alexadv
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1995 2000 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat senzorii pe fata, senzori noi 44ron bucata ... pana aici toate bune ... motoj ca la carte ... toate bune .. pornim motorul aceasti vesnica si neincetata eroare : BREMSBELAG.
Aduc la cunostinta ca am o Omega B 1995 2000cm3 16V Caravan ... nu mai stiu ce sa fac sa scap de aceasta eroare. Cred ca singura ramane varianta de la eroarea Olmangel apas pe S si trec mai departe de fiecare data
Aduc la cunostinta ca am o Omega B 1995 2000cm3 16V Caravan ... nu mai stiu ce sa fac sa scap de aceasta eroare. Cred ca singura ramane varianta de la eroarea Olmangel apas pe S si trec mai departe de fiecare data
- Edy
- **
- 139 mesaje
- din 25 Apr 2005
- Omega 1998 X25td
- J"em
Edy
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nene, BREMS BELAG inseamna in germana = Placute de frana .
Vezi ca unu din cei doi sensori montati NOI nu face bine contact si de aceia calculaorul descopera ca nu ai placutele de frana destul de "carnoase" adica groase.
Acest circuit functioneaza la deschidere ! Asta inseamna ca ca ar fi necesar sa cele doua cfire din mufa de legatura (acolo in spatele roti ,pe aripa interioara fata ) sa fie in scurt circuit. Unu dintre cei doi sensori nu asigura scurt circuitul necesar.
Remediere : verifica pe bornele celor doi sensori daca dau scurt cu o sonerie de verificat continuitate. Daca sunt buni atunci scurtcircuiteaza pe rand calalta parte de pe masina si cu ambi in scurt vezi daca dispare de la bord anuntul BREMS BELAG.
Dupa care cu un sprey de contacte trebuie bine curatat si inchis la loc. Foarte simplu de gasit defectul acesta .
Vezi ca unu din cei doi sensori montati NOI nu face bine contact si de aceia calculaorul descopera ca nu ai placutele de frana destul de "carnoase" adica groase.
Acest circuit functioneaza la deschidere ! Asta inseamna ca ca ar fi necesar sa cele doua cfire din mufa de legatura (acolo in spatele roti ,pe aripa interioara fata ) sa fie in scurt circuit. Unu dintre cei doi sensori nu asigura scurt circuitul necesar.
Remediere : verifica pe bornele celor doi sensori daca dau scurt cu o sonerie de verificat continuitate. Daca sunt buni atunci scurtcircuiteaza pe rand calalta parte de pe masina si cu ambi in scurt vezi daca dispare de la bord anuntul BREMS BELAG.
Dupa care cu un sprey de contacte trebuie bine curatat si inchis la loc. Foarte simplu de gasit defectul acesta .
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sandocan
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
alexadv
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1995 2000 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua ,Alexdv . S-a mai discutat despre acesti sensori aci . Scurt circuiteaza cumva cei doi poli ai firelor care intra in acesta mufa pentru senzori si in mod normal ar trebuii sa dispara afisarea defectului. Apoi desfa cate unul scurturile si introdu mufa cu sensorul. Astfel vei descoperi care dintre mufe nu inchide circuitul de demascare a sensorului.
Oare m-ai inteles ? Nu prea stiu bine romaneste. Scuze .
Oare m-ai inteles ? Nu prea stiu bine romaneste. Scuze .
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Pentru Staff , Sensorul se infinge in nitul de pe placuta, care tine si arcul de fixare a placutei in caliper. Sub aripa exsista o mufa de unde se face schimbarea acestor sensori .Akolo trebuie sa umbli sa desfaci mufa si sa scutcircuitezi poli.
Si eu am renuntat la acesti sensori si schimb placutele automat la 20000 Km. De pe la 15ooo ma tot uit care este grosimea lor. Nu umbla la aceste fire ! Ele ajung in compiuter. Clar ? Vrei poze ? Spune !
Toata acesta poveste este tare simpla de rezolvat.
Si eu am renuntat la acesti sensori si schimb placutele automat la 20000 Km. De pe la 15ooo ma tot uit care este grosimea lor. Nu umbla la aceste fire ! Ele ajung in compiuter. Clar ? Vrei poze ? Spune !
Toata acesta poveste este tare simpla de rezolvat.
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Sitaru
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Da, are doi sensori.
Unul pe partea dreapta si altul pe poartea stanga . Acesti sensori lucreaza ca si contacte inchise . Asta inseamna ca sensorul montat NOU, ar trenuii sa arate scurt circuit pe poli lui.
Verifica daca este asa . Sensorul are si o mufa de imbinare cu cablajul pe masina .
In partea mufei,cablajului, daca scurt circuitezi poli ar trebuii sa dispara anuntul defectului pe ecranul MID-ului.
Unul pe partea dreapta si altul pe poartea stanga . Acesti sensori lucreaza ca si contacte inchise . Asta inseamna ca sensorul montat NOU, ar trenuii sa arate scurt circuit pe poli lui.
Verifica daca este asa . Sensorul are si o mufa de imbinare cu cablajul pe masina .
In partea mufei,cablajului, daca scurt circuitezi poli ar trebuii sa dispara anuntul defectului pe ecranul MID-ului.