- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Soso_sedan
- ***
- 627 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Astra 1993 C16NZ
- Cluj
Soso_sedan
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- deleted-41464
- *
- 45 mesaje
- din 04 Nov 2009
deleted-41464
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Ovyx a scris:eu sunt multumit de filtru,orice ati zice voi filtrul isi face simtita prezenta...cat despre cel care zice ca atunci cand era student n-avea bani de vectra c,ar trebui sa mai studieze si el piata auto si apoi sa comenteze...
Inainte sa mai comentezi si tu ceva, studiaza bine forumul, asta daca nu esti vreo clona a "inventatorului" sau "vanzatorului"
- deleted-41464
- *
- 45 mesaje
- din 04 Nov 2009
deleted-41464
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2009
- Mesaj Privat
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu prea ne permitem sa ne luam, suntem toti studenti
Pai daca ai un pic de logica si ceva cunostinte tehnice, nu prea multe, iti dai seama ce "tzeapa" e acel filtru...
Daca tot nu esti sigur de ceea ce crezi, fa-i un consum pe aceeasi distanta in aceleasi conditii sa-ti dai seama definitiv ca ai aruncat banii pe fereastra
Daca nici asa nu ai taria sa recunosti,atunci fa-i reclama in alta parte, aici nu ai sanse, nu sunt prea multi oameni care cred ca porcul zboara
Pai daca ai un pic de logica si ceva cunostinte tehnice, nu prea multe, iti dai seama ce "tzeapa" e acel filtru...
Daca tot nu esti sigur de ceea ce crezi, fa-i un consum pe aceeasi distanta in aceleasi conditii sa-ti dai seama definitiv ca ai aruncat banii pe fereastra
Daca nici asa nu ai taria sa recunosti,atunci fa-i reclama in alta parte, aici nu ai sanse, nu sunt prea multi oameni care cred ca porcul zboara
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
@Ovyx, ori nu ai invatat la facultate sa citesti, ori esti pre nervos ca sa te concentrezi
1. dubiosenia situatiei consta in existenta banilor de achizitie a vectrei c si lipsa banilor de umplut rezervorul la cascarabeta.
2. oricat de mult as studia piata auto, o astra h este mai ieftina decat o vectra c.... si cu toate astea inca am bani de benzina.
@GabiB-77, GRESIT!
porcul zboara! am vazut eu porci in avion in china
... dar.... mos craciun sigur nu exista
1. dubiosenia situatiei consta in existenta banilor de achizitie a vectrei c si lipsa banilor de umplut rezervorul la cascarabeta.
2. oricat de mult as studia piata auto, o astra h este mai ieftina decat o vectra c.... si cu toate astea inca am bani de benzina.
@GabiB-77, GRESIT!
porcul zboara! am vazut eu porci in avion in china
... dar.... mos craciun sigur nu exista
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,985 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,985
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,581 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,581
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 436 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Pe forumul Reno.ro un domn si-a facut singur un filtru minune . Pret pana in 25 ron daca tin bine minte. Pe pagina 2 gasiti detalii.
https://www.clubopel.com/lin...html#entry2218146
https://www.clubopel.com/lin...html#entry2218146
- Soso_sedan
- ***
- 627 mesaje
- din 31 Aug 2009
- Astra 1993 C16NZ
- Cluj
Soso_sedan
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2009
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
@Airfilter, daca ai probleme in a iti pastra promisiunea facuta pe forumul renault ma ofer sa te ajut voluntar
- GabiB77
- ****
- 2,387 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,387
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Interesant... http://www.bmwclub.ro/forum...amp;mode=threaded
Acum proba cu aspiratorul, pe 'liber' trage normal daca obturam putin teava turatia creste
Daca studiem tabelul observam ca la 1500ture consumul e mai bun cu filtrul minune si este normal el fiind mai permisiv si ECU nestiind de asta.
Dupa 2000ture cind intra turbina in functie situatia se duce dracului complet, consumul creste pentru ca turbina baga de fapt mai putin aer , ECU nu stie asta din pacate
O fi asa?
Alta explicatie fix la cazul de diesel cu turbina ar putea fi legat de forma filtrului, posibil ceva cu mecanica fluidelor...draci ca nu ma pricep...aerul din centrul debitmetrului sa fie mai dens, cu viteza mai mare si raceste mai bine senzorul MAF care raporteaza un volum fals de aer. Senzorul de boost pressure este cu precizie mica fata de MAF deci ECU nu poate ajusta eficient cantitatea injectata.
Alte idei?
La benzinare cu MAF si sonda lambda nu cred sa existe economie de combustibil pentru fizic nu se poate. Vara cu acest filtru foarte posibil sa creasca consumul deoarece el trage aer cald din compartimentul motor.
Acum proba cu aspiratorul, pe 'liber' trage normal daca obturam putin teava turatia creste
Daca studiem tabelul observam ca la 1500ture consumul e mai bun cu filtrul minune si este normal el fiind mai permisiv si ECU nestiind de asta.
Dupa 2000ture cind intra turbina in functie situatia se duce dracului complet, consumul creste pentru ca turbina baga de fapt mai putin aer , ECU nu stie asta din pacate
O fi asa?
Alta explicatie fix la cazul de diesel cu turbina ar putea fi legat de forma filtrului, posibil ceva cu mecanica fluidelor...draci ca nu ma pricep...aerul din centrul debitmetrului sa fie mai dens, cu viteza mai mare si raceste mai bine senzorul MAF care raporteaza un volum fals de aer. Senzorul de boost pressure este cu precizie mica fata de MAF deci ECU nu poate ajusta eficient cantitatea injectata.
Alte idei?
La benzinare cu MAF si sonda lambda nu cred sa existe economie de combustibil pentru fizic nu se poate. Vara cu acest filtru foarte posibil sa creasca consumul deoarece el trage aer cald din compartimentul motor.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hai ca mai am o explicatie
Cind calcam pedala ECU mai intii baga carburant, efectiv se chinuie marind timpul de injectie sa creasca turatia motorului pina in zona dorita de noi. Ei bine pe unde sa traga saracul motor aer? Filtrul minune nu are suprafata adecvata oricit de permisiva ar fi hirtia aia. Un filtru de benzinara de 1L are mai multa hirtie (deci suprafata) decit cel 'minune' !
Acum vreo 2-3 ani am curatat un throttle si fiind ora 15:00 (intilnirea saptaminala club) ne-am grabit si nu am pus mufa la throttle! Care a curatat unul stie ce fanta infima ramine (1mm) si clapeta are un arc foarte tare. Ei bine omul a ajuns asa la Palat dar mai mult de 1500ture nu vroia motorul! ECU a bagat atita benzina de a reusit sa traga destul aer prin fanta aia si poate sa deschida putin clapeta. A crescut consumul? Da!
Am gasit si un grafic cu Y20DTH exact motorul pe care s-au facut testele.
Ce se observa: mai intii ECU baga motorina mg/str dupa care urca turatia rpm !
Un filtru cu suprafata mica se va comporta ca unul imbicsit de praf, adica consum marit.
Rationez cumva sau bat cimpii seara?
Cind calcam pedala ECU mai intii baga carburant, efectiv se chinuie marind timpul de injectie sa creasca turatia motorului pina in zona dorita de noi. Ei bine pe unde sa traga saracul motor aer? Filtrul minune nu are suprafata adecvata oricit de permisiva ar fi hirtia aia. Un filtru de benzinara de 1L are mai multa hirtie (deci suprafata) decit cel 'minune' !
Acum vreo 2-3 ani am curatat un throttle si fiind ora 15:00 (intilnirea saptaminala club) ne-am grabit si nu am pus mufa la throttle! Care a curatat unul stie ce fanta infima ramine (1mm) si clapeta are un arc foarte tare. Ei bine omul a ajuns asa la Palat dar mai mult de 1500ture nu vroia motorul! ECU a bagat atita benzina de a reusit sa traga destul aer prin fanta aia si poate sa deschida putin clapeta. A crescut consumul? Da!
Am gasit si un grafic cu Y20DTH exact motorul pe care s-au facut testele.
Ce se observa: mai intii ECU baga motorina mg/str dupa care urca turatia rpm !
Un filtru cu suprafata mica se va comporta ca unul imbicsit de praf, adica consum marit.
Rationez cumva sau bat cimpii seara?