- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,452 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,452
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut Gabi.... daca tot e in garantie ar fi bine sa treci si pe la ei la o verificare... nu te costa nimic... Cat despre Bosch am mai auzit cazuri sa moara dupa 2 ani. Conteaza f mult sa vezi si cand a fost fabricata si cand a fost montata pe masina.
P.S. si la JAC a murit bateria. A fost cu ea la verificare si nu mai tinea decat 25% si pe frigul asta nu a mai pornit deloc. Sa vedem daca va avea banutzi de Varta sau inclina spre BOSCH ( am gasit undeva in Focsani la 310 lei facute anul asta)
P.S. si la JAC a murit bateria. A fost cu ea la verificare si nu mai tinea decat 25% si pe frigul asta nu a mai pornit deloc. Sa vedem daca va avea banutzi de Varta sau inclina spre BOSCH ( am gasit undeva in Focsani la 310 lei facute anul asta)
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Si ca sa mai auziti de alte cazuri si a mea Varta de 3 ani e pe moarte cu numai 53% capacitate.
Desigur si intaresc opinia celor care sustin ca piata romaneasca e plina cu produse calitatea 2 a de marca. Nu mai detaliez ca este stiut.
Cred ca voi trece pe o marca ieftina dar cu bun simt ca sa-si faca nume pentru a putea supravietui brandului....
Desigur si intaresc opinia celor care sustin ca piata romaneasca e plina cu produse calitatea 2 a de marca. Nu mai detaliez ca este stiut.
Cred ca voi trece pe o marca ieftina dar cu bun simt ca sa-si faca nume pentru a putea supravietui brandului....
INTER
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mi-am achizitionat si eu o baterie bosch silver acum aprox. 2 ani insa am avut mari probleme cu ea. Am luat-o dintr-un supermarket, din lipsa de timp si tot din acelasi motiv nu am apucat sa ma duc la un service autorizat sa fac verificarile de rigoare. A fost cea mai mare greseala pe care am facut-o si sper sa nu o faceti si voi la randul vostru. Zilele astea o sa merg sa achizitionez o Baterie Caranda Maxima (pentru un Opel Astra G 1.6 benzina) pentru care am primit o gramada de recomandari de la persoane care lucreaza in domeniu.
- Silex
- **
- 152 mesaje
- din 22 Mar 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Cluj Napoca
Silex
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Cluj Napoca
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2005
- Mesaj Privat
INTER
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
Mi-am achizitionat o baterie Caranda Durabila Top, de 66 Ah si nu am avut nici macar o problema cu ea chiar si pe temperaturile foarte scazute din zilele trecute. O recomand cu placere insa mai exista si noul model Caranda Maxima, care am inteles ca sunt si mai bune, insa nu aveau pe stoc cand am fost eu...
- luchianken
- *
- 26 mesaje
- din 22 Nov 2009
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
luchianken
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2009
- Mesaj Privat
ºi eu am bateria originalã pe maºinã, are fix 8 ani de când e maºina dar 9 ani de la data fabricaþiei ºi la gerurile astea -18 C nu mi-a fãcut probleme mai deloc. E de 55 Ah ºi nu scrie ce marcã e. Aveþi idee cu ce marcã de acumulatori vin echipate din fabricã? Cred cã e o chestie de marketing de þin aºa mult cele originale, iar cele din magazin cedeaza la jumãtate din timpul primelor.
adikos
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am avut si eu pe opelul meu diesel 1.7 din 2000 bateria originala pana acum 2 ani dar dupa ce au fost temperaturi de -35 de grade timp de vreo 2 saptamani, masina nu a mai vrut sa porneasca asa ca am purces la achizitionarea unui nou acumulator. Am optat pentru un Bosch Silver de 70Ah dar deja a inceput sa imi faca figuri si la temperaturile de la noi (Miercurea Ciuc) nu prea face fata. Nu mai zic de faptul ca moare la prima tentativa de pornire dar si cand porneste motorul toate acele de pe bord revin la 0 ca sa urce inapoi dupa ce o i-a motorul din loc. Nu stiu inca daca e bateria de vina ca nu mai tine sau am un consumator pe undeva ce imi papa curentul, dar seara o las dupa alergatura de peste zi si dimineata nu mai vrea sa porneasca.
Am verificat alternatorul si totul e ok, imi incarca la 14,2 V dar se pare ca nu ajunge. Ce sa ii mai fac? Sa o tot incarc acasa si sa o tot montez si demontez zilnic sau o schimb cu una mai rezistenta la frig?
Ce recomandari de acumulatoare rezistente la frig aveti pentru temperaturile de la noi (saptamana asta a fost constant sub -25 -30 dimineata).
Am verificat alternatorul si totul e ok, imi incarca la 14,2 V dar se pare ca nu ajunge. Ce sa ii mai fac? Sa o tot incarc acasa si sa o tot montez si demontez zilnic sau o schimb cu una mai rezistenta la frig?
Ce recomandari de acumulatoare rezistente la frig aveti pentru temperaturile de la noi (saptamana asta a fost constant sub -25 -30 dimineata).
INTER
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
@adikos, cu o baterie bosch silver am patit-o si eu si multi altii asa ca nu trebuie sa te ingrijorezi prea tare. despre consumatori s-a mai discutat pe aici si explica exact cum trebuie facuta verificarea. oricum cand te duci sa schimbi bateria iti fac cei de acolo toate verificarile de rigoare. eu iti recomand caranda, maxima daca gasesti, daca nu durabila top
danyelut
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Neamt
- Masina: Zafira 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:Raspunsul este si in postul anterior: ca sa vezi ce scrie pe baterie, trebuie demontate bornele, scoasa bateria si citit. Asa cum spuneam, varianta nu intra in calcul pentru ca nu stiu ce nu va mai merge dupa intreruperea curentului pe masina.
Rezolvat: Schimbat bateria cu una Tudor, 75 Ah, 800 Ah la descarcare.
am schimbat bateria varta de 70ah 400 din cu una bosch de 77ah 780 din.
Rezolvat: Schimbat bateria cu una Tudor, 75 Ah, 800 Ah la descarcare.
azi dimineata ma lasat bateria bosch dupa 1 luna si cred ca sau ars diodele de incarcare din alternator.
intrebarea este pot cei 7 amperi in plus de la bateria cea noua sa afecteze sau sa duca la aceasta ardere la alternator?chiar conteaza cei 7 amperi in plus sau e o coincidenta si acuma tocmai acuma sa ars acel sistem de incarcare?
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salve,vreau sa stiu si eu ce mi-ati putea recomanda ca si producator de acumulatori auto ? Ma gandeam sa iau o baterie Caranda de 55Ah 480En este singura care se incadreaza la dimensiuni,ca astea GM nu ma tin mai mult de un an si 2 luni si sunt si scumpe 4 milioane jumate .Voi cam ce v-ati pus pe vectrele voastre?
- viorelt
- **
- 346 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 626 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 626
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,721 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,721
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- valyd11
- **
- 388 mesaje
- din 17 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 388
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2009
- Mesaj Privat
- titro
- ***
- 686 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Vectra 2003 Z22SE
- Timis
titro
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
costin36
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2007
- Mesaj Privat
Eu am luat Monbat, care era identica ca forma cu cea GM de pe masina, am pus-o, a pornit la sfert de cheie, am plecat la serviciu si dupa 200 de metri s-a aprins becul de la bord care indica ca nu incarca alternatorul. M-am dus direct la magazin, si intradevar la masuratoare nu imi mai incarca alternatorul. M-am dus direct la service si diagnosticul , alternator ars. Schimbat alternator , dar garantie numai cu alt tip de baterie , asa ca a trebuit sa imi iau o Varta. Pe cealalta am dus-o inapoi si mi-am luat banii pe ea. Asa ca sfatul meu, ia o baterie in firea ei sa nu patesti ca mine si sa te coste vreo 500 de euro .
- Mafi0tul
- **
- 165 mesaje
- din 07 Sep 2007
- Vectra 2002 Z18XE
- Dolj
Mafi0tul
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2007
- Mesaj Privat
- viorelt
- **
- 346 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Vectra 2008 z19dt
- Bucuresti
viorelt
- Mesaje scrise: 346
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat