa insa trebuie mentionat ca fenomenul apare doar in tarile in care soselele se simt si arata ca si in Romania.
La Omega A si B contraaripile sunt complet altfel consolidate , rotile inclinate in cazul acestui model fiind consecinta unor reglaje necorespunzatoare (la Omega se poate regla fara probleme si fara trepte) sau a unor accidente prealabile.Dupa inlocuirea amortizoarelor fata la Omega A sau B este obligatorie reglarea directiei.
De asemenea nu prea inteleg mitul greutatii motorului 2.3 diesel/turbodiesel in 4 cilindri...nu e prima oara cand aud asta. Sa fie oare mai greu decat unul pe benzina cu 6 cilindri in linie si cu chiulasa din fonta? Eu nu prea cred...
Vad ca se discuta aici si de inclinarea rotilor la Rekord si Omega in comun ...desi cele doua masini sunt constructii total diferite.
Daca vorbim de Rekord si de modelele inrudite cu acesta problema apare exact in zona contraaripilor , orice ar spune unul sau altul.Corectarea se poate face din flansele amortizoarelor existand acolo trei trepte de reglaj.Discutia legata de cauze e mult mai complexa insa trebuie mentionat ca fenomenul apare doar in tarile in care soselele se simt si arata ca si in Romania.
La Omega A si B contraaripile sunt complet altfel consolidate , rotile inclinate in cazul acestui model fiind consecinta unor reglaje necorespunzatoare (la Omega se poate regla fara probleme si fara trepte) sau a unor accidente prealabile.Dupa inlocuirea amortizoarelor fata la Omega A sau B este obligatorie reglarea directiei.
De asemenea nu prea inteleg mitul greutatii motorului 2.3 diesel/turbodiesel in 4 cilindri...nu e prima oara cand aud asta. Sa fie oare mai greu decat unul pe benzina cu 6 cilindri in linie si cu chiulasa din fonta? Eu nu prea cred...
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Si daca pe masina am Sachs, inseamna ca asta ar trebui si eu sa pun? Sau sa caut la magazinul de piese sa vad ce imi ofera programul? Totodata e posibil sa le fi inlocuit cel dinaintea mea, asa ca...nu stiu. Din ce am mai citit am vazut ca o alternativa viabila ar putea fi si KAYABA, firma japoneza, modelul Excel-G sau Gas-a-Just, de preferat ultimul(ptr spate). Ce spuneti?
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
buna!eu am schimbat la omega b pe fata amortizoarele.dupa ce leam montat mia ramas intrea oala si acea flansa de sus o distanta de 10 mm, care inainte nu era. de la ce sa fie?si ce se zice de acel reglaj din cele 2 surubi este perfect adevarat munai ca nu sunt ovale ci sunt un pic mai mari decat surubul.
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
salut! leam schimbatca nu mai aveam stabilitate si bateau da ma scoteau din masina.am fost mai intai si am facut un test de amortizoare .erau varza adik undeva pe la 30 % din capacitatea lor parca si dupa, am mers la magazin si am cumparat amortizoarele recomandate de ei.dar nu inteleg de ce am acea distanta.dar asta e!
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
pai parca undeva la 35 de lei.pune masina cu rotile pe un aparat si o testeaza ca si cum ar merge pe un drum ffffff rau si ii apare acolo daca mai sunt bune sau nu .daca dif dintre ele este mai mare de 20% sunt duse sau dus,depinde. cand leam dat jos pe ale mele unul se bloca si celelalt urca si cobora fff usor
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
manolo83
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 2.5 tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
manolo83 a scris:buna!eu am schimbat la omega b pe fata amortizoarele.dupa ce leam montat mia ramas intrea oala si acea flansa de sus o distanta de 10 mm, care inainte nu era. de la ce sa fie?si ce se zice de acel reglaj din cele 2 surubi este perfect adevarat munai ca nu sunt ovale ci sunt un pic mai mari decat surubul.
si eu am aceeasi problema,dupa schimbare si mie mi-a ramas acel spatiu
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna ccostras, ai amintit aci de firma Kayaba si doresc sa te intreb unde le-ai vazut si cat ti-a cerut pentru o bucata ? Din cate stiu sunt doua feluri : unul mai standart si altul mai "destept" mai modern .Care din ele ti-au propus spre cumparare?
Eu am avut cele originale ( pe fata ) de fabricatie Sachs si m-au lasat la 60000 Km desi nu am circulat pe strazi si sosele romanesti .
Si daca pe masina am Sachs, inseamna ca asta ar trebui si eu sa pun? Sau sa caut la magazinul de piese sa vad ce imi ofera programul? Totodata e posibil sa le fi inlocuit cel dinaintea mea, asa ca...nu stiu. Din ce am mai citit am vazut ca o alternativa viabila ar putea fi si KAYABA, firma japoneza, modelul Excel-G sau Gas-a-Just, de preferat ultimul(ptr spate). Ce spuneti?
Eu am avut cele originale ( pe fata ) de fabricatie Sachs si m-au lasat la 60000 Km desi nu am circulat pe strazi si sosele romanesti .
Si daca pe masina am Sachs, inseamna ca asta ar trebui si eu sa pun? Sau sa caut la magazinul de piese sa vad ce imi ofera programul? Totodata e posibil sa le fi inlocuit cel dinaintea mea, asa ca...nu stiu. Din ce am mai citit am vazut ca o alternativa viabila ar putea fi si KAYABA, firma japoneza, modelul Excel-G sau Gas-a-Just, de preferat ultimul(ptr spate). Ce spuneti?
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salul! Firma Kayaba mi-a fost recomandata de un prieten care si-a schimbat amortizoarele. A avut cuvinte de lauda, dar...stii tu, de obicei lauzi ce ai pe masina ta si critici ce au altii. Apoi am mai citit pe net cate ceva si mi s-au parut ok. Intre timp am facut un test de amortizpare si mi-ai zis sa nu le schimb ca sunt bune cele de pe masina.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Hello!
Acum 3 zile am fost in service sa-mi incarc clima si mi-au zis ca-mi curge uleiul din telescopul din spate si ca amandoua sunt gata! Cred ca sunt amortizoarele originale cu reglare de nivel, masina avand 290000 km . Pretzul 460eu perechea pe net, la opel 380euro(mai ieftin ca pe net ).Am mai gasit suspensie sport "http://www.fk-automotive.de/",4 amortizoare + 4 arcuri la 300euro.
Intrebare: se merita sa-mi schimb toata suspensia, pierzand reglajul de nivel sau sa inlocuiesc numai amortizoarele spate? Pretzul ar fi cam acelas. A mai facut careva transformarea sa treaca de la suspensie cu reglaj de nivel la cea normala si mai ieftina? )
Merci anticipat pt sfaturi )
Acum 3 zile am fost in service sa-mi incarc clima si mi-au zis ca-mi curge uleiul din telescopul din spate si ca amandoua sunt gata! Cred ca sunt amortizoarele originale cu reglare de nivel, masina avand 290000 km . Pretzul 460eu perechea pe net, la opel 380euro(mai ieftin ca pe net ).Am mai gasit suspensie sport "http://www.fk-automotive.de/",4 amortizoare + 4 arcuri la 300euro.
Intrebare: se merita sa-mi schimb toata suspensia, pierzand reglajul de nivel sau sa inlocuiesc numai amortizoarele spate? Pretzul ar fi cam acelas. A mai facut careva transformarea sa treaca de la suspensie cu reglaj de nivel la cea normala si mai ieftina? )
Merci anticipat pt sfaturi )
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
A inlocuit...insa a inlocuit si arcurile pana la urma intrucat cele aferente telescoapelor cu sistem Niveauregulierung erau prea "moi" si deja la o incarcatura medie pe puntea din spate tinuta manisinii se modifica vizibil.
In Romania am vazut telescoapele reglabile originale la pret mai mic , cel putin la AutoNet costau in urma cu ceva vreme in jur de 450-500 de lei.Cele de la Monroe sunt foarte scumpe si nu sunt nici pe departe de calitatea celor originale.
In Romania am vazut telescoapele reglabile originale la pret mai mic , cel putin la AutoNet costau in urma cu ceva vreme in jur de 450-500 de lei.Cele de la Monroe sunt foarte scumpe si nu sunt nici pe departe de calitatea celor originale.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Senator a scris:A inlocuit...insa a inlocuit si arcurile pana la urma intrucat cele aferente telescoapelor cu sistem Niveauregulierung erau prea "moi" si deja la o incarcatura medie pe puntea din spate tinuta manisinii se modifica vizibil.
In Romania am vazut telescoapele reglabile originale la pret mai mic , cel putin la AutoNet costau in urma cu ceva vreme in jur de 450-500 de lei.Cele de la Monroe sunt foarte scumpe si nu sunt nici pe departe de calitatea celor originale.
In Romania am vazut telescoapele reglabile originale la pret mai mic , cel putin la AutoNet costau in urma cu ceva vreme in jur de 450-500 de lei.Cele de la Monroe sunt foarte scumpe si nu sunt nici pe departe de calitatea celor originale.
Amortizoarele Monroe 460eu iar la opel in Frantza 590eu schimbul celor doua amortizoare
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat