Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o problema la o vectra B x16 xel,Am facut aseara vreo 200 km dar caldura slab tare,la drum intins acul la temperatura era sub 80 grade,crestea la 80 la deal cand urcam turat in treapta a 3 a,am stat vreo 10 min la relanti nu trece de 80.Caldura baga putin.Mai mentionez si faptul ca in partea soferului dadea caldura atat la picioare cat si in partea de sus de la parbriz dar de la jumatatea bordului spre dreapta aer rece.erau -16 grade afara . Ma poate ajuta cineva cu o idee? sa fie termostatul ? Va multumesc
Skip ads

  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Aaaa...si inca ceva..a scos abur pe toata perioada traseului de 200 km,e normal? mai era cineva in spatele meu cu o astra sedan de 1.6 euro 4 dar la el nu mai scoatea abur dupa ce s-a incalzit motorul,la mine a scos permanent Sad
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ei na ca termostatul masinii mele s-a incapatanat sa ramana deschis. Bine ca nu pe inchis. Smile
Astept si eu un sfat, ce sa fac. Sa-l schimb, sa-l las asa pana vine caldura sau sa-i pun unul de Dacie pe furtun?
Problema la mine e ca ar fi ceva treaba pentru a-l schimba: dat jos distributie, pinion, etc.
Din decembrie merg cu un carton in fata radiatorului.
Oare sa incerc o spalare a instalatiei de racire? In noiembrie am schimbat radiatorul si am spalat putin instalatia de apa. Ma gandesc sa nu fie o mizerie care blocheaza fizic termostatul.
Daca ar fi numai pentru miscare prin oras as putea sa-l las asa inca vreo doua luni dar plec la sfarsitul lunii pana la Cluj si stiu ca e uzura mai mare la motor daca nu merge in temperatura lui.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
daca tot vrei sa pui de dacie pe furtun, eu zic sa il lasi pe cel blocat acolo mai ales cva este blocat pe deschis. Scapi de munca iar rezultatul este acelasi.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai exista sansa ca sa se deblocheze si ulterior sa moara pe inchis cea ce e dezastru. Pina la inlocuire fa o curatare de instalatie cu sare de lamiie dar e cam problematic la temperaturile de afara. Iti recomand inlocuirea lui cit mai repede. Uzura mare nu va fi la motor, consuma mai mult, afuma sonda lambda si catalizator.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu e acelasi rezultatul.cu ala de dacie ai sa ai ceva caldura.cam 70-75 grade.adica pe aproape.
ca si costuri cea mai ieftina varianta e cea cu termostat de dacie.
ideal ar fi sa il schimbi pe cel al masinii.nu e blocat fizic.atat a tinut si s-a decalibrat sau blocat pe deschis.
dince am vazut la opel majoritatea termostatelor se blocheaza pe deschis.bune ca nu invers.
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
De parere cu toti colegii care ti-au raspuns. Schimba-l cu unul pt masina ta, nu are rost sa iti creezi singur probleme facand improvizatii!
Bafta!
  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Si sa nu mai ai probleme de genul asta tu si altii cu masini ale caror termostat este plasat in asa fel incat necesita demontarea distributiei pt inlocuire, e indicat ca atunci cand se schimba kit-ul de distributie, sa se inlocuiasca si termostatul chiar daca atunci e in stare de functionare.
Skip ads

  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!
Cand am zis de termostatul de Dacie ma refeream ca sa-l pun in serie cu cel existent, nu in locul lui. Va dati seama ca daca ma apuc de scos ditributie si tot ce mai trebuie pentru schimbat termostatul nu voi pune de Dacie ci cel pentru masina mea.
Pentru ca ar mai fi o problema: sa zicem ca pun in serie un termostat de Dacie dar al meu e blocat fizic (datorita unei mizerii) se deblocheaza. Atunci fac mai rau masinii, poate fierbe motorul.
Asa ca m-am hotarat, saptamana viitoare schimb termostatul. Voi face si poze pentru un tutorial cu ocazia asta. Wink
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Cumparat termostat nou. Schimbat.
Un mic tutorial cu schimbarea termostatului aveti aici:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=694004#694004
  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Foarte explicit mariusgmg.Nici la mine acul de la temperatura apei nu urca decat intre albastru si prima linie asa ca acum dupa topicul tau o sa ma incumet si eu sa schimb termostatul(astra f c14nz)
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutare!Intradevar astazi au fost cam -6 grade afara dar dupa ce am mers cam 40 minute prin oras,trafic aglomerat ,mers in coloana am constatat ca temperatura apei nu a ajuns nici macar la 80 grade; temperatura se duce la 90 grade doar la drum lung. Problema o am mai demult dar acum constat ca a ajuns sa consume cam mult masina. In interior se incalzeste destul de greu.Ma gandesc sa cumpar termostat dar dupa ce am citit si alte posturi am aflat ca la astra f e pozitionat prin spatele curelei de distributie si este cam mult de demontat. Vin acum si va intreb daca as putea sa montez un termostat undeva pe vreun furtun care duce la radiator, fara sa scot termostatul vechi.Astept pareri ! Multumesc!
p.s. Termostatul oricum i-l cumpar!
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, intr-adevar, ai termostatul blocat pe deschis.
Daca tot il cumperi, de ce nu il schimbi, fara sa mai faci improvizatii? Eu asa as face.

Stiu ca este cam frig, si daca nu ai un garaj ...
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pai ma cam bag eu asa de obicei dar sa ma apuc sa demontez curea de distributie si multe altele pe vremea asta nu prea i-mi vine. Daca nu gasesc alta solutie mai rapida si mai ieftina o sa trec pe la service sa vad cam cat costa inlocuitul.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ai un garaj dute la service caci ai de dat distributia jos iar cu distributia nu e joaca. Nu uita sa verifici daca noul termostat iti vine cu garnitura cu tot, daca nu cumpara o coala de hartie etansabila(10 lei). Si niciodata nu improviza Exclamation sunt economii scumpe. Tine minte ca o armata de ingineri lucreaza la un motor, sigur nu suntem noi mai destepti ca ei.
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Azi am observat iar fenomenul. La mine temperatura apei abia se ridica putin peste zona albastra de la indicatorul de temperatura iar radiatorul este fierbinte. Pana se mai imbuneaza vremea am pus un carton in fata radiatorului si am schimbat filtrul pentru aerul din habitaclu pt ca se cam abureau geamurile. Astept sa treaca iarna asta si voi schimba termostatul in acelasi timp cu distributia. Multumesc pentru sfaturi!
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu te-as sfatui sa il schimbi cat mai repede, un motor care nu ruleaza la parametrii normali se termina mai repede. In cazul tau pe langa un consum mare iti poti provoca uzura sporita pe segmenti si cuzineti.
  • mcmmar

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poate ca ai dreptate.Deocamdata motorul merge bine si sper sa ramana asa. L-as schimba cat mai repede dar ma gandesc ca merg la service si trebuie umblat la distributie ca sa ajunga acolo;si nu stiu ce uzura are distributia si ma tem sa nu am surprize dupa ce monteaza cureaua la loc. Nu stiu daca distributia a fost schimbata si nici cand. Am luat masina anul trecut cu nr de germania cu ceva documente de service care atesta ca avea 131mii km(ceea ce nu prea cred), dar respectivul de la care am luat-o nu stia nimic privitor la distributie.Acum am 150mii si motorul consuma cam 800 ml ulei la 10mii km. Deci as zice ca nu are uzura prea mare.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Distributia se schimba odata la 60.000km. In mod normal cand cumperi o masina distributia e primul lucru care il schimbi indiferent ce ti se spune; exceptie face o carte service cu stampila reprezentantei. Inseamna ca mai urgent ai de schimbat distributia decat termostatu Exclamation Ar fi bine cat de curand sa le faci amandoua. Distributia cand s-a rupt ramai in drum si cu toate ca e pe benzina si nu ar pati nimic motorul, ar fi posibil sa te trezesti cu cuteva supape indoite Shocked . Urgent la service Mad
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu mai speriati omul cu chestii din astea- binenteles ca distributia trebuie schimbata, dar cu regim de urgenta numai daca cureaua prezinta urme de uzura.
Verifica cu atentie cureaua si daca se prezinta bine poti sa mai mergi pana se indreapta timpul....
Ca si chestie mie pt acelasi lucru mi-au cerut la service 850 lei- termostat, filtru de aer, antigel nou, demontat distributie - remontat distributie, etc , etc....(Astra F 1997 masina unei prietene)
Mi s-a parut enorm si am ales varianta Cartonul, pana o sa se simta criza si la patronii astia din service-uri si o sa le vina mintea la cap.
O sa fie un consum mai mare de carburant dar uzura nu este chiar atat de mare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR