- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Sorry, ala nu l-am dat jos decat la "aia noua", cand am luat-o displayul central nu era iluminat de loc (amnbele becuri duse...) iti dai seama ca am negociat pretul cu moshu' la faza aia...
Dar daca e similar cu operatiile de la Astra G, nu e greu de loc...
Dar daca e similar cu operatiile de la Astra G, nu e greu de loc...
Spune-mi si mie te rog cum se da jos consola centrala la Astra G. De la un timp a inceput sa faca zgomot cand trec peste denivelari sau prin gropi si ma cam enerveaza.
- vectra-nos
- **
- 198 mesaje
- din 12 Oct 2004
- Bucuresti
vectra-nos
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
astra-nos a scris:A vopsit cineva consola centrala?
Cum se comporta materialul?
Ce parere aveti? si grilele de la aerisiri stanga dreapta..precum si cea de la butoanele de lumini
Cum se comporta materialul?
Ce parere aveti? si grilele de la aerisiri stanga dreapta..precum si cea de la butoanele de lumini
a vopsit Mad Cow. uite aici: https://www.clubopel.com/vie...t=409&start=0
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Si eu vrea sa dau jos consola centrala la AstraG, e greu?
*
Pe scurt pentru toti cei care sunt curiosi...
*
-se desface scrumiera, este un surub acolo, cu "inbus" stelat, un al doilea este in spatele capaceluiui de la scrumiera (se trage de el cu atentie din lateral cu o surubelnita mica, e prins NULMAI in clipsuri...
- se dau jos cele 2 grile de aerisire, se poate incepe cu butonul rosu de care se poate trage fara jena dar cu mila, e tinut doar in mufa electrica.
In spate se gasesc alte 2 susuburi...
- se da jos casetofonul si suportul acestuia din tabla (un surub in "fundul" suportului din tabla, intotdeauna aceeasi sutubelnita "torx"...
- se degajeaza cele 4 cleme care tin blocul de 3 butoane de aerisire, atentie nu e greu dar trebuie ca ele sa fie ridicate toate 4 simultan si... nu aveti decat 2 maini.
- se trage cu mila de consola incepand din partea de jos, sus NU sunt suruburi ci un fel de cleme care corespund cu gauri in partea fixa a bordului.
- Se baga mana si se scoate mufa TID-ului
- Ati terminat !
Ultima modificare făcută de sorin666 la Lun 18 Oct, 2004 1:42 am
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Pentru aeratiunile laterale din bord...
- In partea soferului se trage de butonul de lumini si de soclul lui "patrat" de circa 8 x 8 cm care cuprinde si reglarea farurilor, comanda farurilor de ceata, reglarea in inaltime a farurilor, etc.
- Iese relativ usor, tine aproape numai in mufele electrice din spate
- Se dau jos grilele
- Se desfac cele doua suruburi care apar dupa grile
- Cred ca la sofer mai exista un surub, dar nu mai tin minte... oricum e simplu...
- la cealalta e si mai simplu... suruburile de dupa grila...
- BAFTA !
- In partea soferului se trage de butonul de lumini si de soclul lui "patrat" de circa 8 x 8 cm care cuprinde si reglarea farurilor, comanda farurilor de ceata, reglarea in inaltime a farurilor, etc.
- Iese relativ usor, tine aproape numai in mufele electrice din spate
- Se dau jos grilele
- Se desfac cele doua suruburi care apar dupa grile
- Cred ca la sofer mai exista un surub, dar nu mai tin minte... oricum e simplu...
- la cealalta e si mai simplu... suruburile de dupa grila...
- BAFTA !
- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Am reusit in weekend-ul asta sa-mi fac timp sa desfac bordul. L-am desfacut (nu mi s-a parut greu) si am ajuns la vitezometru pe care l-am facut bucati atita cit mi-a permis dar nu am reusit sa mut acul pentru ca accesul spre axul din mijloc era de maxim 2-3 mm si nu am gasit nimic cu care sa pot prinde de ax ca sa incerc sa mut acul. Am incercat si sa scot acul dar nu a vrut sa iasa (desi am tras chiar tare de el cu un patent). Nu am mai insistat ca incepea plasticul sa se crape (apareau liniute pe el). Deci ideea de principiu era buna dar cu practica a fost mai greu.
Thanatos tu ziceai ca ai mai facut asa ceva. Aveai acces la ax? Sau oare diferea vitezometrul? Ca eu am stat si analizat ieri vreo 4 ore sa gasesc o metoda de a prinde axul sa nu se miste si nu am gasit nici una. Si in plus acul la mine era cam lipit pe ax (cred) ca prea bine statea acolo. Oricum daca nu am gasit eu smecheria (daca exista vreo una) eventual luminati-ma ca acuma sunt expert in dat jos bordul.
Thanks.
Thanatos tu ziceai ca ai mai facut asa ceva. Aveai acces la ax? Sau oare diferea vitezometrul? Ca eu am stat si analizat ieri vreo 4 ore sa gasesc o metoda de a prinde axul sa nu se miste si nu am gasit nici una. Si in plus acul la mine era cam lipit pe ax (cred) ca prea bine statea acolo. Oricum daca nu am gasit eu smecheria (daca exista vreo una) eventual luminati-ma ca acuma sunt expert in dat jos bordul.
Thanks.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Pai tocmai prin spatele cadranului am incercat si eu. Si acolo era o fanta de 2-3mm. Pe deasupra cadranului era imposibil deoarece acul cind intra pe ax mai are o prelungire de 2-4mm si chiar nu ai cum sa prinzi de ax doar de plasticul care tine de ac. Sincer eu as vrea sa mai incerc dar nu prea stiu cum. Banuiesc ca atunci cind vorbim de spatele cadranului nu ne referim la spatele ceasului. Ca la mine partea din spate a ceasului e turnata si singura chestie de acces e cea unde intra cablul de kilometraj.
Intrebare: in cazul tau fanta de acces la ax era mai mare de 2-3 mm, sau ai reusit sa dai cadranul jos (adica implicit si acul)?
Am mai observat o chestie. La mine in vitezometru intra 3 fire electrice si e inauntru un mic circuit. Oare la ce foloseste daca ceasul e mecanic???
PS. A desfacut totusi cineva partea din dreapta cu cas-ul si cele 3 butoane de reglare temp, ventilatie...? E vreo smecherie(cleme, suruburi ascunse..)?
Intrebare: in cazul tau fanta de acces la ax era mai mare de 2-3 mm, sau ai reusit sa dai cadranul jos (adica implicit si acul)?
Am mai observat o chestie. La mine in vitezometru intra 3 fire electrice si e inauntru un mic circuit. Oare la ce foloseste daca ceasul e mecanic???
PS. A desfacut totusi cineva partea din dreapta cu cas-ul si cele 3 butoane de reglare temp, ventilatie...? E vreo smecherie(cleme, suruburi ascunse..)?
- Mateiux
- **
- 158 mesaje
- din 01 Mai 2004
- Corsa 2006 Z14XE
- Hunedoara
Mateiux
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2006 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
Thanatos a scris:corect, firele alea provin de la senzorul optic de viteza. eu pe vectra la care am facut lucrarea asta nu aveam asa ceva....in rest cred ca sunt identice. chiar este turnata, deci tot mecanizmul este capsulat ???....eu am desfacut atunci pana la arcul spiralat, magnet...etc.
Ai scos acul?? Sau ai reusit sa-l desfaci fara sa scoti acul!
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
ECU ai oricum. deci senzorul optic "citeste" direct de pe cablul din CV, nu valoarea indicata de ac. el trazmite impulsuri catre ECU, eventual BC. poti interpreta si trasforma in viteza, dar... sti ce implica? in mare tre sa faci un montaj cu un eeprom apoi un program sa iti ia impulsuri si sa iti trasforme in km/h. cel mai bine pui un BC pe masina.
am scos acu' dar se putea si muta. n'am stiu.
am scos acu' dar se putea si muta. n'am stiu.
- solver
- OP
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat