Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
fix la jumatate...si chiar si daca ar fi scazut lichidul caldura ar fi mai putina probabil dar in cazul meu nu este deloc.
Skip ads

  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Drk_Mann a scris:...sa fie oare necesar sa dau bordul jos..ca mai bine ma las pagubas...Smile


Nu trebuie sa dai bordul jos... cel putin in ce am vazut eu in TIS.
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am aflat de la un prieten care a demontat un calorifer la Astra G, ca se demonteaza capacul de dedesuptul caloriferului, care este prins in cleme de restul carcasei consolei centrale si in doua suruburi care se desfac cu torx 25 prin compartimentul motorului, deasupra casetei de directie pe la jumatatea acestui compartiment. Acele suruburi mai fixeaza si evacuarea condensului. Daca tu spui ca ai desfacut acolo si nu ai gasit nici-un calorifer, probabil acesta nu exista, adica a fost demontat si strapat circuitul de incalzire. Ai avut pana acum caldura?
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
acum vin de la masina,am desfacut capacul de sub calorifer,am ajuns la calorifer,acesta exista,din ce am verificat eu in el intra doar un furtun care vine dinspre motor probabil de la vasul de expansiune ,am incalzit motorul,vasul de expansiune era cald iar caloriferul nimic nimic.mi-e groaza sa ma gandesc ca va trebui sa-l dau jos pentru ca spatiu e foarte mic.mai am o idee sa-mi spuneti daca e ok.furtunul din fundul vasului de expansiune vine in calorifer? daca da o sa incerc sa curat acest furtun pt ca vasul e plin de mizerie si mi-e ca nu cumva sa nu fie infundat furtunul.
Skip ads

  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Drk_Mann a scris:... daca da o sa incerc sa curat acest furtun pt ca vasul e plin de mizerie si mi-e ca nu cumva sa nu fie infundat furtunul.


In cazul acesta iti recomand sa dai afara tot lichidul de racire(pe la radiatorul din fata masinii). Scoate vasul de expansiune si curata-l, pune lichid nou de racire fara silicati, din ala roz. Incearca totusi si da jos radiatorul din interior sa il cureti. Eventual inainte de a pune antigel in instalatie umple mai intai cu apa distilata, da-i o tura bine, incinge motorul si tureaza masina sa-si faca treaba pompa de apa, goleste din nou instalatia de apa distilata si apoi pune in combinatie antigel/apa distilata 50/50 sau chiar 60/40. Daca tot faci o treaba fa-o bine sa nu mai ai probleme.

PS: Apropo, ar trebui sa fie 2 furtune in radiator.
Capacitatea totala a lichidilui de racie e de 5.6l dar probabil o sa intre mai putin deoarece nu se poate goli complet. Dar tu sa fii pregatit cu 5.6 l oricum.
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
deci cred ca asa ceva n-ati mai intalnit...am dat jos caloriferul...l-am curatat(nu era infundat) sa ma asigur ca circula apa prin el,l-am montat la loc si am incalzit iar motorul si nu circula apa prin el.turul e cald,returul e calai si caloriferul rece.am desfacut returul sa vad daca trece apa prin calorifer am reincalzit motorul si apa trece garla prin calorifer.am suflat pe retur sa vad daca e infundat si nu era,l-am pus la loc si am incercat din nou...si bineinteles caloriferul nu se incalzea....nu mai am solutii..help me...maine o sa pun un furtun transparent in locul caloriferului intre tur si retur sa vad daca trece apa...si daca trece sau nu trece tot nu stiu ce i-as putea face...aveti vreo idee? a-ti mai patit asa ceva?
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
NU stiu ce sa zic... incearca ce ti-am scris mai sus, schimba tot lichidul de racire. Eventual da jos si radiatorul din fata si curata-l. Rau sigur nu-i faci.
  • Drk_Mann

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2009

  • Mesaj Privat
i-am luat antigel o sa fac si treaba asta dar sigur nu ajuta...nu are logica....radiatorul de caldura a fost curat de mine...si nu era infundat...alta e problema...vreun furtun...dar nu stiu care....stiti daca turul sau returul caloriferului vin din vasul de expansiune?...pentru ca returul are mai sus o bifurcatie ...odata se duce in sus (catre vas parca) iar cealalta in partea dreapta cum te uiti din fata motorului parca s-ar duce catre tur..dar nu pot sa vad exact..aceasta bifurcatie ma gandesc sa nu fie infundata mai ales ca e si mai subtire furtunul asta...
Skip ads

  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Drk_Mann a scris:....stiti daca turul sau returul caloriferului vin din vasul de expansiune?...


Nu stiu sigur. Tind sa cred ca este turul. Demonteaza si furtunul ala bifurcat si vezi daca e curat.
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
@ coldbreath11 de unde ai poze de reparare pentru tigra in engleza? ai vreun manual sau vreun site? Ni-l poti pune si noua undeva pe alt site k sa-l putem downloada?
  • coldbreath11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
amr84 a scris:@ coldbreath11 de unde ai poze de reparare pentru tigra in engleza?...


Gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8969
  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salutare va rog sa imi dati si mie o idee, un raspuns la problema care o am de cateva zile masina merge foarte prost (tigra 16 din 95),iam schimbat bujiile,filtrele,uleiul,antigelul,curatat clapeta si valva egr nah ca omul sa intru cu ea in iarna sa nu am probleme si surpriza la cateva zile masina a inceput sa faca ca o mitraliera si sa paraie in mers, la relantiu sa oscileze si in masina miroase a benzina.iam facut testul agrafa si mia dat cod de eraore 61(fuel tank vent valve low voltage)si 34(manifold absolute presure senzor low voltage) ce ar putea fi de da aceste erori?ce ar trebui sa verific sau sa-i mai schimb?Multam fain
Skip ads

  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru sunetul de mitraliera , arunca o privire aici :
https://www.clubopel.com/vie...;highlight=bobina

Pentru restul, poate te ajuta colegii in cunostinta de cauza .
  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
merci @cozmino am citit la ceea ce ai patit tu de ceva vreme ca am bagat serch ca migul Wink dar totusi nu inteleg ce sunt cu codurile astea cam ce ar insemna ele
  • yta83

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@cozmino zimi te rog tu cand ai avut bobina dusa cand o porneai pornea usor relantiul era stabil?bunuara mie astazi mi s-au sters cele doua erori 61 si 34,relantiul e stabil, doar in turatie fiind in a 4 a dupa 3mii rot/min incepe sa paraie si imi ia din putere.Ce poate sa fie?ca nu mai stiu ce sa-i fac...
  • menphis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@yta83 : cele doua erori 61 si 34 sunt legate cred de faptul ca ai curatat admisia, dacanu montezi etansa admisia(corp clapeta mai ales) iti da valori gresite la injectorul de benzina = scade puterea, iar cu privire la 61(fuel tank vent valve low voltage) = trebuie sa verifici (sau sa schimbi) canistra de carbuni activi de sub cutia de aer si sa deblochezi furtunasele care intra si ies din ea ca sa fie treaba completa .
  • menphis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si apoi gandestete ca ai o problema electrica legata de voltaj la ambele erori, nu stiu sincer cum se masoara valorile la senzorii mentionati dar ar trebui sa fie ceva intreruperi sau scurt pe undeva.
  • menphis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
La mine nu da nimic la testul agrafa, insa imi pierde pe undeva lichid de racire pe la furtunasele de sub bidonasul de la servo directie, intrucat sunt umede. Stie cineva unde gasesc asa ceva?
  • menphis

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez, am un x16xe '97
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
menphis a scris:@yta83 : cele doua erori 61 si 34 sunt legate cred de faptul ca ai curatat admisia, dacanu montezi etansa admisia(corp clapeta mai ales) iti da valori gresite la injectorul de benzina = scade puterea, iar cu privire la 61(fuel tank vent valve low voltage) = trebuie sa verifici (sau sa schimbi) canistra de carbuni activi de sub cutia de aer si sa deblochezi furtunasele care intra si ies din ea ca sa fie treaba completa .


Motoarele de pe Tigra sunt cu injectie multipunct, deci nu e un singur injector , ci 4 .

Cat despre a 2-a eroare, e posibil sa trebuiasca sa inlocuiesti valva(fuel tank vent valve) NU canistra cu carbuni activi .
Din cate am vazut pe alte forumuri, costa ~ 20 Euro . Nu stiu sa-ti spun unde e pozitionata,pentru ca nu am gasit poze, insa e conectata prin furtunase la canistra cu carbuni activi.

bafta !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR