masina are urmatoarele simptome :
- nu se accelereaza cum trebuie...are o intarziere intre momentul in care apas pedala si momentul in care se tureaza, intarziere foarte mica dar destul de deranjanta,
- cand schimb in orice viteza superioara, parca se ineaca initial dupa care incepe sa urce in ture dar foarte incet
- cand schimb in viteza a 2-a si accelerez, scoate fum, mai mult decat scoate de obicei un diesel
- daca las masina in viteza a doua sa curga pana se stabilizeaza la viteza ei constanta si accelerez chiar cu pedala pana la fund masina abia se misca, incepe sa urce in ture foarte incet, deja nu ma mai bazez sa depasesc
- nu mai pot merge sa zicem cu viteza a 4-a la 60-70km/h pentru ca e prea subturata. acum de exemplu, si poate verificati si voi la ale voastre cei care aveti 1.7 dTi Y17DT, in momentul asta merge cam asa :
viteza a 2-a la 2500rpm = 45km/h
viteza a 3-a la 2400rpm = 60km
- ca sa pot pleca de pe loc mai normal, trebuie sa o turez pana la 3000rpm, altfel mai ca s-ar opri motorul daca o turez doar pana la 2000rpm sau 2500rpm, ori tre sa patinez prea mult ambreiajul.
proaspat schimbate: ambreiaj, volanta, rulment presiune, placa presiune ambreiaj, amortizoare fata, reparat valva prin care urca motorina in ecu, calculatorul de injectie a fost inlocuit cu unul reconditionat, alternator + electromotor schimbati carbuni etc, toti suportii de motor.
o singura data am curatat valva EGR anul trecut, filtrele ar trebui schimbate si uleiul dar nu cred ca astea pot fi cauzele.
masina a tot fost pusa pe diverse testere, am fost si la diesel express cand am avut probleme cu calc de injectie si credeam ca e ceva la injectoare sau la alimentare, si nu a iesit nimic pe nicaieri. ultima oara parca mi s-a zis ca debitmetru e putin dereglat, dar ... in rest nimic.
o fi turbina?
![Rolling Eyes](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)