- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Cum se schimba lichidul servo la Astra G. Am vazut ca in vas sunt doua "chestii" metalice care aproape il impart in doua, iar nivelul maxim pentru lichid este marcat sub acestea doua.
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
am o problema..cand stau in relantin si iau mult dreapta aud cum e fortat motorul,un 'harait'...dar pe partea stanga nu o face
la fel daca merg cu viteza si iau curba la stanga in momentul in care masina se culca =se inclina spre dreapta...aud un sunet precum ar freca roata in peretele aparatoarei!am verificat si nu freaca roata nici unde,directia e facuta recent,unghi fuga tot..
precizez ca acel harait pronuntat apare cand conduc in viraje cu viteza..si se aude doar pe partea dreapta!
la fel daca merg cu viteza si iau curba la stanga in momentul in care masina se culca =se inclina spre dreapta...aud un sunet precum ar freca roata in peretele aparatoarei!am verificat si nu freaca roata nici unde,directia e facuta recent,unghi fuga tot..
precizez ca acel harait pronuntat apare cand conduc in viraje cu viteza..si se aude doar pe partea dreapta!
Myster1
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005 z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
- p_coral_98
- *
- 22 mesaje
- din 02 Aug 2009
- Vectra 1999 1,8 16v
- Alta tara
p_coral_98
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 1,8 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
iulian a scris:Aici ar mai fi un raspuns..... acum nu stiu daca volanul tau e reglabil dar cred ca da ......Eu am observat ca daca il ridici de tot in sus volanul se invarte foarte usor...chiar si cu un deget iar cand il lasi de tot in jos se invarte mult mai greu pentru ca ''unghiul se inchide"
Poate obisnuiesti sa schimbi pozitia volanului si inca nu ti-ai dat seama de cea ce-ti spuneam eu mai sus. Probeaza si tu si vezi ...ca si eu la inceput nu aveam o ozitie fixa nici al scaunului , dar nici al volanului si de asta nu stiam de ce cateodata volanul se invarte mai greu ...sau mai usor.
Asta ar putea fi unul din motive, daca masina nu are probleme cu servo directia.[/u][/b]
Poate obisnuiesti sa schimbi pozitia volanului si inca nu ti-ai dat seama de cea ce-ti spuneam eu mai sus. Probeaza si tu si vezi ...ca si eu la inceput nu aveam o ozitie fixa nici al scaunului , dar nici al volanului si de asta nu stiam de ce cateodata volanul se invarte mai greu ...sau mai usor.
Asta ar putea fi unul din motive, daca masina nu are probleme cu servo directia.[/u][/b]
iulian multumesc mult . la mine treaba cu ridicatul volanului a functionat.eu aveam probleme la parcari.mergea f greu volanul.acum e o diferenta mare.merci inca o data.
ce as mai vrea sa stiu cum ar trebui sa completez cu ulei de servo pt ca la mine la ridicarea capacului pe tija care vine in prelungire am cateva gradatii: max 80* min si mai jos apare max 20*min.
eu am nivelul la al doilea minim.pana la ce nivel trb sa completez sau cum sa fac?
salutari. vectra b 1,8 16v 1999
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
nutz_nutz
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2007
- Mesaj Privat
am o vectra b y22 dth si anul trecut am schimbat caseta servodirectie. zilele astea deodata mi s-a intarit volanul in mers, am oprit m-am uitat in vasul de ulei totul pare in regula. daca tin masina turata volanul merge usor, daca o las la relanti volanul e la fel ca atunci cand motorul e oprit. ma puteti ajuta?
- dstefan
- **
- 410 mesaje
- din 05 Mar 2009
- Zafira 2007 z16xe1
- Satu Mare
dstefan
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2007 z16xe1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
nutz_nutz
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
nutz_nutz
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2007
- Mesaj Privat
vreau sa spun ca nu am ajuns la service dar am mai mers cu masina asa si surpriza, volanul nu se mai intareste. se poate oare sa se fi facut vreun dop de gheata de la zilele geroase care au fost? oricum saptamana viitoare am sa merg la o verificare ca nu se stie cum poate aparea iar problema, si la un drum lung va dati seama cum e sa ramai fara servo...
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- vld57
- **
- 233 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Vectra 2004 z20net
- Alta tara
vld57
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
criss_slc a scris:Cum se schimba lichidul servo la Astra G. Am vazut ca in vas sunt doua "chestii" metalice care aproape il impart in doua, iar nivelul maxim pentru lichid este marcat sub acestea doua.
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)
Salut.. am aceleasi simptome ca tine.. spune mi si mie te rog unde se afla vasul cu lichidul de servo sa l verific.
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vld57
- **
- 233 mesaje
- din 15 Apr 2008
- Vectra 2004 z20net
- Alta tara
vld57
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 z20net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
loredanbz
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 1.7tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
loredanbz a scris:Salut am si eu probleme cu servodirectia aci merge aci nu .iam schinbat uleiu dar nu sa schinbat nimic
verifica nivelul lichidului servo, la 2-3 zile, sa fie la semn.
verifica tensiunea alternatorului, cu motor pornit, 14.0 - 14.4 V, daca e mai mare sau mai mica ai probleme cu releul si puntea de diode.
loredanbz
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 1.7tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat