Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Mi se intampla ceva ciudat la calibra mea.... azi ma plimbam cam cu 100 la ora si cand dadeam stanga sau drepta simteam cum se "intinde pe sosea" , m-am cam speriat.
De la ce poate sa fie? Am schimbat recent cauciucurile am pus noi , dar nu pot sa imi dau seama de ce...face asa pe sosea . Sa fie ceva din Caseta de directie ? telescoape sunt bunicele:) arcuri la fel. Laughing


Sa nu uit se aude o bataie pe partea stanga tare de tot in dreptu telescopului. daca fortez putin masina trosneste ceva tare ca un metal pe metal sa fie vreo bucsa uzata pe la bascula cevA???
Skip ads

  • alex102

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2005

  • Mesaj Privat
asa am patit si eu... cand acceleram brusc sau franam brusc se auzeea un trosnit ... era de la amortizor... Crying or Very sad
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
flansele de amortizoare, plus rulmentii respectivi. la mine facea grav la 70 la ora in curbe, tremura volanu cu tot cu botu masinii intr-un mod barbar. am schimbat pivoti si capete de bara si nu mai are nimic Smile
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
e nasoala deci treaba.... am pus-o Crying or Very sad
Skip ads

  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nu ai precizat daca ai respesctat dimensiunile la cauciucuri...pentru ca daca ai facut ceva ''modificari'' pe acolo si e o bara mai mare sau cauciuc mai lat pe aceeasi janta s-ar putea sa ai probleme de stabilitate(inclusiv daca ai cauciucuri din dezmembrari de proasta calitate)
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
atentie la verificari, ca eu am patit-o grav acum 3 zile, daca aveam viteza pana acum veneatzi la parastas. S-a rupt bascula dreapta fix in dreptul bieletei antiruliu, a fugit roata in fatza, planetara dreapta a lovit in filtru de ulei si l-a spart, balta de ulei pe jos, etc daca aveam viteza se rupea de tot Smile

La urmatoare intalnire o sa vin cu ea dupa mine sa vedeti
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cauciucurile Sunt 205/55 R15 cum scrie la "carte" Smile sa fie de la flansa de la amortizor numai?>sau ceva din bascula?
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:Cauciucurile Sunt 205/55 R15 cum scrie la "carte" Smile sa fie de la flansa de la amortizor numai?>sau ceva din bascula?


cel mai bine ar fi sa o pui pe un canal sau elevator si sa te bagi sub si sa tragi cu mana cat de tare poti de tot. vezi si tu ce are joc. dk nu observi nimic aiurea vezi faza cu amortizoarele
Skip ads

  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am sa incerc sa o bag pe un canal .. ca de cand am pus spoilere pe ea nu prea pot sa o mai urc pe elevator...Sad dar "baba la frumusete tre` sa sufere " Smile




Voi care aveti calibre sau opeluri cu C20Ne... vi se intampla cand vreti sa plecati mai nervosi pt 1 sec motoru sa nu raspunda??si sa vina puterea deodata???sau e numai la mine ca ma dispera cand vreau sa trag cu unu linute...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Asa mi se intampla la Calibra mea SFi . Nu reactiona acceleratia din prima , dupa care zvacnea deodata .

Am si eu o intrebare pt voi cu Calibra : cu cauciucurile stock pe 15' si suspensia stock , masina se apleaca in curbe ?
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Depinde de Calibra--de exemlu Turbo si V6 (plus editiile speciale aferente)au suspensia ''stock'' mai joasa cu 20mm decat la celelalte modele!O bara mai mica a cauciucului va da un plus de stabilitate dar din cauza jantelor v-a suprasolicita sistemul de franare (si altele,dar reactia imediata se vede doar la franare pentru ca celelalte se vad in timp)Raspunsul este ca ''inclinarea'' aia de care zici tu sau miscarea in jurul axei de ''ruliu''este mai mare sau mai mica in functie de mai multi factori ca-suspensii,unghiul curbei,viteza,cauciucuri(inclusiv materialul de compozitie)si nu in ultimul rand si poate si cel mai important de FELUL IN CARE E ''NEGOCIATA'' CURBA-o sa fi surprins sa vezi un tip cu o masina mai slaba ca a ta mai stabil si mai in viteza prin acelasi viraj.Calibra in general este un model de serie totusi si nu te poti astepta la mari performantze in schimb la vremea si la clasa ei a fost de invidiat -iar dupa orice modificare totul este relativ....nu mai poti compara
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alex0zone ai verificat bucsele de la bieletele antiruliu?
Skip ads

  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
pai am schimbat 1 pe partea stanga aku ceva timp...dar ma uit
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pai alea ori le schimbi pe toate ori nu mai schimbi nimic Very Happy conteaza mult si amortizoarele. uite de ex, eu am articulatia noua pe fata, dar amortizoarele spate sunt varza, si cu arcuri -30mm, am luat o curba destul de stransa in viteza si mi-a fugit "fundu" un pic
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ToX a scris:pai alea ori le schimbi pe toate ori nu mai schimbi nimic Very Happy conteaza mult si amortizoarele. uite de ex, eu am articulatia noua pe fata, dar amortizoarele spate sunt varza, si cu arcuri -30mm, am luat o curba destul de stransa in viteza si mi-a fugit "fundu" un pic


da mie? m-am invartit la 90 de grade pe lateral, dar am reusit s-o aduc la loc. aveam mult mai mult de 100
MULTUMESC REBU ca udati strazile ziua, oricum fara nici un rost ca jegu tot la rigola e. sa va *** **** ** ***!
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
te-am vazut in oglinda Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR