ady355
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2009
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- raducu ion
- **
- 417 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Meriva 2004 Z16 xe
- Arges
raducu ion
- Mesaje scrise: 417
- Locatie: Arges
- Masina: Meriva 2004 Z16 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut. Toate uleiurile odata cu venirea vremii reci fac spuma, aceea de pe busonul de ulei. problema este de la condens. La inceputuri acum vre-o 5 ani m-am speriat din cauza spumei de m-am dus la reprezentata crezand ca am bulit motoru ,mi-au ras in nas si mi-au explicat problema.plus spaga 50 ron explicatia. Cu respect.
pccalin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2011 A17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
si la mine la opel astra G-1.6 motor Z16SE tot asa spuma am si nivelul la ulei nu creste ,mai completez cu ulei(la 4litri de ulei imi ajunge de la un schimb la altul cu tot cu completare) de la un schimb la altul dupa un an,km fac putin...3000km...iar antigelul imi scade putin de la un an la altul...de obicei iarna completez cu antigel nediluat...cam 400 ml...cred...dar acum am avut spuma foarte groasa pe buson ...cred ca si de la frig,ma tot gandesc sa nu fie garnitura de chiuloasa...la inceput acum 3 ani cand am lu-ato mi sa dus termostatul ...sau asa am lu-ato ca nu mai incalzea si l-am schimbat odata cu distributia...dar de atunci din prima iarna a facut spuma la motor pe joja si pe buson...folosesc acum mobil 10W40...
- deleted-29650
- **
- 65 mesaje
- din 10 Feb 2009
deleted-29650
- Mesaje scrise: 65
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 764 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
pccalin a scris:si la mine la opel astra G-1.6 motor Z16SE tot asa spuma am si nivelul la ulei nu creste ,mai completez cu ulei(la 4litri de ulei imi ajunge de la un schimb la altul cu tot cu completare) de la un schimb la altul dupa un an,km fac putin...3000km...iar antigelul imi scade putin de la un an la altul...de obicei iarna completez cu antigel nediluat...cam 400 ml...cred...dar acum am avut spuma foarte groasa pe buson ...cred ca si de la frig,ma tot gandesc sa nu fie garnitura de chiuloasa...la inceput acum 3 ani cand am lu-ato mi sa dus termostatul ...sau asa am lu-ato ca nu mai incalzea si l-am schimbat odata cu distributia...dar de atunci din prima iarna a facut spuma la motor pe joja si pe buson...folosesc acum mobil 10W40...
Stai linistit, nu e nici o garnitura la chiuloasa. Asa face si la mine, din cauza frigului se face condens.
- Ire Adrian
- **
- 137 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2005
- Maramures
Ire Adrian
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
florintsf
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
pccalin
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2011 A17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2009
- Mesaj Privat
quote="pccalin"]
la mine dupa ce am lu-at masina...vara...toamna mi-am dat seama ca nu am caldura la masina...si am fost de mi-am schimbat termostatul...am inteles ca si de la termostat se poate duce garnitura de chiuloasa...adica sa fie ciupita un pic si poate de aceea am spuma pe buson...anul acesta in vara fac trei ani de cand umblu asa...este vreo problema mare?[/quote]
dancuciureanu a scris:1. termostat blocat pe inchis
2. mers fara antigel
2. mers fara antigel
la mine dupa ce am lu-at masina...vara...toamna mi-am dat seama ca nu am caldura la masina...si am fost de mi-am schimbat termostatul...am inteles ca si de la termostat se poate duce garnitura de chiuloasa...adica sa fie ciupita un pic si poate de aceea am spuma pe buson...anul acesta in vara fac trei ani de cand umblu asa...este vreo problema mare?[/quote]
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
mihai_b18 a scris:Eu la Corsa C am schimbat uleiul. Nu stiu ce avea inainte de schimb, dar eu am bagat Mobil 5w40. La nici 3.000 km mi-a aparut si mie spuma pe capac. Ingrijorator este ca si nivelul antigelului tot scade. Poze facute de curand. Astept pareri!
Dupa cum vezi in loc de ulei ai kkt in motor, eu zic sa incepi cu chiulasa planata si garnitura noua, si ueli nou de curatare pus vreo 2000 de km si dupa aia ulei full sintetic 0W40 Mobil USA - nu l-am folosit dar il recomanda @dancuciureanu
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cornel2cornel
- **
- 145 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1996 x16xel
- Iasi
cornel2cornel
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Nu stiu daca uleiul Aral poate fi contrafacut atata timp cat el se vinde cu 65 ron 4l si Germania e f aproape comparativ cu USA. Folosesc ulei Aral de f mult timp si sunt foarte multumit de pret calitate.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.
- zahariaconst
- **
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- c0st3
- **
- 135 mesaje
- din 26 Dec 2009
- Vectra 2001 Z18xe XE
- Timis
c0st3
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
cornel2cornel a scris:Nu stiu daca uleiul Aral poate fi contrafacut atata timp cat el se vinde cu 65 ron 4l si Germania e f aproape comparativ cu USA. Folosesc ulei Aral de f mult timp si sunt foarte multumit de pret calitate.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.
De ceva timp incoace producatorii de ulei sunt obligati sa recicleze uleiul, adica sa-i puna cam 10% ulei uzat reciclat binenteles curatat si filtrat corespunzator. Asta mi-a zis unul care importa ulei Aral din Germania si Mobil de la turci.
Si mie mi-a zis unul ca nu e adevarat. L-or fi recicland ei cumva, dar probabil fac in asa fel incat uleiul reciclat sa aiba aceleasi proprietati ca si un ulei nou , ne-reciclat. Altfel s-ar fi vazut pe motoare ca nu au ulei bun in ele, ca consuma mult, ca tacane s.a.m.d. Si uleiul de la turci, e ulei de la turci. PUNCT. Am vazut o diferenta mare intre uleiul Castrol turcesc, unguresc, si cel nemtesc. Toate 3 le-am probat pe masina mea. Cel unguresc il papa, cu cel turcesc tacanea. De altfel, magazinul de unde luam piese cand aveam nevoie, importa piese produse in turcia, cum mi-a si zis vanzatorul, si cum am observat si eu, datorita diferentelor mari de preturi. Desigur, pretul fiind mic, nu are rost sa te astepti la calitate. Aral am observat si eu ca au in motoare multe masini de prin DE, dar nu l-am incercat niciodata. O fi bun poate, si d-aia e asa de folosit.
- zahariaconst
- **
- 71 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
zahariaconst
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- shrincu
- **
- 119 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
shrincu
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Spuma aia inseamna ca in ulei a intrat apa sau lichid de racire. Dupa cum descrie Mihaib_18 pierdea si antigel....vizibil, ceea ce insemana ca intre circuitul uleiului si al antigelului a aparut o "gaura/fisura"cum vrei sa ii spui. De cele mai multe ori asta inseamna garnitura de chiuloasa intzepata.
Daca nu scade antigelul ar fi doar condens - vezi in paginile anterioare ca s-a explicat.
Succes!
P.S.: cum or fi tras unii concluzia ca e uleiul de vina.....?
Daca nu scade antigelul ar fi doar condens - vezi in paginile anterioare ca s-a explicat.
Succes!
P.S.: cum or fi tras unii concluzia ca e uleiul de vina.....?
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
Da, am schimbat de mult garnitura de chiulasa! Chiar mai mult, am desfacut si curatat tot motorul pana la blocul motor. De schimbat am schimbat cam tot ce inseamna garnituri!
Uite aici ce recomanda dancuciureanu de schimbat:
garnitura chiulasa + suruburi
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen
Uite aici ce recomanda dancuciureanu de schimbat:
garnitura chiulasa + suruburi
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen