- cont-sters-13103
- **
- 114 mesaje
- din 19 Dec 2007
cont-sters-13103
- Mesaje scrise: 114
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2007
- Mesaj Privat
neatza.c-am aceiasi ,,problema,, am si eu,adica dimineatza cand sunt temperaturi scazute(sub 3-5 grade) imi scoate fum alb cu o tenta usoara cenusie si inecacios.dar dupa vro 3-4 minute de functionare la relanti nu mai scoate.sunetul la prima pornire la rece mie mi se pare normal(ma refer la masina mea) dar iarasi la cald este ok.Apropo la voi cand porniti masina la cat sta la relanti? mie imi sta la 950 si apoi scade(tot asa dupa fro 3-4 minute)
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
din sursele mele am aflat o chestie foarte importanta.intinzatorul lantului de distributie este hidraulic, el peste noapte poate pierde ulei si dimineata este normal sa bata pana ce el se incarca si tensioneaza lantul.o sa incerc sa il schimb sa vad daca mai face.azi de dimineata am pornito am accelerato pana la 2500 de ture si si-a revenit imediat.deci acel intinzator fiind hidraulic s-a incarcat mai repede.este cineva deacord cu mine
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 10 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2004
- Mesaj Privat
silau
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
nu stiu la ce senzor te referi dar am fost de fata cand mi-au verificat injectorul se vedea clar ca duza era uzata.inainte de a da jos injectorul i-am pus sa imi ia retururile si injectorul respectiv dadea mai mult pe retur.crede-ma stiu despre ce e vb.e normal sa iti bata motorul atata timp cat un injector nu functioneaza in parametrii lui.iti merge in trei pistoane practic. sigur ca scoate si fum daca un injector nu pulverizeaza cum trebuie doarece amestecul de combustibil cu aerul nu mai este in cantitatile normale. te rog explica-mi si mie la ce senzor te referi? daca era de la un senzor cred ca ar fi trebuit sa dea si pe tester acest senzor defect.
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
la mine nu...si e 1.5dci(motorul care e si pe dacia si renault)(asta la mirca). Am avut si eu la astra o problema asemanatoare, adica mergea in 3, dar asta e o cauza destul de cunoscuta, la motorul de 1.9cdti dth , pe linia de asamblare au gresit ceva la mufa 3 a injectorului, si in timp se strica si trebuie inlocuita. Numai si numai mufa 3. La micra la fel...o sa se duca fata respectiva undeva sa faca o diagnoza, daca stiti pe cineva care face diagnoze bine si ieftin pentru nissan , sau pentru motorul de 1.5 dci care e si pe dacia.....a schimbat saracuta si bujiile, si distributie, au curatat si egr-ul...nimic..
- kalu
- **
- 438 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 438
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mirceap
- **
- 233 mesaje
- din 16 Dec 2008
- Astra 2005 z19dtj
- Bucuresti
mirceap
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z19dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2008
- Mesaj Privat
era de la egr. L-am dezactivat temporar. Se pare ca la motoarele 1.5dci, tija metalica ce impinge supapa are mai in spate un "ceva" de plastic, si acel ceva din cauza frecarii pe metal se strica in timp. Am citit pe forumurile dacia si reno ca la unii acel ceva s-a stricat si dupa 15-20.000 km de la schimbarea egr-ului. Si normal ca nu se poate schimba doar acel "ceva" de plastisc, trebuie sa iei tot egr-ul, care costa 700 ron. Cum acum nu sunt bani, prietena merge cu el dezactivat pana dupa sarbatori
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
deliric
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1993 1.7d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat