- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,562 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,562
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
dupa ce schimb tot ce e de schimbat la motor(am vorbit adineauri), toate suruburile trebuie stranse cu cheie dinamometrica? sau numai alea de la chiulasa? mentionez ca masina o repar acasa, cu ajutorul unui prieten care se pricepe la mecanica. am fost cu masina in service, ca sa-i masor compresia, si culmea am fost in ”cel mai bun service din judetul gorj”, asa isi fac ei reclama. tin sa precizez ca dupa ce am plecat de acolo, era sa imi ia masina foc, pentru ca mi-a strangulat desteptul de acolo un furtun, care iese din capacul motorului, si intra intr-o parte a turbo-ului(cred) prin care circula gazele. mi s-a creat presiune in capac, mi-a bulit garnitura si tot uleiul a curs pe motor. pe la toate service-urile prin care am fost, imposibil sa nu ma aleg cu cate o buba, asa ca nu mai am incredere sa las masina pe mana altora, practic mai si platesc ca sa mi-o distruga, cand o pot face eu cu mana mea...
la ce riscuri ma expun daca nu folosesc cheia dinamometrica?
la ce riscuri ma expun daca nu folosesc cheia dinamometrica?
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ferasca sfantul... In modul "ideal" cu masina de honuit, in practica de atelier cu o pila triunghiulara "ascutita" la polizor. teoretic nu e indicat, daca ai mai facut-o si nu ai doua maini stangi... merge...
Atentie la "schijele" astfel generate, pune o carpa care nu lasa prea multe scame in cilindru cand lucrezi (cilindrul in punctul mort inferior, evident) si acopera-i pe ceilalti.
Daca segmentii vechi au fost de cacao, poate ca nu trebuie sa faci nimic.
Atentie la "schijele" astfel generate, pune o carpa care nu lasa prea multe scame in cilindru cand lucrezi (cilindrul in punctul mort inferior, evident) si acopera-i pe ceilalti.
Daca segmentii vechi au fost de cacao, poate ca nu trebuie sa faci nimic.
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
pai simptomele sunt cam asa: compresie - in jur de 9 pe fiecare piston (am inteles ca ar trebui sa aiba intre 12-14) stropeste cu ulei si scoate fum pe la joja atunci cand o scot. scoate fum albastrui pe toba. itp-ul il trece orice s-ar intampla, ca sunt prieten ca caragiale si ma duc cu el (ala de pe bancnota de 100 ron )
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
CEL MAI PROBABIL e ca esti la ceea ce se numea odata "cota zero". Daca simptomele sunt cele pe care le descrii, poate ca va trebui sa schimbi mai mult decat segmentii (ceea ce evident, nu iti doresc...) anume: pistoane, segmenti, alezare bloc. La aceasta faza eu asi schimba si cuzinetii, daca tot desfac motorul bucati, plus niscaiva simeringuri.
Asta nu poti sa o faci singur decat daca ai niscaiva experienta, scule (micrometru de interior/exterior, cel putin), plus o "trecere" pe la atelier cu blocul motor, daca e cazul.
Eu zic sa desfaci, sa masori (sau sa chemi pe cineva sa masoare) si dupa aceea sa actionezi... in functie de ce gasesti inauntru...
Valorile minime/maxime le gasesti, de ex. in haynesul corespunzator masinii tale.
Asta nu poti sa o faci singur decat daca ai niscaiva experienta, scule (micrometru de interior/exterior, cel putin), plus o "trecere" pe la atelier cu blocul motor, daca e cazul.
Eu zic sa desfaci, sa masori (sau sa chemi pe cineva sa masoare) si dupa aceea sa actionezi... in functie de ce gasesti inauntru...
Valorile minime/maxime le gasesti, de ex. in haynesul corespunzator masinii tale.
- craetos
- **
- 332 mesaje
- din 03 Sep 2009
- Astra 2002
- Gorj
craetos
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2009
- Mesaj Privat
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mda, foarte interesant ceea ce zice colegu SORIN, era bine daca stiam de chestiile astea inainte sa mi se faca si mie motorul, poate stiam si eu ce au facut aia la a mea.
Din cate mi-au zis si am si vazut, mie mi-o luase pe ulei iar un piston era topit (fusta lui era topita), asa ca au schimbat toate pistoanele cu segmenti, rectificat supapele, alezat blocul fara sa il dea jos (cica nu era nevoie?), desigur garnituri (chiulasa, culbutori, etc). Insa sunt nedumerit fiindca nu am vazut sa fi schimbat prezoanele si ns daca e ok fiindca nu mi-au dat blocul jos. Iar acum vad ca tot imi musteste ulei pe la garnitura in dreptul galeriei de evacuare, probabil cand am fost a doua oara au omis sa mai stranga si acolo fiindca erau nevoiti sa dea galeria jos. Daca poti sa imi dai si mie un sfat SORIN. Ms anticipat!
Din cate mi-au zis si am si vazut, mie mi-o luase pe ulei iar un piston era topit (fusta lui era topita), asa ca au schimbat toate pistoanele cu segmenti, rectificat supapele, alezat blocul fara sa il dea jos (cica nu era nevoie?), desigur garnituri (chiulasa, culbutori, etc). Insa sunt nedumerit fiindca nu am vazut sa fi schimbat prezoanele si ns daca e ok fiindca nu mi-au dat blocul jos. Iar acum vad ca tot imi musteste ulei pe la garnitura in dreptul galeriei de evacuare, probabil cand am fost a doua oara au omis sa mai stranga si acolo fiindca erau nevoiti sa dea galeria jos. Daca poti sa imi dai si mie un sfat SORIN. Ms anticipat!
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
In practica de atelier de multe ori prezoanele in stare buna nu se schimba... uneori constructorii mai si exagereaza cu preconizarile, sa fie siguri de rezultat (si sa vanda)
La scurgerea de ulei ar fi 3 cauze principale: strangere insuficienta, garnitura prost pusa, )care nu calca corect) sau garnitura de proasta calitate.
(ar mai fi si altele, dar mai putin probabile)
Sincer, nu stiu ce sa iti mai spun, intr-un fel, este ca si cum ai cere unui doctor sa te opereze la distanta...
La scurgerea de ulei ar fi 3 cauze principale: strangere insuficienta, garnitura prost pusa, )care nu calca corect) sau garnitura de proasta calitate.
(ar mai fi si altele, dar mai putin probabile)
Sincer, nu stiu ce sa iti mai spun, intr-un fel, este ca si cum ai cere unui doctor sa te opereze la distanta...
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat