posibil sa ai bateria dusa si de aceea sa sara din viteze... imprumuta de la cineva o baterie buna si reia testele de franare....
daca ai coduri stocate poti sa le citesti cu "pseudo-agrafa" adica apesi ambele pedale pana la fund si pui contact. beculetul cu cheita incepe sa clipeasca si incepi sa numeri...
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
la partea cu schimbatul vitezelor merg ambele variante 1- tinand apasat constant pe acceleratie si cand atinge turatia necesara (2500-3000) schimba automat, ori 2 - cand ajunge la o turatie acceptabila sa ridici usor piciorul de pe acceleratie. (eu le folosesc pe ambele)
eu nu am ABS asa ca nu te pot ajuta la partea cu franat-ul si "F" - ul... posibil sa aiba contacte oxidate...
cand ai luato te-ai uitat un pic si sub capota sa vezi cum se prezinta? uleiul este negru? cati km-are? a mai avut alti proprietari inainte de cel care ti-o vinde? este adusa de afara?