Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Stie cineva cati cai se castiga la un motor C20NE cu admisie sport de la Lexmaul?
Am auzit tot felul de pareri: 10, 15, 20, 6 cai etc. Ma intereseaza exact, sa stiu daca merita sa ma bag la modificarea asta. Sau macar un link ceva unde ma pot informa.
Multumesc.
Skip ads

  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
rezumandu-se doar la admisie..probabil ca nu foarte mult...ca sa simti ceva serios, trebuie bagati bani si in evacuare sport, chip..etc..depinde de tine daca vei considera ca isi merita banii..numai ca vezi ca "performance tuning" ca sa ii zic asa, creeaza dependenta, si dupa admisie iti vei dori evacuare,chip, etc.
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@ b28cxh: am evacuare sport d'aia ma gandeam la admisie Laughing .
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu castigi absolut nimic din pacate (ca putere). doar un sound mai interesant la motorului.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ebh a scris:nu castigi absolut nimic din pacate (ca putere). doar un sound mai interesant la motorului.


poti sa fi mai exact te rog?...pe ce anume te bazezi cand o faci asemenea afirmatie?...multumesc.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cu admisia aia...este POSIBIL dar nu probabil, sa castigi cativa CP, cam 2-3 Smile se va simti foarte mult la accelerarea motorului, si "urcatul in ture" mai bun, ceea ce inseamna ca o sa castigi mai mult cuplu..dar cum cuplu nu castigi fara CP, atunci le ai pe amandoua Smile nu te astepta la minuni, insa.
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
in aceeasi bani mai bine iei niste carburatoare de moto de 42-45 diametru si le transformi in in throttle bodiuri si o injectie programabila simpla, non-secventiala, undeva pe la 500 euro.
  • ebh

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
imi bazez afirmatia pe rezultatele unor teste dyno (e adevarat ca nu pt acest motor)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca castigi PUTIN (mult mai mult cu alta axa cu came) dar indiferent de ce modificare faci, ce castigi in putere la turatie mare, pierzi in cuplu la turatie mica... (sistemul de edmisie nefiind din ala cu "doua lungimi de coloana" si clapeta care basculeaza intre cele doua in functie de turatie...)
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu, daca nu ma insel c20NE are 115cp...si e o vectra A..nu zic, si eu am ASmile dar chiar crezi ca merita banii investiti in toate tunarelile pt marirea motorului...cat crezi ca poti atinge maxim in combinatia filtru-toba-chip? 130-140cp?

adica nici macar cat 2.0-ul de 150cp...acum nu stiu cata bataie de cap e , am inteles (poate ma insel) ca poti face schimbarea motorului la RAR, adica cu cateva sute iti iei din DE un 2.0 de 150cp direct sau chiar v6-ul de 170cp...

e doar o sugestie..nu as vrea sa bagi prea multi bani doar pt 10-15cp in plus...care la ce te vor ajuta? condus sportiv? poate par ca "mosh vectra" dar nu cred ca vrei sa bagi banii si sa fii "facut" de vectre A de 150cp+, ca sa nu mai zic de v6-uri. Sad
  • nuiandrei

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1985 2000 8v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2005

  • Mesaj Privat
scuze ca ma bag si eu ca musca-n lapte dar sm si eu un 2.0 8v 115cp si cred ca mai bine te simti cand il rupi pe unu care are 160cp decat sa te chinui sa bagi 2.0 let si sa dai linii cu subaru si cu evo
poate fi impins foarte mult ca ii unu dintre cele mai stabile motoate de opel doar ca .......costa nervi si bani; o gramada de bani
  • eu
  • OP
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri... oricum nu mai fac mare lucru la masina pentru ca o vand: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7139

Ideea e ca gasisem de vanzare admisie de la Lexmaul si o gasisem la un super-pret si anume 150 Euro. Vroiam mai mult confirmarea informatiilor gasite pe cateva site-uri cum ca s-ar castiga intre 15-20 de cai la C20NE cu admisia asta. Eu am spus initial ca merita daca intr-adevar se castiga 15 cai si de aceea am vrut cateva confirmari.... dar nu stiam si de faptul ca se pierde din cuplu... Confused

@b28cxh - in conditiile in care ai un motor de 2.0 8v in perfecta stare (pentru varsta lui) si gasesti la un pret accesibil piese pentru a-l modifica eu zic ca merita decat sa te complici cu schimbare de motor. Adica ajungi la 140 de cai fara mult chin si e ok. Nu uita cum fuge Vectra A (ai si tu doar) chiar si cu motorul de 2.0 8v stock (cine stie sa o conduca nu sa omoare motorul degeaba Wink ) Bineinteles... comparatiile cu Subaru etc nu prea isi au rostul.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR