Emil99 a scris: si eu am avut problema asta, mi-a intrat motorina in mufa M, datorita electrovalvei, am lipit electrovalva cu super glue, cu bison, mi s-a remediat problema, adica nu mai intra motorina in mufa M, iar dupa vreo 6 luni iar a inceput sa intre motorina insa acum doar in mufa K, se poate sa fie tot din cauza electrovalvei, daca rezolvi sau ai rezolvat si cu K, sa mi zici te rog si mie, ca nu stiu ce sa fac, ca nu am gasit rasp pe forum la ,,motorina in mufa k"
salut emil, sunt nou pe acest forum si imi pare bine ca va sunt" coleg",am aflat destule lucruri interesante...super baieti pe acest forum...eu am un astra G y17dt..l am luat avariat,asta conteaza mai putin,masina a stat pe bara vreo 6 luni... im pornea foarte greu.si cand pornea se oprea..asa ca am luat o din mecanic in mecanic...toti care mai de care cu alte idei care ma inspaimantau si cu costuri care se ridicau pe la 8000 lei.Asa ca am inceput sa intreb prin stanga si in drepta de problema de care suferea masina mea ..am dat de un nene foarte priceput care mi a pus o pe tester si mi a zis ca am prob cu ecu si cu imobilizatoru.. din pacate la mine motorina se afla si in mufa M (cea dinspre radiator) cat si in K (in cazul tau) dar mai rau de atat ecu-ul meu era innecat in motorina.. Acel domn mi a spus ca la mine motorina a trecut prin M..a ajuns in ecu iar cand nu a mai avut sa zic loc in ecu a trecut si in K..Asa cum probabil s a intamplat si la tine .Nu as vrea sa te sperii insa..vb cel mai bine cu mihai de la
www.ecu.ro. super baiat..eu m am intalnit vineri cu el mi a luat ecu sa mi l faca... Eu unu ma las pe mana lui !sper sa nu fi gresit cu ceva ,iar daca am gresit imi cer scuze dragi colegi!seara buna va doresc