Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • guliver

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cand am avut si eu probleme cu etrierul il gasisem la 400 si ceva pe ATE....dar era un magazin din Buc....
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
posibile cauze la ce ai spus mai sus ar fi -dereglarea tijei de servo se un mecanic bou da "specialist"(alt specialist)
-culisantele etrierului sunt blocate(putina untura si e ok)
-infundarea gaurii de retur in pompa de frana care se rezolva cu luarea borcanului jos si se baga un ac pe ambele gauri
-aerisirea precara sau dezastruoasa(tre sa aerisesti toate 4 nu doar o roata
Dupa mine nu are rost sa dai bani grei pe un alt etrier de aceasta problema m-am lovit si eu si toata problema s-a rezolvat din aerisire(de celelalte cazuri am avut parte pe opel kadett,dacia papuc,dacia 1300,si opel ascona)
Apropo dupa atatea evenimente e posibil sa fii obligat sa schimbi discul
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
M-am gandit sa mai fac o aerisire si sa mai curat pistonasul si etrierul, sa curat si garnitura, sa vad. Discul...nu este uzat, nu este ovalizat dar din cauza ca se incindea si apoi se racea brusc, A ruginit pe partea din interior, deci nu pe partea unde freaca placutele, deasupra( discul este ventilat) si pe acolo e ruginit. Trebuie sa il schimb sau mai merge ala?
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,576
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ti-am explicat eu in primu post al meu cum am facut la mine si de atunci nu mai ma probleme.

ebi_cameleon82 id de mess si iti explic mai multe.
Skip ads

  • cristi28

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
GR04GBY a scris:M-am gandit sa mai fac o aerisire si sa mai curat pistonasul si etrierul, sa curat si garnitura, sa vad. Discul...nu este uzat, nu este ovalizat dar din cauza ca se incindea si apoi se racea brusc, A ruginit pe partea din interior, deci nu pe partea unde freaca placutele, deasupra( discul este ventilat) si pe acolo e ruginit. Trebuie sa il schimb sau mai merge ala?
da jos etrierul,curatal bine,pune garnituri noi si se rezolva;
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti, maine ma duc cu masina la service sa vad ce ii fac aia acolo ca azi am iesit cu ea si iar mi s-a incins, revin maine cu raspunsul.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Azi am fost la service cu masina (i-am facut si distributia) si mi-au spus mecanicii ca trebuie sa iau etrierul cu totul, ca ala e ruginit, eu cred ca merge sa il fac si pe ala dar ma gandesc ca ei zic asa doar sa isi faca vanzarea. Pretul unui etrier cu tot cu garnitura si pistonas este 450 ron + manopera 30 Stie cineva vreun pret la un etrier nou de la alte magazine? spuneti-mi si mie va rog frumos.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
etrierul se reconditioneaza, exista kit de reparatie ce cuprinde toate garniturile
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:etrierul se reconditioneaza, exista kit de reparatie ce cuprinde toate garniturile


Nu trebuie sa schimb etrierul cu totul nu? mecanicii mi-au zis ca este pistonul ruginit si etrierulla fel , mi-a zis vanzatoarea aia ca nu se da garnitura cu totul. Ce zici nu e bine sa iau altul? Kitul cam cat o costa?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La kilometrajul care il ai tu, nu cred ca e nici o garnitura, pompa sau furtun! Problema poate fi foarte simplu in pivotii etrierului care i perimite miscarea de presare. Acesti pivoti se pot bloca daca nu este prins corespunzator etrierul (poate fi o eroare de montare la schimbarea placutelor intr-un trecut indepartat). Iti dau un link dar te ajuta doar daca sti engleza. La sfarsitul respectivului videoclip se povesteste foarte putin despre starea pivotilor etrierului(de regula sunt 2)..

http://www.youtube.com/watch?v=xOkbcAdw0Es
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Da, am vazut despre ce este vorba, ei auz zis sa schimb etrierul ca sa nu mai apara probleme sa se incinda janta ca poate sa strice si rulmentul, deja mi s-a incins de vreo 4-5 ori si nu stiu ce sa fac, sa iau etrier nou cum au spus ei la 450 lei sau sa le mai zic sa il curee pe ala? Nici pretul nu stiu daca este bun, mi-a zis ca de cielo e 17 mil si de opel 4,5.
  • ureches2009

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Combo 2003 Z!6SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sant de acord cu guliver salutare
Skip ads

  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
sall, gata am rezolvat problema am schimbat etrierul cu totul,(garnitura, piston) 430 lei+manopera 30, acum se vede diferenta...garnitura de la piston era si rupta, si stramba, intra mizeria pe langa ea...pistonul ruginise...E bine ca am scapat si de asta.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ma vad nevoit sa readuc la viata acest topic. Dupa ce acum un an si ceva aveam probleme cu etrierul de pe partea dreapta fata, acum am cu cel de pe partea stanga fata. Beneficiez de "asistenta la pornirea in rampa", un consum marit si o janta incinsa bine de tot cand ajung la destinatie. Sper sa se rezolve si de aceasta data cu garniturile din kit-ul de reparatie pentru etrieri.
  • danezu_gr

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
curata bine pistonasul cu smirghel ca sa faci treaba buna. Foloseste mai multe granulatii de la mare la mic.
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
blue_maniak a scris:Ma vad nevoit sa readuc la viata acest topic. Dupa ce acum un an si ceva aveam probleme cu etrierul de pe partea dreapta fata, acum am cu cel de pe partea stanga fata. Beneficiez de "asistenta la pornirea in rampa", un consum marit si o janta incinsa bine de tot cand ajung la destinatie. Sper sa se rezolve si de aceasta data cu garniturile din kit-ul de reparatie pentru etrieri.

exact la fel am patit si eu. Dupa ce anul trecut aveam probleme cu cel din dreapta acum am probleme si cu cel din stanga, janta incinsa, + restul simptomelor miros de ferodou etc. vreau sa il schimb si eu zilele astea...
  • Gabello

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 y1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
danezu_gr a scris:curata bine pistonasul cu smirghel ca sa faci treaba buna. Foloseste mai multe granulatii de la mare la mic.

Nu este indicat sa folosesti smirghel mai rau se strica pistinul, asa mi-au facut mie niste carpaci de meseriasi si mi l-au stricat de tot. Am fost nevoit sa imi inlocuiesc etrierul cu totul.
  • blue_maniak

  • Mesaje scrise: 953
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
N-am fost foarte atent cand mi-a reparat etrierul de pe dreapta dar nu cred ca a folosit smirghel. Din pacate a 2-a oara cand am fost la acelasi service, de aceasta data pentru un schimb de placute de frana, mecanicul care s-a ocupat de masina mea nu stia nici pe unde sunt sculele. Acum trebuie sa caut alt service.
  • CoconeaValentin

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu urmatoarea problema. Am un Opel Astra G 1.7 DTI. Recent am schimbat cablurile franei de mana iar dupa ce am facut treaba asta am observat ca scartaie in mers pe spate stanga si se incinge foarte rau janta. Daca trag frana de mana cu 2 clickuri in mers se opreste scartaitul. Mentionez ca pana sa schimb cablul nu imi facea simptomele astea. Help!
  • kippy90

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salutare ! Am si eu o problema la masina mea un Opel Astra G Z12XE, 1.2 16v, la rota fata dreapta.
Mi se incalzeste foarte tare (nu poti tine mana pe ea) , daca merg mai mult de 50km distanta, si mai ales in oras si cu greu ating in afara dupa ce se incalzeste 80-90km/h nu mai pui consumul in plus de benzina.
Apoi daca o ridic pe cric roata blocata.
Precizez ca am desfacut si daca ciocanesti un pic in etrier isi revine imediat , merge la mana , apoi am scos placutele de frana si am curatat de rugina partile fuzetei si etrierului unde culiseaza placutele si am gresat pistonasul la etrier.
Dar vechea problema a ramas la fel !
De la ce poate fii?
Astept rspunsurile voastre !

Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR