Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi[/quote]
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Drogas a scris:In momentul de fata motorul meu porneste ca unul pe benzina, bateria are 2 ani, bujiile sunt cele originale ale masinii (9ani)
Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi[/quote]
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:
Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi
[/quote]
Drogas a scris:In momentul de fata motorul meu porneste ca unul pe benzina, bateria are 2 ani, bujiile sunt cele originale ale masinii (9ani)
Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi
idem .
aceeasi crontaiala tipic disaloi.
@drogas a mea merge mai frumos ca a ta.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- florentyndan
- *
- 4 mesaje
- din 19 Dec 2009
- Astra 2000 y 20 dth
- Ilfov
florentyndan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
florentyndan a scris:deci furtunasele ar putea fi
sunt multe cauze Florentyn , incepi cu baterie,bujii, filtru motorina..........,vezi ca s-a ultradiscutat aceasta problema a dieselului in general.
un lucru e sigur: ia-le prin eliminare si numai dupa ce esti ferm convins ca ce ai remediat a fost facut si bine.
@Maiandrei, asa este corect cum zici tu, dar ....obisnunita....
pana nu le las de cel putin trei ori, nu ma simt bine.
i-mi da impresia ca as ajuta mai mult motorul.
- florentyndan
- *
- 4 mesaje
- din 19 Dec 2009
- Astra 2000 y 20 dth
- Ilfov
florentyndan
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
revin... din pacate... am dat de o belea... am maipostat de pornirea dieselului meu (y22dth) insa nu am reusit sa identific de ce anume nu porneste, nici macar trasa... am pornit acu 2 zile la -12 grC imi arat bordu, la sfert ! cum nu a mai pornit ea niciodata, ajuns la servici la 7.30 dim, ok. opresc, la ora 15 sa ii dau o cheie... nimic ! am omorat bateria, nimic, azi dimineata am tras.o de la unirii pana in colentina.. nimic ! coduri eroare... in ordinea asta au aparut- P1345( ma ingrijoreaza), P1220,P0400,P1590,P0115... ok 0220-cant. de mot,deci sezamorsat,0115-senzor temp(era scos sa tina bujiile mai mult timp),01590-bateria...( era lesinata ),0400-egr...? dar de ce > si 1345-fuel pump position sensor.... ve rog sa.mi spuneti cine s.a intalnit cu codul acesta 1345, ce a fost ? poate aparea si de la dop de gheata, desi mot numai de 4 lei direct de la pompa...petrm si omw ! si de ce apare si egr..0400? va multumesc, am incercat sa caut ceva despre codul 1345 pe forum dar se vb de alte tipuri de masini, aici 20dth idem cu 22dth. Va multumesc ! astept raspunsuri k sa nu ma bag sub ea sa desfac pompa ca e jale unde umblu eu... adica e greu unde bagata... daca am grsit cu ceva in post rog sa se stearga ori sa se mute. Va salut !
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
cred ca P 1220 e eroare de pompa dupa cum am mai citit pe aici, aia ar trebui sa te sperie, parerea mea e sa mergi la service de pompe de injectie- Cutitul de Argint la Taci, Total diesel service in Pantelimon, eu am fost la un service care lucreaza in corespondenta cu RUNE
www.rune.ro
Oricum ai o herghelie de erori, cred ca s-au adunat o multime de probleme la tine, si pe frigul asta mare lucru nu ii poti face tu
www.rune.ro
Oricum ai o herghelie de erori, cred ca s-au adunat o multime de probleme la tine, si pe frigul asta mare lucru nu ii poti face tu
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ce am mai observat la mea.....Am oprit-o la ora 19,motorul era la 90*C,afara cam -14*CLa 00:00 i-am mai dat cheie si a luat-o la sfert,temperatura afara sub -16*C.In timpul asta cred ca motorul se racise suficient ca sa porneasca greu,ca in toate diminetile,dar nu a fost asa.Parerea mea e ca am problema la alimentare,pompa nu mai ramana amorsata,dar pana o bag pe tech,care cel mai probabil nu imi spune exact de unde e problema, incerc sa o iau babeste.
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
am inteles cu erorile , insa unele erau si din cauza ca am scos senzoru de temp, k sa.mi intre bujiile mai mult, cat despre serviceul de la filaret unde lucreaza turcul ala nu ma duc acolo nici sa ma bati, Mari Jepcari ! patit eu ! cat despre aceea cu P1220 apare si daca ai pompa dezamorsata, dar ma nelinisteste si P1345... am mai citit pe aici dar nu m.am lamurit k lumea si nici ce si unde a fost... mai caut.. sper sa fie un dop de gheata... se poate k sa faca condens in rezervor si sa plece pe traseu...? mi.a trecut un zvon pe la ureche de chestia asta... sofer de 30 de ani...
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
p1345 este vorba de un senzor de la pompa de injectie.
nu cunosc in detaliu acest fel de probleme[ n-am avut], dar pune manuta si verifica daca contactul de pe pompa este pus ca lumea.
are o mufa cu niste clapeti.
daca-i ` bagi` o CAUTARE putin mai sus ai sa te edifici mai bine.
pe mine 1220 ma ingrijoreaza mai mult , posibil pistonas avans blocat in pompa.
tot la un diesel service ajungi.
iar daca ai scos mufa de la senzorul de bujii , i-o si pui la loc , sa nu-ti mai apara.
daca am mai gresit vizavi de exprimare , rog adevaratii cunoscatori sa ma scuze.
ia-le prin eliminare si scapa de cele mai usoare.
eu nu cred ca p1220 apare daca ai pompa dezmorsata , sau condens ......etc etc.
nu cunosc in detaliu acest fel de probleme[ n-am avut], dar pune manuta si verifica daca contactul de pe pompa este pus ca lumea.
are o mufa cu niste clapeti.
daca-i ` bagi` o CAUTARE putin mai sus ai sa te edifici mai bine.
pe mine 1220 ma ingrijoreaza mai mult , posibil pistonas avans blocat in pompa.
tot la un diesel service ajungi.
iar daca ai scos mufa de la senzorul de bujii , i-o si pui la loc , sa nu-ti mai apara.
daca am mai gresit vizavi de exprimare , rog adevaratii cunoscatori sa ma scuze.
ia-le prin eliminare si scapa de cele mai usoare.
eu nu cred ca p1220 apare daca ai pompa dezmorsata , sau condens ......etc etc.
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
da, data trecuta cand am schimbat furunaselel de retur m-a tractat @iulian1970, insa revenind la coduri... azi.. acum 2 ore am pus bateria pe masina.... si surpriza.... nu a pornit, insa nu se mai aprindea becul de check engine ! adica bagam cheia, intorceam lasam martorii se stingeau toti, inclusiv check engine dar nu pornea... deci s.a dezamorsat.. cum de nu se mai aprinde martorul de la bord ? inseamna ca erorile s.au sters si problemele semnalate anterior nu mai sunt valabile... ma surprinde...
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Azi dimineata -17.5 pe bord, pus contact, martoru ala de la incalzitor nu se mai stingea s-a stins dupa 10 secunde, dat la cheie, car car car vre-o 5 secunde nimic, am deschis capota sa verific sa nu fie ceva vreun furtun ... nimic, dat iar dupa ce s-a stins martoru car car car 10 secunde nimic, a treia oara stins martor - car car car vre-o 20 secunde dupa care da semne de pornire si o ia pana la urma cu un fum de toata frumusetea, asa imi facea si un motostivuitor cu motor de tractor dimineata :, la - 5 grade o ia la sfer, oricum i am facut loc in garaj ca iar se anunta ger greu.
Facea exact ca aici dar mult mai lung car car car ... oricum aici vad ca erau doar -2 grade
Facea exact ca aici dar mult mai lung car car car ... oricum aici vad ca erau doar -2 grade
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
msv_64, P0380 - bujie arsa sau releu defect.
Oricum, din 2 coduri de eroare nu poti sa determini mare lucru. Bateria se verifica altfel, nu pe baza a doua coduri ce contin "Low Voltage".
"dar pana o bag pe tech,care cel mai probabil nu imi spune exact de unde e problema..." poate ca techul nu iti spune exact unde e problema, dar cel ce il foloseste iti poate transmite mai mult decat codurile de eroare...
Mays, de fiecare data tre sa astepti stingerea martorilor inainte de a da la automat! Mai ales cand ai becul de bujii aprins!
In filmulet se mai observa:
- eroare prezenta (posibil chiar cea de mai sus). La cat de rau porneste, cel putin 2 bujii duse sau releu defect sau...
- electromotorul invarte foarte greu - baterie obosita sau chiar electromotor pe duca.
Bateria trebuie sa aiba 12.4 - 12.6 V fara consumatori si sa nu scada sub 10.5V cand dai la automat. Se verifica pe ecranul ascuns sau cu un multimetru.
Daca bateria e buna, electromotorul trebuie sa invarta cu ~300 rpm, minim acceptabil 250 rpm. Se verifica pe tester taind injectia.
Otomega25, daca ai schimbat deja furtunasele de retur si preincalzirea functioneaza corect, cred ca urmeaza simeringurile si o-ringurile injectoarelor. Erorile s-au sters cand ai scos bateria, de aceea nu ai mai avut martorul aprins.
Dezamorsarea nu e semnalata de nicio eroare.
Si aveai cam multe erori legate de pompa, sper si eu alaturi de victor_soare sa nu fie ea de vina.
Daca totusi e, ia legatura cu Mihai-ECU, le repara bine la costuri rezonabile.
Oricum, din 2 coduri de eroare nu poti sa determini mare lucru. Bateria se verifica altfel, nu pe baza a doua coduri ce contin "Low Voltage".
"dar pana o bag pe tech,care cel mai probabil nu imi spune exact de unde e problema..." poate ca techul nu iti spune exact unde e problema, dar cel ce il foloseste iti poate transmite mai mult decat codurile de eroare...
Mays, de fiecare data tre sa astepti stingerea martorilor inainte de a da la automat! Mai ales cand ai becul de bujii aprins!
In filmulet se mai observa:
- eroare prezenta (posibil chiar cea de mai sus). La cat de rau porneste, cel putin 2 bujii duse sau releu defect sau...
- electromotorul invarte foarte greu - baterie obosita sau chiar electromotor pe duca.
Bateria trebuie sa aiba 12.4 - 12.6 V fara consumatori si sa nu scada sub 10.5V cand dai la automat. Se verifica pe ecranul ascuns sau cu un multimetru.
Daca bateria e buna, electromotorul trebuie sa invarta cu ~300 rpm, minim acceptabil 250 rpm. Se verifica pe tester taind injectia.
Otomega25, daca ai schimbat deja furtunasele de retur si preincalzirea functioneaza corect, cred ca urmeaza simeringurile si o-ringurile injectoarelor. Erorile s-au sters cand ai scos bateria, de aceea nu ai mai avut martorul aprins.
Dezamorsarea nu e semnalata de nicio eroare.
Si aveai cam multe erori legate de pompa, sper si eu alaturi de victor_soare sa nu fie ea de vina.
Daca totusi e, ia legatura cu Mihai-ECU, le repara bine la costuri rezonabile.
- msv_64
- ***
- 862 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 862
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat