- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dragii mei, se stie ca pretul unei masini este calculat pe baza catorva criterii si factori, precum piese/ansamble-care sunt in functie de nivelul lor tehnologic, forta de munca, marketing, costuri necesare asamblarii automobilului (curent electric, apa, etc.), proiecttare/cercetare si altele care nu imi vin acum in minte. Asa ca nu mai comparati atat de brutal fiecare companie producatoare in parte fiindca fiecare isi stie costurile proprii. In mare, poate ca face banii pe care ii cere modelul X (Insignia) fata de modelul Y (Mondeo) deoarece este mai avansata din punct de vedere tehnologic. Si inca ceva, producatorul cere insa cumparatorul dicteaza piata, cel putin in ultima vreme acest lucru asa pare a fi!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Si totusi diferenta intre ele e de aproape 4000 iepuroi Click aici
De aia 4000 euro, imi pun clima automata, care o fi vreo 800 euro si jante de 500. Si tot mai ramane o diferenta substantiala. Plus ca 1.8 TFSI-ul ala e cam la acelasi nivel cu 1.6-le.
O diferenta care creste exponential in functie de dotari
RS4 e 60 000 euro si OPC-ul e 40 000 euro. E, o nimica toata 20 000 euro.
+ ca opc-ul are motor mai mic (taxe mai mici, dar putere mai mare) Si arata spectacol
Ideea e ca Audi ii gadila pe unii urechea la auzul numelui. Marketing tata
PS: daca prin absurd ati avea 60 000 de euro ce v-ati lua?
De aia 4000 euro, imi pun clima automata, care o fi vreo 800 euro si jante de 500. Si tot mai ramane o diferenta substantiala. Plus ca 1.8 TFSI-ul ala e cam la acelasi nivel cu 1.6-le.
O diferenta care creste exponential in functie de dotari
RS4 e 60 000 euro si OPC-ul e 40 000 euro. E, o nimica toata 20 000 euro.
+ ca opc-ul are motor mai mic (taxe mai mici, dar putere mai mare) Si arata spectacol
Ideea e ca Audi ii gadila pe unii urechea la auzul numelui. Marketing tata
PS: daca prin absurd ati avea 60 000 de euro ce v-ati lua?
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Nu am zis nimic de BMW ca singura care m-a interesat si care a fost optiunea mea era seria 5 care e in alta clasa. De fapt nu m-a interesat nici una din clasa medie.
Stau suficient prin Germania ca sa nu vorbesc din auzite. Acum o sa plec iar pentru 9 luni. Maine daca am timp o sa caut prin poze sa vezi care erau ofertele de sarbatori.
Si nu am zis ca decat la Audi se negociaza. Se negociaza la toate. Am vazut ca am zis TSI in loc de TFSI dar am avut treaba si nu am mai avut timp sa modific.
Pana caut maine prin hartii adresa a 2 showroom-uri cu preturi foarte bune din Koln faceti o comparatie intre astea 2: Audi A4 si Opel Insignia la 19.900 de euro(am ales o culoare nu alb si tapiteria de 350 de euro). In schimb Insignia are un motor mai prost, jante de tabla, aer conditionat manual, geamuri manuale pe spate etc etc.
Eu raman la parerea ca Insignia e mult prea scumpa fata de ce stie sa faca. Dar gusturile nu se discuta. In momentul de fata Ford Mondeo are o oferta mult mult mai buna decat Insignia.
Stau suficient prin Germania ca sa nu vorbesc din auzite. Acum o sa plec iar pentru 9 luni. Maine daca am timp o sa caut prin poze sa vezi care erau ofertele de sarbatori.
Si nu am zis ca decat la Audi se negociaza. Se negociaza la toate. Am vazut ca am zis TSI in loc de TFSI dar am avut treaba si nu am mai avut timp sa modific.
Pana caut maine prin hartii adresa a 2 showroom-uri cu preturi foarte bune din Koln faceti o comparatie intre astea 2: Audi A4 si Opel Insignia la 19.900 de euro(am ales o culoare nu alb si tapiteria de 350 de euro). In schimb Insignia are un motor mai prost, jante de tabla, aer conditionat manual, geamuri manuale pe spate etc etc.
Eu raman la parerea ca Insignia e mult prea scumpa fata de ce stie sa faca. Dar gusturile nu se discuta. In momentul de fata Ford Mondeo are o oferta mult mult mai buna decat Insignia.
Tocmai din aceste posturi pro AUDI si BMW ne dam seama cata frustrare vine din partea acestora! Prin aceste reactii se tradeaza invidia voastra - Opel si-a atins scopul. Opel Insignia e la design peste orice Audi A4...si mai scuteste-ne cu genti de tabla, aer si geamuri manuale ca esti paralel, vorbesti cumva despre Logan sau ce?
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Si acum ca sa-ti spulber avantul uite ce echipare am la doar 18.600 Euro:
ABS cu CBC
Frane asistate pe disc fata-spate
Lumini de frana adaptive
EBD
ESP Plus cu TC
Servodirectie
Filtru particule
Tetiere active - 4 directii
Scaun pasager reglabil pe 2 directii manual
Inchidere centralizata cu telecomanda radio
Geamuri electrice fata/spate
Pachet fumatori - scrumiere si bricheta
Volan in piele reglabil pe inaltime si adancime
Airbag frontale, laterale si cortina
Centuri pretensionate fata
Radio CD 300 MP3 cu 7 difuzoare
Intrare auxiliara cu Jack Stereo
Lampi pentru citit fata-spate
Faruri cu halogen
Aprindere automata faza scurta la pornire motor
Faruri de ceata spate
Oglinzi incalzite
Cotiera centrala fata
Bancheta spate 40/60
Parasolar iluminat, podea iluminata
Compartimentare torpedou
Pilot automat
Cotiera centrala spate cu acces in portbagaj
Suport ochelari
Ornamente cromate in jurul geamului
Senzor presiune roti
"Climatronic dual-zone + filtru polen + ventilatie spate + senzor umiditate + parbriz atermic
Jante aliaj 18"" (245/45 R18)
Alarma UAT
Faruri de ceata fata
Senzor de ploaie
Oglinda retrovizoare electrocromatica
Control automat al farurilor cu functie de detectare a tunelelor"
Oglinzi rabatabile si senzor lumina
Tapiterie stofa - scaune SPORT
Vopsea metalizata
Si inca ceva - motorul de 130CP a fost remapat de nemtii de la EDS la 205CP...aici cu ce se poate compara Audi?
ABS cu CBC
Frane asistate pe disc fata-spate
Lumini de frana adaptive
EBD
ESP Plus cu TC
Servodirectie
Filtru particule
Tetiere active - 4 directii
Scaun pasager reglabil pe 2 directii manual
Inchidere centralizata cu telecomanda radio
Geamuri electrice fata/spate
Pachet fumatori - scrumiere si bricheta
Volan in piele reglabil pe inaltime si adancime
Airbag frontale, laterale si cortina
Centuri pretensionate fata
Radio CD 300 MP3 cu 7 difuzoare
Intrare auxiliara cu Jack Stereo
Lampi pentru citit fata-spate
Faruri cu halogen
Aprindere automata faza scurta la pornire motor
Faruri de ceata spate
Oglinzi incalzite
Cotiera centrala fata
Bancheta spate 40/60
Parasolar iluminat, podea iluminata
Compartimentare torpedou
Pilot automat
Cotiera centrala spate cu acces in portbagaj
Suport ochelari
Ornamente cromate in jurul geamului
Senzor presiune roti
"Climatronic dual-zone + filtru polen + ventilatie spate + senzor umiditate + parbriz atermic
Jante aliaj 18"" (245/45 R18)
Alarma UAT
Faruri de ceata fata
Senzor de ploaie
Oglinda retrovizoare electrocromatica
Control automat al farurilor cu functie de detectare a tunelelor"
Oglinzi rabatabile si senzor lumina
Tapiterie stofa - scaune SPORT
Vopsea metalizata
Si inca ceva - motorul de 130CP a fost remapat de nemtii de la EDS la 205CP...aici cu ce se poate compara Audi?
- elegance
- *****
- 3,088 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,088
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Lucifer_The a scris:Tocmai din aceste posturi pro AUDI si BMW ne dam seama cata frustrare vine din partea acestora! Prin aceste reactii se tradeaza invidia voastra - Opel si-a atins scopul. Opel Insignia e la design peste orice Audi A4...si mai scuteste-ne cu genti de tabla, aer si geamuri manuale ca esti paralel, vorbesti cumva despre Logan sau ce?
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
Stii ce frustrat ca aveti voi Insignia? Imi plang in pumni ca nu am Insignia si am ales alta masina.
Si te rog sa te abtii de la comentarii gen esti paralel. Mai bine ai citi si ai vedea ca vorbeam de varianta de 1.6 de 115 CP pe care o comparam cu Audi A4 1.8 TFSi. Aia are jenti de tabla, aer conditionat manual si motor de rahat.
Si nu am Audi A4. Am spus doar ca daca nu dau reduceri varianta de baza de la Insignia mi se pare mult prea scumpa.
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Nu am zis nimic de BMW ca singura care m-a interesat si care a fost optiunea mea era seria 5 care e in alta clasa. De fapt nu m-a interesat nici una din clasa medie.
Stau suficient prin Germania ca sa nu vorbesc din auzite. Acum o sa plec iar pentru 9 luni. Maine daca am timp o sa caut prin poze sa vezi care erau ofertele de sarbatori.
Si nu am zis ca decat la Audi se negociaza. Se negociaza la toate. Am vazut ca am zis TSI in loc de TFSI dar am avut treaba si nu am mai avut timp sa modific.
Pana caut maine prin hartii adresa a 2 showroom-uri cu preturi foarte bune din Koln faceti o comparatie intre astea 2: Audi A4 si Opel Insignia la 19.900 de euro(am ales o culoare nu alb si tapiteria de 350 de euro). In schimb Insignia are un motor mai prost, jante de tabla, aer conditionat manual, geamuri manuale pe spate etc etc.
Eu raman la parerea ca Insignia e mult prea scumpa fata de ce stie sa faca. Dar gusturile nu se discuta. In momentul de fata Ford Mondeo are o oferta mult mult mai buna decat Insignia.
Stau suficient prin Germania ca sa nu vorbesc din auzite. Acum o sa plec iar pentru 9 luni. Maine daca am timp o sa caut prin poze sa vezi care erau ofertele de sarbatori.
Si nu am zis ca decat la Audi se negociaza. Se negociaza la toate. Am vazut ca am zis TSI in loc de TFSI dar am avut treaba si nu am mai avut timp sa modific.
Pana caut maine prin hartii adresa a 2 showroom-uri cu preturi foarte bune din Koln faceti o comparatie intre astea 2: Audi A4 si Opel Insignia la 19.900 de euro(am ales o culoare nu alb si tapiteria de 350 de euro). In schimb Insignia are un motor mai prost, jante de tabla, aer conditionat manual, geamuri manuale pe spate etc etc.
Eu raman la parerea ca Insignia e mult prea scumpa fata de ce stie sa faca. Dar gusturile nu se discuta. In momentul de fata Ford Mondeo are o oferta mult mult mai buna decat Insignia.
Daniel, in general sunt de acord cu punctele tale de vedere, in toata postarea de mai sus ai o singura neconcordanta cu adevarul.
Tinta lui Insignia sunt chiar clientii de serie 5.
Tu ai avut curiozitatea in a compara dimensiunile celor 2 masini? Vei fi surprins sa afli ca Insignia este MARE cat un seria 5.
Ca nu se inscrie in clasa de pret BMW, ai dreptate..... un seria 5 echivalent costa cu 20.000 euro mai mult.
Cand am vazut factura de la masina mea, nu imi venea sa cred ca a costat 22.345 Euro in 2005 (doar Elegance de 1.. Oare a meritat? Bine ca nu am platit eu factura... cumparand-o in 2008 la jumate de pret....
Stima
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
http://www.gmeurope.info/so...ss-in-Europe.html
http://www.sgcarmart.com/ne...icle.php?AID=2116
"Europe's Car of the Year 2009 has moved another step up to be the European car buyers' first choice. Thanks to the new Insignia's spectacular market launch, Opel now leads the mid-size segment in Europe.
In the first full quarter of Insignia sales, Opel surpassed all competition in the mid-size sedan segment in Europe. Sales began in January and more than 100,000 orders have already been placed.
Due to the high demand for the new Opel flagship, three extra shifts will be added at the Russelsheim plant in May.
"The Insignia is showing very good conquest potential, all the way to customers of classic premium brands," says Alain Visser, Vice President Opel at General Motors Europe. "It is a symbol of our performance and ability - it shows what Opel can do."
In Germany Opel saw strong gains in the mid-sized segment: Sales in the first quarter jumped 82 percent compared with the same period last year. The Insignia's leading-edge technology is especially popular. "In this way, car for car, Opel can achieve higher margins with the Insignia than with its predecessor model. That's very important for Opel's future," Visser adds."
http://www.sgcarmart.com/ne...icle.php?AID=2116
"Europe's Car of the Year 2009 has moved another step up to be the European car buyers' first choice. Thanks to the new Insignia's spectacular market launch, Opel now leads the mid-size segment in Europe.
In the first full quarter of Insignia sales, Opel surpassed all competition in the mid-size sedan segment in Europe. Sales began in January and more than 100,000 orders have already been placed.
Due to the high demand for the new Opel flagship, three extra shifts will be added at the Russelsheim plant in May.
"The Insignia is showing very good conquest potential, all the way to customers of classic premium brands," says Alain Visser, Vice President Opel at General Motors Europe. "It is a symbol of our performance and ability - it shows what Opel can do."
In Germany Opel saw strong gains in the mid-sized segment: Sales in the first quarter jumped 82 percent compared with the same period last year. The Insignia's leading-edge technology is especially popular. "In this way, car for car, Opel can achieve higher margins with the Insignia than with its predecessor model. That's very important for Opel's future," Visser adds."
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Stii ce frustrat ca aveti voi Insignia? Imi plang in pumni ca nu am Insignia si am ales alta masina.
Si te rog sa te abtii de la comentarii gen esti paralel. Mai bine ai citi si ai vedea ca vorbeam de varianta de 1.6 de 115 CP pe care o comparam cu Audi A4 1.8 TFSi. Aia are jenti de tabla, aer conditionat manual si motor de rahat.
Si nu am Audi A4. Am spus doar ca daca nu dau reduceri varianta de baza de la Insignia mi se pare mult prea scumpa.
Lucifer_The a scris:Tocmai din aceste posturi pro AUDI si BMW ne dam seama cata frustrare vine din partea acestora! Prin aceste reactii se tradeaza invidia voastra - Opel si-a atins scopul. Opel Insignia e la design peste orice Audi A4...si mai scuteste-ne cu genti de tabla, aer si geamuri manuale ca esti paralel, vorbesti cumva despre Logan sau ce?
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
Stii ce frustrat ca aveti voi Insignia? Imi plang in pumni ca nu am Insignia si am ales alta masina.
Si te rog sa te abtii de la comentarii gen esti paralel. Mai bine ai citi si ai vedea ca vorbeam de varianta de 1.6 de 115 CP pe care o comparam cu Audi A4 1.8 TFSi. Aia are jenti de tabla, aer conditionat manual si motor de rahat.
Si nu am Audi A4. Am spus doar ca daca nu dau reduceri varianta de baza de la Insignia mi se pare mult prea scumpa.
Nu inteleg de ce zici tu ca 1.6 e de rahat. De rahat e tfsi-ul ala care are o putere echivalenta dintr-un motor mai mare + mult mai complex (turbina+compresor).
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Pune si tu linkul in care se arata ca Insignia este nr. 1 la vanzari in clasa ei.
sever iulian a scris:
in clasa sa insignia e nr 1 la vanzari in europa.
in clasa sa insignia e nr 1 la vanzari in europa.
Pune si tu linkul in care se arata ca Insignia este nr. 1 la vanzari in clasa ei.
http://www.citynews.ro/bist...-in-europa-65803/
http://tuning.autoskt.com/2...medie-din-europa/
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Asta este ce spunea vicepresedintele GM Europe la 1 Mai 2009 si daca citim cu atentie, foloseste expresii de genul "Opel can do", "Opel can achieve". Eu vreau sa vad o statistica reala in care sa fie publicate cifre reale, sa vad ca intr-adevar anul trecut Insignia s-a vandut mai mult decat Passatul, Mondeo, etc. Ce zicea managementul la cca 3 luni de la lansare pt mine e un mare fasss....
In declaratia respectiva scria ca "three extra shifts will be added at the Russelsheim plant in May" . Realitatea la inceput de an este http://www.adevarul.ro/fina..._0_191981219.html
Sunt curios sa vad statisticile astea deoarece prin tarile prin care am umblat anul trecut nu prea am vazut Insignia.
In declaratia respectiva scria ca "three extra shifts will be added at the Russelsheim plant in May" . Realitatea la inceput de an este http://www.adevarul.ro/fina..._0_191981219.html
Sunt curios sa vad statisticile astea deoarece prin tarile prin care am umblat anul trecut nu prea am vazut Insignia.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:
Stii ce frustrat ca aveti voi Insignia? Imi plang in pumni ca nu am Insignia si am ales alta masina.
Si te rog sa te abtii de la comentarii gen esti paralel. Mai bine ai citi si ai vedea ca vorbeam de varianta de 1.6 de 115 CP pe care o comparam cu Audi A4 1.8 TFSi. Aia are jenti de tabla, aer conditionat manual si motor de rahat.
Si nu am Audi A4. Am spus doar ca daca nu dau reduceri varianta de baza de la Insignia mi se pare mult prea scumpa.
Lucifer_The a scris:Tocmai din aceste posturi pro AUDI si BMW ne dam seama cata frustrare vine din partea acestora! Prin aceste reactii se tradeaza invidia voastra - Opel si-a atins scopul. Opel Insignia e la design peste orice Audi A4...si mai scuteste-ne cu genti de tabla, aer si geamuri manuale ca esti paralel, vorbesti cumva despre Logan sau ce?
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
"Insignia are un motor prost" - )))))) care din motoare? diesel-ul CDTI 2'nd generation ? )) poate nu stiai dar e cel mai recent scos motor diesel, e tehnologie mai noua si mai economica ca la A4 tau!
Eu am CDTI 130CP si am facut un audi A4 130CP!
Stii ce frustrat ca aveti voi Insignia? Imi plang in pumni ca nu am Insignia si am ales alta masina.
Si te rog sa te abtii de la comentarii gen esti paralel. Mai bine ai citi si ai vedea ca vorbeam de varianta de 1.6 de 115 CP pe care o comparam cu Audi A4 1.8 TFSi. Aia are jenti de tabla, aer conditionat manual si motor de rahat.
Si nu am Audi A4. Am spus doar ca daca nu dau reduceri varianta de baza de la Insignia mi se pare mult prea scumpa.
Salut Daniel! Scuze dar eram nervos atunci...
Opel Insignia este o limuzina - daca vrei sa compari atunci te rog s-o compari cu masini din clasa limuzina. Cine cumpara Opel Insignia nu cumpara motorul ala de 1.6 la 115CP si total neechipata ca se face de ras, e jenant sa ai limuzina cheala - e doar snobism.
In rest numai de bine!
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
tonytm a scris:
Nu inteleg de ce zici tu ca 1.6 e de rahat. De rahat e tfsi-ul ala care are o putere echivalenta dintr-un motor mai mare + mult mai complex (turbina+compresor).
Nu inteleg de ce zici tu ca 1.6 e de rahat. De rahat e tfsi-ul ala care are o putere echivalenta dintr-un motor mai mare + mult mai complex (turbina+compresor).
Tonytm, de obicei la autohausurile care nu prezinta poze reale ofertele nu sunt adevarate.
De ce am zis ca motorul 1,6 de 115 CP e de rahat? Pentru ca e destul de vechi si diferenta de tehnologie fata de TFSI isi spune cuvantul. Motorul Audi are 75 Nm in plus. Iar cuplul e maxim de la 1500 rpm fata de rpm 4000 rpm la Opel. Cu acest motor Audi A4 chiar nu se conduce rau.
Discutia asta nici nu cred ca isi are rostul. Avand in vedere vremurile de criza se obtin reduceri peste tot. Uite colegul nostru Lucifer_The care a cumparat o masina foarte bine echipata la 18.600 euro. Nu a spus daca pretul e cu sau fara TVA. Masina aia merita fiecare euro.
Sa va stapaniti cu drag masinutele multi km si fara incidente.
L.E. Acum am vazut. Se accepta scuzele Lucifer_The.
Ultima modificare facuta de pirvu_daniel la Mar 19 Jan, 2010 2:42 pm
Lucifer_The- Suspendat
- 268 mesaje
- din 21 Dec 2009
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
Lucifer_The- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2009
- Mesaj Privat
Triple X
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2010
- Mesaj Privat
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 22 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2008
- Mesaj Privat
Ia zi-ne si noua de ce BMW-ul e masina de vara? Doar pt faptul ca are tractiune spate? Ai condus vreodata o masina cu tractiune spate pe zapada echipata corespunzator pt iarna? Am avut acum cativa ani un Ford Sierra cu tractiune spate. Nu am avut niciodata probleme cu el pe zapada. Si nu avea sistemele de siguranta pe care le are BMW-ul. Gandeste-te ca americanii au cca 75% din masinile de pe piata cu tractiune spate. Si circula iarna de n-au treaba.