Ai uitat parola?


  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,080
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Y17DT din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Acum doua zile, pe 5 ianuarie, Opel a lansat un comunicat de presa si cateva poze cu noul Opel Meriva.

Meriva va beneficia de motoare mici, cu puteri cuprinse intre 74 si 140 CP, legate la o cutie manuala in 5 sau 6 trepte sau, optional, cutie automata.
Modelul va fi fabricat in Zaragoza, Spania si va aparea in showroom-uri in aceasta vara. Premiera va avea loc la Geneva, in 4 Martie 2010.

O caracteristica ce reuseste sa impresioneze este "Rear-hinged FlexDoors"; sau suicide doors - cum stie toata lumea. Smile

Galerie


Comunicatul de presa (limba engleza)

Ce parere aveti despre noua Meriva?


Ultima modificare facuta de Mr.Opel la Lun 05 Feb, 2018 9:48 pm, modificat de 4 ori in total
  • DANIEL G.

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Meriva Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Faina tare masina!Peste vreo 6 ani voi cumpara si eu una!
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Multumim admin pentru informatii, am vazut ceva si la sfarsitul lui 2009 legat de noua Meriva.Din fotografii arata excelent, sa o vedem in show-room si sa nu fie ca noua Agila ( spatiu interior mai mic, plansa de bord asimetrica etc).Inainte de Meriva am asteptat 5 luni noua Agila si, cand am probat Suzuki Splash, am fugit dupa Meriva...Doar veneam de pe o Agila 1.0 2001...
Stradania si ingeniozitatea constructorului este de apreciat.As opta pentru noul model daca motorizarea ar fi euro5 si ar face buy-back la modele Opel mai vechi.
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Interesanta evolutie a modelului. Schimbarile la interior mi se par si mai interesante decat cele exterioare: http://www.automarket.ro/st...eriva-27962.html. Ce parere aveti de frana de mana electronica? Din poze spatiul interior nu pare mai mic; sa speram ca si in realitate va fi la fel (oricum un 10cm in plus la portbagaj ar fi ideal)...
Daca s-ar face un buy-back m-as chinui si eu un pic...
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,168
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
E superba! Frana de mana cu bumbic e super tare, mai ales ca vine cu hill start, dar am o vaga impresie ca OPC'ul o sa vina cu levierul clasic. Twisted Evil
Buy back nu se face in cluj.
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
elegance a scris:Buy back nu se face in cluj.

Stii tu sa aibe cei de la Ecomax CJ ceva politica prin care nu fac buy back? Oricum dealerii care fac buy back se uita la marca nu de unde este cumparata, nu?
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,376
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
superba masina
  • lupul1969

  • Mesaje scrise: 738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sigur se vor dezvolta sistemele de buy-back din CE pentru ca puterea de cumparare e scazuta, fidelizarea consumatorului e foarte importanta, iar productia trebuie vanduta.Cred ca din toamna vom afla mai multe.
Salutam liberlamare, bine ai venit in mica noastra sectiune!
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva preturi de pornire s-au anuntat?
  • casiiu11

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Super masina. Cand o vom avea in fata blocului? Eu sper ca vom ajunge sa dam 10 rable, sa scapam odata de ele ...
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
In Germania pretul de start este pe la 15900 euro , deci la noi o sa fie undeva intre 13000 si 14000. De apreciat ca pretul ramane cam la acelasi nivel ca si pt vechea versiune...
  • Laurentiu Daniel

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am intrat si eu pe site-urile Opel din Germania si Austria, si preturile intradevar pleaca de undeva de la 16000 de euro, motoarele am inteles de acolo ca sunt Euro 5, si sunt disponibile versiunile de 1.4 benzina de 100, 120 si 140 de cai, respectiv 1.7 cdti de 100 si parca si 125 la nemti, iar la austrieci au si motorul de 1.3 cdti. Mi se pare destul de scumpa cea mai ieftina varianta, la 16000, mai ales ca nu are nici macar AC manual, si multe alte chestii legate de minimum de confort in ziua de azi. Poate undeva peste vreo 3 ani un sh la 1/3 - 1/2 din pretult de nou.
Apropo, am inteles de la niste prieteni ca la Autoglobus2000 in Timisoara s-ar face si buyback.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,394
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vivaro F9Q U7 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Ei, uite un posibil viitor Dumbo. Mulțumită colegului liberlamare am văzut și eu în sfârșit cum arată mașinuța în realitate. În realitatea virtuală, dar totuși în mișcare.
Pe lângă povestea cu ușile spate, cu avantajele și dezavantajele lor - de exemplu actualmente n-aș dori să-mi deschidă cineva o Meriva 2010 lângă Dumbo al meu, pentru că praf mi-ar face vopseaua, ușile deschizându-se la unghi prea mare pentru îngustimea parcărilor românești - îmi place extrem de mult forma mașinii. Și dotările, la câte încălziri am prin mașină, volanul încălzit fiind prima opțiune bifată din lista de opționale.
Este o mașină reușită, s-a lucrat mult pe ea, din nou critic criza asta pentru că ea e singurul cadru economic în care Opel își lansează mai nou modelele, începând cu Insignia, continuând cu Astra NG, și acum cu noua Meriva.
Și totuși preconizez că va prinde la public. Publicul vestic, la el mă refer. Mașină mică, yet încăpătoare, numai bună pentru purtat copii la școală, făcut cumpărăturile la Wal-Mart și dus apoi cățelul la frizer.

Voi continua să mă interesez despre mașină, despre motorizări, despre momentul apariției la dealerul Opel Cluj, pentru că merită din partea mea un review mai detaliat, fotografic și critic, așa cum i-am oferit și Astrei în momentul apariției ei.

Pentru cine n-a văzut-o prezentată, atașez un link către ceea ce ne interesează pe toți, prezentarea avantajelor noului model: http://www.opelmicrosites.r...va/#/embrace-life
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
A aparut si oferta oficiala pe opel.ro pt noua generatie. Pretul de pornire este 13745 euro iar pe benzina sunt doar motorizari 1,4... La Ecomax Cluj inca nu am vazut nimic pe site, de altfel nici la alti dealeri. Ar merita facut un drive test + un review in momentul in care va fi disponibila si la dealeri.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,394
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vivaro F9Q U7 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Revin cu impresii: am butonat astazi la dealer-ul Opel din Cluj noua Meriva. Excelenta masina pentru nevoile mele. Dar cam scurta in spate.
Vizibilitate excelenta, posibilitatea scaunelor spate de a se deplasa fata/spate, oglinzi laterale suficient de mari, oglinda centrala insuficient de lata la margini, portbagaj interesant, iluminarea exteriorului masinii pe stalpul dintre usi. Iar cireasa de pe tort e cotiera si spatiile de sub ea, loc de depozitare suficient pentru intreaga familie, cotiera culiseaza foarte mult fata/spate, se poate renunta la ea de tot.
Interesante tare usile spate, dar deschiderea de aproape 90grade nu ma fascineaza foarte tare daca as parca langa o Meriva noua.

Comparativ cu Dumbo: prea scurta, prea inghesuit motorul, prea multe butoane pe CD300, consola ce acopera ceasurile din bord joaca intr-o veselie, nu stiu cat de gros e stratul de noroi ce se aduna pe gemuletul de pe usile din fata (ca norocul ca oglinda e situata inainte de acesta), oglinzi mai mici, botul prea adunat, spatele mult mai frumos.

Fata de vechea Meriva, pe asta noua o consider mai zvelta, mai joasa, la fel de incapatoare, mai primitoare, are alta clasa.
  • 007cyborg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Noul Opel Meriva Embrace Life.

Unele dintre cele mai bune lucruri în viață sunt foarte simple. Și ei le-au făcut și mai ușoare: un zâmbet, o îmbrățișare, să vă deplasați dintr-un loc în altul. Noul Opel Meriva ușurează călătoriile și le face mai plăcute. Monovolumul de mici dimensiuni care oferă mai mult, mai multă flexibilitate. Mai mult spirit practic. Mai mult stil.

Design exterior: estetic, elegant, stilat.

Elegant și practic, noul Opel Meriva va atrage toate privirile. Silueta sculptată a cabinei orientate spre partea din față este o adevărată atracție. O interpretare uncă a noului limbaj de design premiat al Opel, designul care exprimă stil și încredere în sine al autovehiculului meriva aduce o nouă senzație de eleganță segmentului de monovolume de mici dimensiuni.

În partea din față, farurile sunt o parte a personalității prietenoase a autovehiculului Meriva. Acestea sunt prevăzute cu Sistemul de faruri adaptive (AFL) Opel și conține luminile diurne în formă de aripă ce reprezintă semnul distinctiv al mărcii.

Noua și îndrăzneața siglă Opel, designul proeminent al grilei și linia precisă a capotei completează aspectul părții frontale.

Întreaga parte frontală a autovehiculului Meriva a fost optimizată conform clasificării asigurărilor tip (Tzpe insurance Classification - TIC) pentru a reduce prețul primelor de asigurare și a salva vieți.

Mânerele portierelor amplasate central și portierele perfect amplasate sugerează eleganța și flexibilitatea conceptului FlexDoors chiar și când portierele sunt închise.

Un alt detaliu special este elementul grafic în formă de V ce conectează luneta arcuită cu elementele de mai jos. Un elegant ornament cromat adaugă o senzație distinctă de stil și evidențiază calitatea exteriorului

Design interior: spațiu, versatilitate, stil.

Portierele FlexDoors se deschid către un interior călduros și îmbietor. Liniile sunt elegante și fluide. Vă puteți da seama de calitatea superioară a materialelor utilizate la interior din tot ceea ce vedeți și atingeți. Când intrați în noul opel Meriva, primul lucru pe care îl veți observa din poziția de ședere mai înaltă este senzația de spațiu generos și confort.

Panoul de instrumente arcuit în formă de aripă caracteristică mărciisporește senzația de spațiu generos. Poziționarea confortabilă a consolei centrale înclinată în față și aparatul radio mobil eliberează și mai mult spațiu. sistemul de navigație este înălțat, pentru a fi mai vizibil.

Montajul și finisajele de înaltă calitate ale tuturor materialelor, precum și configurația și ornarea comenzilor sunt tipice pentru autovehicule mai scumpe. Noul material textil imprimat, în combinație cu cusăturile în culori contrastante, este un alt detaliu elegant. Noul Meriva oferă o selecție extraordinară de culori și finisaje pentru satisfacerea oricărui gust: cea mai extinsă gamă ofertă vreodată pentru un autovehicul Opel.

Elementele grafice ale lunetei prezintă o curbură distinctă, care le permite pasagerilor, în special copiilor, să vadă mai mult din lumea înconjurătoare. Opel Meriva poate fi echipat cu o extraordinară trapă panoramică, care aduce un plus de lumină interiorului prieteneos și sporește senzația de spațiu generos.

Performanță și eficiență uluitoare.

Noul Opel Meriva este prevăzut cu o gamă completă de motoare ECOTEC. Aceste motoare economice și extrem de eficiente reduc în mod considerabil consumul de carburant, fără a face compromisuri în ceea ce privește plăcerea în timpul condusului. Versiunile supraalimentate pe benzină demonstrează într-o manieră foarte convingătoare principiul de reducere a dimensiunilor.

Turbocompresorul permite obținerea unor raporturi de transmisie mai lungi, care asigură reducerea consumului de carburant, sporind în același timp plăcerea în timpul condusului.

Motoarele ECOTEC diesel sunt deosebit de economice și se caracterizează prin performanțe extraordinare. Puteți selecta o transmisie manuală cu 5 sau 6 trepte de viteză sau una automată cu 6 trepte de viteză. Toate motoarele respectă prevederile normei de poluare Euro 5.
  • 007cyborg

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Noul Opel Meriva este o combinație proaspătă între cea mai bună tehnologie din clasa sa, inovații practice și inteligente și funcții fantastic de flexibile. Prezentarea generală ce urmează vă oferă ocazia de a afla mai multe detalii despre unele dintre elementele principale.

Flex Doors.

Vă prezentăm FlexDoors, una din caracteristicile Sistemului Ergonomic al noului Opel Meriva, un sistem inovativ care permite deschiderea ușilor până la 90 de grade facilitând urcarea în și coborârea din autovehicul. Și este mai distractiv ca niciodată. Cu această tehnologie, prima oară în acest segment, Opel a făcut un pas important în ce privește accesul la scaunele din spate și comoditate.

FlexSpace.

Doriți mai multă flexibilitate? Vă prezentăm sistemul FlexSpace. Sistemul extrem de inteligent de dispunere a scaunelor vă permite să transformați cu ușurință noul Opel Meriva dintr+un autovehicul cu cinci locuri într-unul cu patru, trei sau două locuri, fără a trebui să îndepărtați vreunul dintre scaune! Noul Opel Meriva vă oferă un spațiu de depozitare de 1500 litri în modul cu douaă locuri și portbagaj plan. Scaunele din spate se deplasează separat unul față de celălalt, permițând chiar și celor mai înalți pasageri să regleze confortabil înălțimea scaunelor și spațiul pentru picioare.

FlexRail.

Consola centrală FlexRail ocupă spațiul dintre scaunele față, pe care îl transformă într-un sistem de depozitare glisant foarte flexibil. Sistemul modular cu suport pentru pahare, cotieră și partea de bază a consolei glisează pe șinele de aluminiu poziționate optim. Unitățile de depozitare glisante ce pot fi îndepărtate sau schimbate între ele oferă un mod de depozitare confortabil și adaptabil, pentru ca dumneavoastră să dispuneți de suficient spațiu pentru nevoile cotidiene..

FlexFix: suport complet integrat pentru transportul bicicletelor.

Transportarea bicicletei implică, de obicei, montaje incomode și multă bătaie de cap. Nu și de acum înainte. Sistemul de transport Flex-Fix, unic în această clasă, vă stă la dispoziție și dispare atunci cănd nu mai este necesar. Nu face decât să gliseze simplu în afară, ieșind din bara de protecție din spate și, de aceea, nu necesită spațiu de depozitare în garajul sau locuința dumneavoastră.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,394
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vivaro F9Q U7 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
cyborg, hai si tu cu impresii personale! E bun asa copy/paste-ul, dar cine e interesat, intra direct pe site.
Asadar, spor la testat noua Meriva!
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am avut ocazia sa admir ieri in showroom noul model. Nu am avut timp sa stau prea mult, dar mi-am facut o impresie de inceput Smile
Nu prea mai semana cu predecesorul, dar asta de cele mai multe ori se considera ca este o caracteristica pozitiva. Modificarile la interior mi se par mai cu gust decat cele la exterior. Nu imi place cum arata "fizionomia", forma farurilor si toate rotunjimile partii frontale a masinii. Aici parerea mea este ca se mai putea lucra. Materialele par mai de calitate decat la vechiul model si consola centrala mult mai bine pozitionata si mult mai accesibila.
In lipsa unui program de buy-back sau alte sisteme de facilitare a achizitiei, nu stiu care va fi numarul de unitati vandute (in Romania timpurilor noastre cel putin)... Cine isi mai permite "upgrade-ul" la noul model daca aceasta nu este o necesitate?...
  • iahimCJ

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Meriva din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Pt cei interesati:
"Opel va organiza weekendul acesta un eveniment "Porți Deschise", dedicat celui mai nou membru al familiei germane, noul Meriva. Lansat în vara acestui an în România, familistul din Russelsheim va fi disponibil pentru test în zilele de 24 și 25 septembrie în cadrul fiecărui dealer Opel."

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata