- sbirlut
- OP
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
- sbirlut
- OP
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Am extras pentru voi din plianul opel West:
www.opelwest.ro
Oradea, Calea Clujului 300
tel/fax. 0259/415172; 415181; 415186; 415189
Eventual trimiteti pm catre pattila.
Liviu
Ultima modificare facuta de Libra la Mie 06 Feb, 2008 1:25 am
www.opelwest.ro
Oradea, Calea Clujului 300
tel/fax. 0259/415172; 415181; 415186; 415189
Eventual trimiteti pm catre pattila.
Liviu
Ultima modificare facuta de Libra la Mie 06 Feb, 2008 1:25 am
- M-A-X
- **
- 113 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Tg-Mures
M-A-X
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Tg-Mures
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Hello... hello...
Impart, din pacate, aceeasi parere - daca nu suferinta....
La targu-mures (opel victoria) am fost de 3 ori sa-mi diagnosticheze ecu... ca mi se tot aprindea check engine... Si de 3 ori mi-au zis ca e de la benzina....
Am bagat super 100 de la omv intr-o veselie... la fel.. ziceau: Dom'le, asta e masina turbo, cai multi, trebuie benzina buna... Zis si facut, degeaba...
M-am dus a 4-a oara, s-au coit aia pe-acolo... si pana la urma au observat ca un incalzitor de la o sonda lambda nu merge.... ok... zic cat costa: 8.6 mil... mersi...
Am gasit la 5, am schimbat-o cu mana mea, ca e simplu... am resetat calcu (Scos borna, lasat 10 minute, salut) - Ei mi-au zis ca fara tester nu se poate... in fine...
Merg 100 de km... IAR!
Ca sa aflu dupa ceva vreme ca ala mi-a zis ca prima sonda lambda e dusa, cand colo era a 2-a...
So am aruncat 5 milioane degeaba, si acum mai tre sa arunc 5 sa o schimb si pe a 2-a... ca norocu' ca masina merge bine...
In schimb am patit-o o data si cu un om de treaba... adica mi-a reprogramat ecu (la ei reprogramat inseamna schimbarea unei setari), si el mi-a schimbat limba si mi-a pornit A/C (era oprit din ECU, habar n-am de ce) si m-a taxat cu 500.000 in loc de 5.2 mil, adica 2 reprogramari de 2.6 mil fiecare...
In fine...
Eu zic ca mai au de tras de fiare astia de la service-uri de la noi....
Daca nu ar fi problema cu testeru', nici n-as mai calca pe la opel....
Da' ce sa-i faci?!
Impart, din pacate, aceeasi parere - daca nu suferinta....
La targu-mures (opel victoria) am fost de 3 ori sa-mi diagnosticheze ecu... ca mi se tot aprindea check engine... Si de 3 ori mi-au zis ca e de la benzina....
Am bagat super 100 de la omv intr-o veselie... la fel.. ziceau: Dom'le, asta e masina turbo, cai multi, trebuie benzina buna... Zis si facut, degeaba...
M-am dus a 4-a oara, s-au coit aia pe-acolo... si pana la urma au observat ca un incalzitor de la o sonda lambda nu merge.... ok... zic cat costa: 8.6 mil... mersi...
Am gasit la 5, am schimbat-o cu mana mea, ca e simplu... am resetat calcu (Scos borna, lasat 10 minute, salut) - Ei mi-au zis ca fara tester nu se poate... in fine...
Merg 100 de km... IAR!
Ca sa aflu dupa ceva vreme ca ala mi-a zis ca prima sonda lambda e dusa, cand colo era a 2-a...
So am aruncat 5 milioane degeaba, si acum mai tre sa arunc 5 sa o schimb si pe a 2-a... ca norocu' ca masina merge bine...
In schimb am patit-o o data si cu un om de treaba... adica mi-a reprogramat ecu (la ei reprogramat inseamna schimbarea unei setari), si el mi-a schimbat limba si mi-a pornit A/C (era oprit din ECU, habar n-am de ce) si m-a taxat cu 500.000 in loc de 5.2 mil, adica 2 reprogramari de 2.6 mil fiecare...
In fine...
Eu zic ca mai au de tras de fiare astia de la service-uri de la noi....
Daca nu ar fi problema cu testeru', nici n-as mai calca pe la opel....
Da' ce sa-i faci?!
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Fire-ar sa fie, un timisorean nemultumit de serviviul Opel de acolo... si eu care doream sa vin sa mai fac cate ceva la masina in RO, sa scap mai ieftin...
Nu voi vota in schimb, nu cred ca e relevant, aici service-ul Opel e bun, dar scump si se sta la coada la programare...
Nu voi vota in schimb, nu cred ca e relevant, aici service-ul Opel e bun, dar scump si se sta la coada la programare...
@sbirbut: Ai fost la service-ul Opel din TM si nu ai fost multumit?
Eu, de regula, daca nu sunt chestiuni serioase la mijloc, prefer sa le fac eu (schimb ulei, filtre, bucse, reparat butuc cheie contact, electroventilator si alte cele), dar cand intervine vreo chestie de electronica, de voie, de nevoie merg la service. Am fost pe la ei de vreo 2 ori (cand mi-au diagnosticat problema cu EGR-ul si inca o data, sa-mi reseteze computerul airbag-ului); nu pot nici sa ma plang da' nici sa-i laud; in schimb am luat nr. de tel. al unui baiat care e dispus sa ma ajute cand am probleme mai spinoase (fara factura, bineinteles; acuma nu cred ca ar putea fi in stare sa-mi faca setul motor sau sa-mi schimbe cureaua de distributie fara sa-si anunte sefii, dar eu ma declar multumit de serviciile lui);
Are dreptate sorin666, nu sunt ei "the best of the best", dar mie mi-au facut impresia ca sunt destul de seriosi, si te mai si lasa sa stai langa masina cand ti-o repara.
unuCip
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: pe forum
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pana acum 3 luni am avut o Astra F cu motor c14nz. Am fost cu ea si la Di-Bas si la Erebus. Nu sunt multumit de nici unul. La Di-Bas am fost sa-mi schimbe sabotii de frana si, cu toate ca am facut programare si le-am spus pentru ce vin, cand am ajuns, mi-au bagat masina pe stand, au demontat rotile, sabotii vechi si au venit sa-mi spuna ca nu mai au saboti, ca tocmai au fost montati pe o Corsa. Am facut scandal mare, am amenintat ca-i dau la ziar (lucrez la o publicatie cu greutate care abia asteapta subiecte de genul asta) si pana la urma mi-au gasit de undeva saboti noi si i-au montat insa mi-au stricat pistonul de la o roata si intr-o saptamana am ramas fara lichid de frana.
Erebus. Am luat saptamana trecuta o masina noua de la ei (cea din semnatura). Mi-au pus in vedere foarte ferm ca nu am voie sub nici o forma sa montez vre-o alarma. Daca vreau asa ceva, au ei un model agreeat de GM!!! Am zis sa fac ca ei, mai ales ca au insistat ca e foarte buna si perfect compatibila cu electrica masinii. Ieri dimineata am montat-o. Am dat 8 milioane pe ea si nu cred ca face mai mult de 1!!! Are functii standard, incuiat/descuiat usi, ridicat geamuri, senzor de soc cu un (1) singur prag de avertizare, senzori volumetrici (care nu bat pana in spate), telecomanda si imobilizator motor.
Telecomanda nu merge la mai mult de 10 metri, atfel incat nu pot conecta/deconecta alarma de la geam, fiind nevoit sa cobor cateva etaje. Imobilizatorul motorului nu functioneaza. La punerea contactului, s incuie usile si se ridica geamurile cam 5 cm. Este o petarda de alarma. Mai e si italiana.
Intrebarea mea este, au voie sa ma oblige sa cumpar si sa montez numai la ei alarma? De ce nu m-au conditionat la fel si pentru instalatia audio? Prin aceasta fortare, nu se incalca legile concurentei, legi care garanteaza posibilitatea de a alege (printre altele).
Erebus. Am luat saptamana trecuta o masina noua de la ei (cea din semnatura). Mi-au pus in vedere foarte ferm ca nu am voie sub nici o forma sa montez vre-o alarma. Daca vreau asa ceva, au ei un model agreeat de GM!!! Am zis sa fac ca ei, mai ales ca au insistat ca e foarte buna si perfect compatibila cu electrica masinii. Ieri dimineata am montat-o. Am dat 8 milioane pe ea si nu cred ca face mai mult de 1!!! Are functii standard, incuiat/descuiat usi, ridicat geamuri, senzor de soc cu un (1) singur prag de avertizare, senzori volumetrici (care nu bat pana in spate), telecomanda si imobilizator motor.
Telecomanda nu merge la mai mult de 10 metri, atfel incat nu pot conecta/deconecta alarma de la geam, fiind nevoit sa cobor cateva etaje. Imobilizatorul motorului nu functioneaza. La punerea contactului, s incuie usile si se ridica geamurile cam 5 cm. Este o petarda de alarma. Mai e si italiana.
Intrebarea mea este, au voie sa ma oblige sa cumpar si sa montez numai la ei alarma? De ce nu m-au conditionat la fel si pentru instalatia audio? Prin aceasta fortare, nu se incalca legile concurentei, legi care garanteaza posibilitatea de a alege (printre altele).
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut Johnny ...din pacate am auzit si eu chestia asta ca nu iti poti monta alarma decat de la ei, care tot asa e agreata de Gm ....insa luand-o logic nu e normal. Alarma e optionala si nu schimba cu nimic garantia masinii....plus ca in 8 mil trebuia sa fie mama alarmelor acolo....cea mai tare de la viper am impresia ca e 8 mil.....Ar fi trebuit sa vbesti cu ei si sa iti explice de ce anume nu ai voie sa montezi tu alarma pe care o vrei....
Faza ca nu bate este din cauza ca nu este reglata...eu in locul tau m-as duce la ei sa ii frec la icre sa o faca k lumea....a mea e un jaf da bate de la 20-30M fara probleme .....
Faza ca nu bate este din cauza ca nu este reglata...eu in locul tau m-as duce la ei sa ii frec la icre sa o faca k lumea....a mea e un jaf da bate de la 20-30M fara probleme .....
- alinarmand
- *
- 35 mesaje
- din 21 Jan 2005
alinarmand
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2005
- Mesaj Privat
adevarul e ca sunt niste hoti ordinari astia de la reprezentante. ar merita bagati in puscarie
nu am incredere in ei deloc
mi-e teama si ca-mi schimba alte piese, in loc sa-mi puna noi
la schimbul de ulei ce sa mai zic.
dar de vina suntem noi
nici nu ar trebui sa calcam pe la ei
eu oricum am un prieten care are service si cam tot poate sa faca masinii, mai putin teste
inca nu am nevoie.
nu am incredere in ei deloc
mi-e teama si ca-mi schimba alte piese, in loc sa-mi puna noi
la schimbul de ulei ce sa mai zic.
dar de vina suntem noi
nici nu ar trebui sa calcam pe la ei
eu oricum am un prieten care are service si cam tot poate sa faca masinii, mai putin teste
inca nu am nevoie.
- Forbes
- **
- 188 mesaje
- din 12 Jul 2005
- BUCALE
Forbes
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: BUCALE
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2005
- Mesaj Privat
Johnny Bravo am si eu o intrebare cu alarma.Eu urmeaza sa cumpar de la Erebus o Astra classic si unul din motivel ptr care i-am ales pe ei a fost faptul ca tipul de la vanzari cu care am negociat m-a asigurat ferm ca daca chiar nu vreau alarma lor aia "agreata" care mi se pare ca e Meta , pot sa ma duc frumos la Delta electronics, parca, care e firma cu care au colaborat ei si le punea alarme pana la faza cu "numai Meta" si sa-mi pun de la ei altceva comptibil pe astra, dar la alegere.Acum ideea e sa am incredere sau cum pot sa fac ca aceste asigurari sa fie valabile si dupa ce vine masina?? Sau cine poate sa-mi zica exact de la ei oare??
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Masinile se strica din trei motive:
-piese proaste
-exploatare necorespunzatoare
-servisare proasta
Cu cit masinile evolueaza mai mult cu atit sunt mai sofisticate si mai greu de depistat defectiunea.
Din acest motiv sau inventat acele porturi de diagnosticare a automobilelor pentru a ajuta pe cei de la service in diagnosticarea problemei. Insa nu intotdeauna testerul iti arata exact piesa defecta, si ramine la latitudinea mecanicului depistarea problemei.
Ca fapt divers, majoritatea mecanicilor de la service nu cunosc prea bine, si nu stiu cum sa diagnosticheze, pentru ca mai toti au profesionala sau liceu. Din acest motiv in fiecare service exista cel putin un inginer care sa ii spuna mecanicului ce e defect si ce sa schimbe. Insa daca inginerii aceia sunt mediocrii, nu au prea mare experienta, diagnosticarea poate fi eronata sau sa dureze mult.
Daca serviceul are coada la masini, atuncea se incearca reducerea timpului de diagnosticare, ceea ce este in totdeauna in defavoarea clientului prin schimbarea unor piese care puteau fi remediate usor dar care pe client il costa mult, sau diagnosticarea eronata sau insuficienta (mai sunt piese uzate sau defecte).
Sunt cazuri in care clientul are aceiasi problema desi a fost la service de doua trei ori si i sau schimbat tot felul de piese iar problema tot nu sa remediat definitiv.
Defectele intermitente sunt cele mai problematice(echipament electric cu intreruperi la vibratii, orifici care se infunda si desfunda aleator...) pentru ca serviceul da stampila ok iar pe drum clientul constata ca apare aceiasi problema.
Cit despre schimbarea pieselor puteti constata daca sunt corecti prin punerea piesei defecte in porbagaj- in caz contrar as recomanda schimbarea serviceului pentru ca nu se stie ce piese pot monta pe masina(reconditionate sau de la alte masini)
As putea sa continui cu unele chestii dar am zis ca strica prea multa literatura...
-piese proaste
-exploatare necorespunzatoare
-servisare proasta
Cu cit masinile evolueaza mai mult cu atit sunt mai sofisticate si mai greu de depistat defectiunea.
Din acest motiv sau inventat acele porturi de diagnosticare a automobilelor pentru a ajuta pe cei de la service in diagnosticarea problemei. Insa nu intotdeauna testerul iti arata exact piesa defecta, si ramine la latitudinea mecanicului depistarea problemei.
Ca fapt divers, majoritatea mecanicilor de la service nu cunosc prea bine, si nu stiu cum sa diagnosticheze, pentru ca mai toti au profesionala sau liceu. Din acest motiv in fiecare service exista cel putin un inginer care sa ii spuna mecanicului ce e defect si ce sa schimbe. Insa daca inginerii aceia sunt mediocrii, nu au prea mare experienta, diagnosticarea poate fi eronata sau sa dureze mult.
Daca serviceul are coada la masini, atuncea se incearca reducerea timpului de diagnosticare, ceea ce este in totdeauna in defavoarea clientului prin schimbarea unor piese care puteau fi remediate usor dar care pe client il costa mult, sau diagnosticarea eronata sau insuficienta (mai sunt piese uzate sau defecte).
Sunt cazuri in care clientul are aceiasi problema desi a fost la service de doua trei ori si i sau schimbat tot felul de piese iar problema tot nu sa remediat definitiv.
Defectele intermitente sunt cele mai problematice(echipament electric cu intreruperi la vibratii, orifici care se infunda si desfunda aleator...) pentru ca serviceul da stampila ok iar pe drum clientul constata ca apare aceiasi problema.
Cit despre schimbarea pieselor puteti constata daca sunt corecti prin punerea piesei defecte in porbagaj- in caz contrar as recomanda schimbarea serviceului pentru ca nu se stie ce piese pot monta pe masina(reconditionate sau de la alte masini)
As putea sa continui cu unele chestii dar am zis ca strica prea multa literatura...
CoMbo`Man- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1995 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am fost si eu saptamina trecuta la Di Bas si am trecut si pe la Erebus si fratilor era FULL de Opel-uri si am zis ce e frate si-au luat toti Opel sau si le-au stricat ? Deci parcarea clientilor plina si pe macaralele alea- escavatoare sau cum s-or numi pline de Opel-uri iar voi vreti sa faceti protest?!!
M-au program la Erebus peste 10 (zece ) zile ceea ce mi se pare tare mult si la Di Bas am fost programat peste vreo 5 (am acceptat) pt ca aveau alte masini si pe bune erau listele pline, ca m-am uitat la listele de la poarta.
Au trecut 5 zile m-am dus la Di Bas mi-au facut testarea mi-au luat 1 milion si ceva mina de lucru si m-am dus la un service "obisnuit" cu constatarea.
Am aratat constatarea celor de la service-ul obisnit unde imi repar(am) masina si asia au zis ca nu are cum sa fie sonda de A/C ca treb sa fie temocupla sau alta chestie.
Acum ramine de vazut ce fac, sa ma duc iar la Di Bas sa imi zica astia care e treaba sau ma dau pe mina meseriasilor de la service-ul obisnuit unde le-am platit si lor ceva.
M-au program la Erebus peste 10 (zece ) zile ceea ce mi se pare tare mult si la Di Bas am fost programat peste vreo 5 (am acceptat) pt ca aveau alte masini si pe bune erau listele pline, ca m-am uitat la listele de la poarta.
Au trecut 5 zile m-am dus la Di Bas mi-au facut testarea mi-au luat 1 milion si ceva mina de lucru si m-am dus la un service "obisnuit" cu constatarea.
Am aratat constatarea celor de la service-ul obisnit unde imi repar(am) masina si asia au zis ca nu are cum sa fie sonda de A/C ca treb sa fie temocupla sau alta chestie.
Acum ramine de vazut ce fac, sa ma duc iar la Di Bas sa imi zica astia care e treaba sau ma dau pe mina meseriasilor de la service-ul obisnuit unde le-am platit si lor ceva.
- pascaru_val
- ****
- 1,430 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,430
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
HolySoul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
si pana la urma ceva real cu privire la deschiderea maritului service al forumistilor de pe aci ?
fapte reale pls .. daca e ceva adunati-va , puneti mana de la mana cate 1000 euroi si deschidem service luam echipamente spatiu , etc daka e ceva eu ma bag o consider investitie buna (desi nu prea mai vreau sa aud de opel creca-mi iau vw , audi , ORICE! ca nu se mai poate in romania cu retarzii astia de la repr.)
fapte reale pls .. daca e ceva adunati-va , puneti mana de la mana cate 1000 euroi si deschidem service luam echipamente spatiu , etc daka e ceva eu ma bag o consider investitie buna (desi nu prea mai vreau sa aud de opel creca-mi iau vw , audi , ORICE! ca nu se mai poate in romania cu retarzii astia de la repr.)
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
HolySoul a scris:si pana la urma ceva real cu privire la deschiderea maritului service al forumistilor de pe aci ?
fapte reale pls .. daca e ceva adunati-va , puneti mana de la mana cate 1000 euroi si deschidem service luam echipamente spatiu , etc daka e ceva eu ma bag o consider investitie buna (desi nu prea mai vreau sa aud de opel creca-mi iau vw , audi , ORICE! ca nu se mai poate in romania cu retarzii astia de la repr.)
fapte reale pls .. daca e ceva adunati-va , puneti mana de la mana cate 1000 euroi si deschidem service luam echipamente spatiu , etc daka e ceva eu ma bag o consider investitie buna (desi nu prea mai vreau sa aud de opel creca-mi iau vw , audi , ORICE! ca nu se mai poate in romania cu retarzii astia de la repr.)
nu e chiar atat de usor sa deschizi un service OPEL..sa fim seriosi ...
HolySoul
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu ma refeream ca trebe un service autorizat opel .. mie unu-mi ajunge sa stiu ca cineva isi da silinta sa lucreze , stau si eu langa masina ajut si eu pun pariu ca exista mai buni mecanici pe forumu asta decat in repr. opel din .ro
macar noi suntem interesati ca am dat bani pe masinile astea si am pus si suflet in ele e normal sa fii pasionat sa stii cum se repara chiar daca nu ai pregatirea necesara (ma indoiesc ca mecanicii sunt instruiti si pusi sa citeasca din manualele masinilor nici nu-mi pot imagina un mecanic invatand din carti sau de pe internet vizionand filmulete cum se schimba aia si ailalta)
la noi mecanicii invata pe masinile noastre !
macar noi suntem interesati ca am dat bani pe masinile astea si am pus si suflet in ele e normal sa fii pasionat sa stii cum se repara chiar daca nu ai pregatirea necesara (ma indoiesc ca mecanicii sunt instruiti si pusi sa citeasca din manualele masinilor nici nu-mi pot imagina un mecanic invatand din carti sau de pe internet vizionand filmulete cum se schimba aia si ailalta)
la noi mecanicii invata pe masinile noastre !