- ririnel
- ****
- 2,083 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,083
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
A nu se confunda stutul (de dedesupt) cu bilele pe care sunt orificiile pe unde iese apa. Acel stut nu am incercat sa-l misc.
Se poate regla jetul de apa dar ai grija, e posibil sa iasa apa si pe langa acele "bile". Eu nu am reusit sa le reglez intr-o pozitie perfecta, sper ca in mers sa bata bine pe far.
Bafta!
Se poate regla jetul de apa dar ai grija, e posibil sa iasa apa si pe langa acele "bile". Eu nu am reusit sa le reglez intr-o pozitie perfecta, sper ca in mers sa bata bine pe far.
Bafta!
- darvin
- **
- 135 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 2003 y 2.0 dth
- Vrancea
darvin
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
Asa cum a spus si @ririnel, stuturile sunt tevile alea in care intra furtunul si se pot roti dupa cum e nevoie. De exemplu eu le-am orientat catre exteriorul masinii ca sa nu fiu nevoit sa prind furtunul intre bara si armatura din spatele ei (in acest fel furtunul s-ar fi turtit, probabil s-ar fi obturat iar bara nu se mai aseaza bine).
Bilele alea de deasupra mie mi s-au parut ca sunt fixe asa ca nici nu am incercat sa le reglez... Chiar daca in stationare stropesc putin si capota (oricum arunca si pe faruri) banuiesc ca in mers, jetul nu mai are timp sa se ridice si aproape tot lichidul ajunge pe faruri. Eu banuiesc ca aceste bilute sunt reglate bine pentru ca cea din exterior stropeste exact in dreptul centrului lupei de la faza scurta iar cea din interior in dreptul fazei lungi.
In alta ordine de idei, folosirea T-ului original e cam obligatorie intrucat acesta este dotat si cu o supapa care nu lasa lichidul sa curga cand nu este actionata pompa. De multe ori cand am parcat masina pe pante cu botul in jos sau inclinata pe o parte astfel incat duzele sa ajunga ca nivel mai jos decat rezervorul de lichid am ramas fara lichid, acesta curgand pe la duze. La fel este si cu releul original. Are temporizare si nu da voie pompei de spalat farurile sa lucreze decat un timp limitat si numai la anumite intervale de timp astfel incat sa nu se consume lichidul imediat. Fara acest releu se duce foarte repede lichidul, pompa de faruri avand un debit cel putin dublu decat al celei de la parbriz. Eu unu, cum mai fac rost de bani imi cumpar aceste doua piese si le montez ca se apropie sezonul in care e nevoie de spalatoare...
Bilele alea de deasupra mie mi s-au parut ca sunt fixe asa ca nici nu am incercat sa le reglez... Chiar daca in stationare stropesc putin si capota (oricum arunca si pe faruri) banuiesc ca in mers, jetul nu mai are timp sa se ridice si aproape tot lichidul ajunge pe faruri. Eu banuiesc ca aceste bilute sunt reglate bine pentru ca cea din exterior stropeste exact in dreptul centrului lupei de la faza scurta iar cea din interior in dreptul fazei lungi.
In alta ordine de idei, folosirea T-ului original e cam obligatorie intrucat acesta este dotat si cu o supapa care nu lasa lichidul sa curga cand nu este actionata pompa. De multe ori cand am parcat masina pe pante cu botul in jos sau inclinata pe o parte astfel incat duzele sa ajunga ca nivel mai jos decat rezervorul de lichid am ramas fara lichid, acesta curgand pe la duze. La fel este si cu releul original. Are temporizare si nu da voie pompei de spalat farurile sa lucreze decat un timp limitat si numai la anumite intervale de timp astfel incat sa nu se consume lichidul imediat. Fara acest releu se duce foarte repede lichidul, pompa de faruri avand un debit cel putin dublu decat al celei de la parbriz. Eu unu, cum mai fac rost de bani imi cumpar aceste doua piese si le montez ca se apropie sezonul in care e nevoie de spalatoare...
- ririnel
- ****
- 2,083 mesaje
- din 29 Oct 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
ririnel
- Mesaje scrise: 2,083
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am facut rost de releu si l-am montat. Acesta permite spalarea farurilor la fiecare actionare a manetei, indiferent cat de des o faci. Singura diferenta fata de spalatoarele de parbriz este ca cele de faruri nu actioneaza decat in primele 1-2 secunde, indiferent cat timp tii de maneta apasat pentru a spala parbrizul
suiram86
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nivelu'2- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
suiram86
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nivelu'2- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
nycooo
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
Nivelu'2- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- GicaOpel
- **
- 141 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
GicaOpel
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,658 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,658
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Nivelu'2- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- toco
- **
- 226 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2007 Z16XEP
- Mehedinti
toco
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Nivelu'2- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- toco
- **
- 226 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2007 Z16XEP
- Mehedinti
toco
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
- flores_astra
- ****
- 1,280 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
intru si eu in discutie am procurat toate piesele de la nivel 1 iar prin aceasta cale ii multumesc
am montat tot (diuze ,vas pompa furtune supapa etc.)
ca solutie a releului pt ca unul nou e cam scump am procedat astfel
am confectionat un modul de ridicare geamuri electrice din cheie
schema am luato de aici de pe forum caruia iam redus timpul de actionare la 3 sec pt ca nu stiu cat ar trebui sa fie
astfel cand am farurile aprinse si actionez stropirea parbrizului pt cat timp vreau acest montaj tine doar 3 sec alimentarea unui alt releu pe care este pompa de spalatoare pusa
acest montaj electronic ma costat 5 lei piesele si 2 ore de munca la el
multumesc
am montat tot (diuze ,vas pompa furtune supapa etc.)
ca solutie a releului pt ca unul nou e cam scump am procedat astfel
am confectionat un modul de ridicare geamuri electrice din cheie
schema am luato de aici de pe forum caruia iam redus timpul de actionare la 3 sec pt ca nu stiu cat ar trebui sa fie
astfel cand am farurile aprinse si actionez stropirea parbrizului pt cat timp vreau acest montaj tine doar 3 sec alimentarea unui alt releu pe care este pompa de spalatoare pusa
acest montaj electronic ma costat 5 lei piesele si 2 ore de munca la el
multumesc
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
@raducrisstian:
Sunt pe punctul de a monta la "libramobilul" meu o instalatie de spalare faruri. Descrierea facuta de tine este foarte buna si iti multumesc pentru asta.
Am totusi o intrebare, referitor la ceva ce ai scris tu acolo ("Duzele, ... sunt diferite-stanga dreapta. Se monteaza cu partea mai rotunjita spre exteriorul masinii.")
Esti foarte sigur de asta? Eu sunt de parere ca este exact invers. Argumentul meu ar fi ca in aranjarea ta diuzele nu se aliniaza foarte bine cu farul. In varianta mea, diuzele s-ar alinia cu farul.
In plus, comparand pozele postate de tine cu ce am vazut eu montate pe alte masini, parca ale tale sunt montate invers.
L.E.
Ar fi o varianta de control, dar nu pot s-o rezolv singur. Din ce stiu eu, codurile de produs sunt stabilite dupa o regula. Cod impar pentru piese de pe stanga si cod par pentru piese de pe dreapta.
Din EPC3 am luat urmatoarele coduri pentru diuze:
90597329 - deci, pe stanga
90597330 - deci, pe dreapta
Maine, ma uit la diuzele mele sa vad ce coduri au scrise pe ele si revin cu completari.
Sunt pe punctul de a monta la "libramobilul" meu o instalatie de spalare faruri. Descrierea facuta de tine este foarte buna si iti multumesc pentru asta.
Am totusi o intrebare, referitor la ceva ce ai scris tu acolo ("Duzele, ... sunt diferite-stanga dreapta. Se monteaza cu partea mai rotunjita spre exteriorul masinii.")
Esti foarte sigur de asta? Eu sunt de parere ca este exact invers. Argumentul meu ar fi ca in aranjarea ta diuzele nu se aliniaza foarte bine cu farul. In varianta mea, diuzele s-ar alinia cu farul.
In plus, comparand pozele postate de tine cu ce am vazut eu montate pe alte masini, parca ale tale sunt montate invers.
L.E.
Ar fi o varianta de control, dar nu pot s-o rezolv singur. Din ce stiu eu, codurile de produs sunt stabilite dupa o regula. Cod impar pentru piese de pe stanga si cod par pentru piese de pe dreapta.
Din EPC3 am luat urmatoarele coduri pentru diuze:
90597329 - deci, pe stanga
90597330 - deci, pe dreapta
Maine, ma uit la diuzele mele sa vad ce coduri au scrise pe ele si revin cu completari.
- Libra
- ******
- 4,003 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,003
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Da. Pentru situatiile de genul asta, GM a atribuit coduri consecutive, cu principiul general ca piesa de pe partea stanga are cod produs un numar impar, iar cea de pe dreapta are cod produs un numar par.
Am verificat la diuzele mele si mergand pe principiul de mai sus, diuzele trebuiesc montate "cu coltul in afara".
O intrebare. Pentru a taia in bara locasurile de montaj ale diuzelor, cum ai procedat? Gaurit cu bormasina si apoi ajustat cu cutter-ul? Sau e nevoie de vreo scula mai puternica pentru decupat bara?
Am inteles ca bara trebuie sa aiba marcate pe interior locurile respective.
Am verificat la diuzele mele si mergand pe principiul de mai sus, diuzele trebuiesc montate "cu coltul in afara".
O intrebare. Pentru a taia in bara locasurile de montaj ale diuzelor, cum ai procedat? Gaurit cu bormasina si apoi ajustat cu cutter-ul? Sau e nevoie de vreo scula mai puternica pentru decupat bara?
Am inteles ca bara trebuie sa aiba marcate pe interior locurile respective.
- raducrisstian
- ***
- 500 mesaje
- din 29 Oct 2006
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
raducrisstian
- Mesaje scrise: 500
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu le-am montat cum mi s-a parut estetic, insa e foarte posibil sa ai dreptate, am cautat ceva poze pe net si s-ar parea ca ai dreptate... o sa ma uit mai atent la masinile care au din fabrica sa vedem cum sunt montate. Oricum eu cred ca pe ale mele asa le las. Stropesc unde trebuie si mi se pare ca arata bine ca si aspect.
De gaurit e simplu. Un burghiu si apoi cu un cutter ceva decupezi "urechiusele". Se gaureste foarte usor bara si sunt semne pe spate.
De gaurit e simplu. Un burghiu si apoi cu un cutter ceva decupezi "urechiusele". Se gaureste foarte usor bara si sunt semne pe spate.