Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
masina este opel astra g enjoy 2003 motor de 2.0 dth
Skip ads

  • cristi73es

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca este NJOY este clar ca nu are nici firele trase.modelele NJOY sint cele ma chele in dotari.nu tre sa te superi si eu am o astra 1.7dti tot 2003 tot NJOY si e foarte cheala in dotari.nici eu nu aveam nici firele trase si a terbuit sa le trag eu,multa bafta iti doresc ptr ca la tine e mai dificil .ECU e pozitionat fff incomod dar nu e imposibil.
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ecu e chestia aia de sub aripa stanga fata cu doua mufe mari ? trebuie trase 4 fire sau trebuie mai multe ? se merita la mine sau de banii astia mai fac o vacanta.
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
si sa stii ca nu ma supar ca nu am de ce . ma bucur doar ca masina merge zi de zi si inafara de 2 bielete , o bujie si o problema rezolvata la motorasul recirculare nu am avut fata de alti prieteni .
Skip ads

  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dorinionut- poti cauta in urma si vezi ca eu am detaliat pasi ce i-am facut in instatarea cc-ului si daca zici ca si la tine ecu este sub aripa tre sa faci aceeasi pasi . pini sunt alti , dar firele , l-e poti trage asemanator.

cristi73es - fratele meu detine o masina cu motor y17dt model njoy 2003 si are ABSOLUT toate mufele existente pe masina . are tot precablat . nu este o regula ca un model sa aibe sau nu mufe. depinde pentru ce si cine a comandat-o , pentru ca fabrica sa monteze cablajul electric potrivit.
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mersi
  • cristi73es

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
multumesc celor care au inceput acest topic,multumesc lui marius_mx ca a descoperit dopul de cauciuc de deasupra pedalei de acceleratie (pentru a traga cablul in interior) multumesc lui bazare si nu in ultimul rind moderatorilor pentru ca de azi sint utilizator de cc.sa va traiasca familiile la toti! Razz
  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am tempomat, montat sambata este super, costuri
maneta sh 130 lei
montare cu tras fire de la ecu si activare 120 lei
total 250 un pret rezonabil zic eu incomparabil cu cel de la reprezentanta
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Incep of topic:
Am citit toate cele 23 de pagini ale topicului si sunt uimit de cate lume NU FACE treaba asta. Este de-a dreptul enervant sa dai peste o intrebare a vreo unui membru mai nerabdator, a carui raspuns se afla la cateva replici, sau 1-2 pagini mai inainte. Se joaca cu nervii nostri.
Chiar daca mi-a luat aproximativ 6 ore sa citesc si sa iau note dupa toata conversatia de pana aici, consider lipsa de respect si inadmisibil sa mai intalnim, dupa aproape 4 ani si 23 de pagini de discutie pe tema asta intrebari de genul "am si eu o astra din 2003 cu y17dt. Spuneti-mi si mie daca si pot sa-mi trag CC". Raspunsul trebuie sa il dea Adi Despot de la Vita de vie: "Da! In **** mea!"
Acesti useri trebuie banati macar 1 luna ca sa poata avea timp sa citeasca.
PS: in top ten este userul valy25, m-am ditrat copios sa-i citesc cele 15 replici consecutive.

On topic:
Paraschiv Sorin a scris:Salut!
In primul rand felicitari tuturor celor care au reusit sa-si monteze pilot automat pe masini.
Am reusit sa citesc toata discutia si am constatat ca la Z16SE nu a activat nimeni functia CC.
Oare nu se poate sau nu a incercat nimeni?
Oricum o sa incerc sa desfac si eu scoica superioara a volanului. Poate am si eu mufa trasa.
Multumesc pentru toate informatiile!

Eu sunt al doilea posesor de Z16SE care doreste CC. Moderatorilor, poseorilor de auotdata si/sau TIS, va rog aratati-mi si mie schema de conectare pentu ECU la motorul in cauza, ma intereseaza numerotarea/pozitia celor 4 pini de la mufa ECU catre maneta tempomat.
Dupa efectuarea montajului voi aduce poze pentru acest motor pentur a incropi un tutorial mic ca sa nu mai intrebe si alta lume acelasi lucru.
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Eu am alta belea: am tempomat din fabrica pe astra G caravan y20dth an 2002 echipare elegance dar nu mai vrea sa mearga, DECE?
cand am avut eu masina a mers dupa un an am luat inapoi masina si nu mai merge tempomatu'
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pt lpedala parca tia luat 6 ore sa citesti dar se pare ca nu ai inteles nimik din ce ai citit.
uite iti dau eu corespondenta poate difera dar iti dai tu seama.
de la maneta la ecu se leaga firele urmatoare:
fir a maneta la pin 62 ecu
fir d maneta la pin 29 ecu
fir c maneta la pin 44 ecu
fir b maneta la siguranta f 38(+ adica la plus pe care poti sal iei de oriunde,dar sa ai siguranta si cand pui contactu sa ai plus) tablou sigurante de sub bord.fara suparare dar eu am citit doar de 2 ori si am toate notitele.numai bine sper ca tiam fost de ajutor.
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
valy25 a scris:pt lpedala parca tia luat 6 ore sa citesti dar se pare ca nu ai inteles nimik din ce ai citit.
uite iti dau eu corespondenta poate difera dar iti dai tu seama.
de la maneta la ecu se leaga firele urmatoare:
fir a maneta la pin 62 ecu
fir d maneta la pin 29 ecu
fir c maneta la pin 44 ecu
fir b maneta la siguranta f 38(+ adica la plus pe care poti sal iei de oriunde,dar sa ai siguranta si cand pui contactu sa ai plus) tablou sigurante de sub bord.fara suparare dar eu am citit doar de 2 ori si am toate notitele.numai bine sper ca tiam fost de ajutor.

nu fi asa increzator.....
un fir , duce la swich ambreiaj..... daca la tine se leaga 3 la ecu si unul la sigurante, care duce la swich?
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Confirm si eu, sunt 3 la ecu si 1 la ambreiaj sau frana.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
omu a scris foarte bine ... am eu legat temomatul legat asa 3 la ecu si unu la f 38
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
numi merge sa pun o poza dar eu stiu ca trebe sa aiba swuichul la ambreaj daca nul are pe care trebe sal puna vine legat un fir la plus tablou sigurante si dupa totul e cum am scris mai sus.daca cauti mai la inceput o sa vezi diferenta intre swuichuri ca sunt 2 feluri de swuichiuri.de acolo o sati dai seama ce si cum .multa bafta.
uite ca am luat una din paginile anterioare cei cu rosu e maneta daca te duci in jos o sa vezi ca sunt 3 care vin de la ecu si un fir in sus care duce la f38.uitate bine si iti dai seama.sper ca am fost de ajutor.
poti sa te duci la pagina 7 si sa vezi schema cum se leaga la motoru tau e primu de jos si la pagina 18 vezi cele 2 tipuri de swuichuiri ce al lui iso.bafta.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
valy25 a scris:pt lpedala parca tia luat 6 ore sa citesti dar se pare ca nu ai inteles nimik din ce ai citit.
uite iti dau eu corespondenta poate difera dar iti dai tu seama.
de la maneta la ecu se leaga firele urmatoare:
fir a maneta la pin 62 ecu
fir d maneta la pin 29 ecu
fir c maneta la pin 44 ecu
fir b maneta la siguranta f 38(+ adica la plus pe care poti sal iei de oriunde,dar sa ai siguranta si cand pui contactu sa ai plus) tablou sigurante de sub bord.fara suparare dar eu am citit doar de 2 ori si am toate notitele.numai bine sper ca tiam fost de ajutor.

Am inteles foarte bine ce am citit. Ai mai tras tu fire pentru CC la un alt Z16SE de esti asa sigur?
Pana acum s-au prezentat vreo 5 tipuri de motoare (Y17DT cel mai raspandit, Y20DTH, X20XEV, Z16XEV si Z16XE). Dupa cum bine stim, ECU difera de la un motor la altul, de unde si intrebarea mea despre corespondenta pinilor dedicata motorului meu, Z16SE.

Raspunsul l-am aflat deja cu ajutorul unui pont de la Iso, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. Aici ron a prezentat o shema pentru corespondenta pinilor in ECU pentru CC si MID pentru motorul Z16SE.
Intamplarea (mai bine zis compania Adam Opel) face ca (doar) pentru CC, dispozitia pinilor in ECU sa fie la fel pentru toate cele 6 motoare mentionate. Nu garantez nimic pentru altele, dar probabil si acolo sunt la fel.
Recapitulez corespondenta pinilor pentru Z16SE si altele Smile:
- pin A X41 tempomat duce la ECU X71 pin 62
- pin B X41 tempomat duce la F3.38 (siguranta)
- pin C X41 tempomat duce la ECU X71 pin 44
- pin D X41 tempomat duce la ECU X71 pin 29
- pin 1 X71 switch ambreiaj duce la ECU X71 pin 61

Avand certitudinea corespondentei pinilor, am folosit un cablu de retea ca purtator de fire de la ECU X71 pana in habitaclu. In paralel imi trag si fire pentru YACC, dar asta e alta discutie.
Asa cum am promis, cand voi termina lucrarea voi incropi un mic tutorial cu poze de calitate, pentru Z16SE, la fel cum s-a aratat in paginile anterioare pentru Y17DT. Dedicatia e mare in acest moment ca sa termin. Imi tin Astra in garaj, desfacuta, de cateva saptamani si lucrez cate o noapte doua pe saptamana si in weekend pe alocuri, cum ma lasa familia.
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
nu am tras pt motorul tau dar tiam zis ce scrie in schema cea pt motorul tau atat.multa bafta.succes. Wink
  • 02tes

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2008

  • Mesaj Privat
valy25- dupa cite vad , tind sa cred ca ai dreptate...
cind am montat eu , inca nu se deslusisera toate secretele... toti de atunci au montat la swich.
recitind am vazut ca se poate lega si la siguranta.
  • valy25

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ok,nui nimic pt asta e forumu sa invatam si sa ne ajutam reciproc.Numai bine.
  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
In momentul de fata lucrez la maneta de la semnalizare, ii adaptez butoane pentru CC, asa cum se descrie si aici, dar am urmatoarea nelamurire:
Care este corespondenta dintre cele 3 butoane de la manenta A, B, C

si functionalitatea lor, adica semnificatia I, R, O

Eu intentionez sa amplasez doua butoane, cu functia de pornit CC, incrementat si decrementat viteza. Nu vreau sa amplasez / folosesc al treilea buton cu functia de dezacitvare CC.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR