Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • raro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
buna tuturor celor care vor citi acest e-mail. sper ca macar unul dintre dvs ma poate sfatui in ceea ce priveste problema pe care o am cu Agila mea. intr-o zi acum vreo doua saptamani la pornirea la un semafor in galati masina a inceput sa se scuture din toate incheieturile, s-a aprins martorul care indica probleme la motor, si masina nu avea putere sa mearga... foarte foarte greu, mai ales la acceleratie... si se scutura foarte rau. de atunci martorul este aprins permanent. am fost la un test auto, si la inca doi mari meseriasi la service-uri auto. defectul constatat: bobina de inductie. problema varia intre cilindrul 1,2.... am fost sfatuita sa schimb piesa. am achizitionat cu durere la buzunar (aproape 550 lei) bobina si am inlocuit-o. insa problema persista. nu s-a imbunatatit nimic chiar. acum la relanti la un semafor, dupa aprox 5 km mers cit de cit fara probleme, cind sa pornesc la drum, aceleasi simptome. lipsa de putere, se scutura toata... si motorul mai ales.... a treia parere a unui meserias era ca bujiile ar putea fi problema. nu mai am banuti de dat pt constatari ale unora care cred ca nici nu au auzit de masini in trei cilindri. va rog de aceea... daca stiti ca probleme similare s-au rezolvat cumva... sau banuiti care ar fi cauza.... sa ma ajutati. masina e din anul 2001, 104000 km la bord. mentionez ca totusi nici bobina nici bujiile nu arata rau... conform meseriasilor.

multumesc anticipat!
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Citeste intai erorile cu metoda descrisa in acest topic: https://www.clubopel.com/vie...grafa&start=0
Apoi revii si ne spui erorile.
  • raro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc. voi incerca maine. am schimbat totusi si bujiile astazi, bujii Bosch FLR 8 LDCU exact cele indicate aici pe forum (cele vechi au aceeasi serie). martorul e aprins oricum. nu s-a mai manifestat asa cum am descris. insa nu am mers foarte mult cu ea ca sa pot sti cu certitudine daca s-a rezolvat sau nu.
revin cu codurile.. sper sa mearga...
  • raro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua. am identificat urmatoarele coduri de eroare:
0170, 0300, 0301, 0302, 0303. voi intra sa citesc pe undeva ce indica fiecare... astept, daca aveti timp, o interpretare.

multumesc.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0170 inseamna amestec incorect si evident ca genereaza P0300->P0303.
Incepi prin a scoate mufa debitmetru (numai cu motor oprit) si vei daca trage.
Verifici daca ai furtune crapate
Verifici daca nu este admisia sparta
Dupa ce faci astea iti mai spun si alte cauze daca nu rezolvi.
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
posibil sa fie de la un furtun ceva sau un contact imperfect undeva...
  • raro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc mult dan! un amic priceput (am reusit sa il prind in sfirsit pentru putin timp!) s-a uitat in seara asta pe la motor si a observat un furtun (mai plasticos) fisurat (de vacuum, zice el) sint vreo 3 furtunuri inspre spatele motorului in partea de sus. cel mai plasticos era suprapus peste unul dintre celelalte 2 care sint din cauciuc (parca!) amindoua. din cauza frecarii unul pe altul zicea amicul meu ca probabil s-a tocit asta; avea o gaura prin care scapa aerul. l-a izolat cu niste izolierband. cat am mers dupa operatie, nu a mai inceput sa se scuture la relanti atit de tare si sa isi piarda puterea, asa cum facea. am observat ca si dupa ce i-am schimbat bujiile nu s-a mai scuturat asa decit abia dupa vreo 25 km de mer intr-o zi. am facut un drum ... si la intoarcere la fel a facut, cam dupa 20 - 25 km... insa mi se pare ca trepideaza cam tare totusi la ralanti, mai tare fata de cum trepida in mod normal (ca un motor in 3 cilindri) as zice. sper cu tot sufletul sa fi fost doar asta problema (desi ma surprinde sa fie doar de la pierderea de aer prin furtunul acela din spate). codurile de eroare se inregistreaza inca. si martorul e aprins. am inteles ca se pot sterge. credeti ca e posibil ca problema sa fie cauzata de furtunul fisurat? si faptul ca se scutura totusi cam tare masina se poate controla pe undeva? se poate regla?
multumesc!
  • raro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
multumesc domnule cuciureanu si bubufam pentru indrumari. deocamdata voi lasa furtunul asa intrucit nu stiu pe nimeni in afara de baiatul de care am scris ca a descoperit furtunul. nu stiu pe altcineva care sa inlocuiasca furtunul iar el e foarte ocupat. eu nu ma voi baga la asa ceva. s-a stins si martorul. sper sa fie pe calea cea buna.
vroiam sa va mai intreb din curiozitate daca se poate instala AC pe agila. cred ca asta e ce imi lipseste la masina asta. sper sa nu mai am problemele pe care le-am avut prea curind.
sanatate si spor la treaba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR