- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
acum nu mai face la ambreaj nimic... doar cand apas pe acceleratie se aude un zgomot de curea ceva...ma duc maine la service. cel care mi-a montat ambreaju e la 500 km distanta.
ce sa zic, pain in the ass cu acest ambreaj. trebuia sa schimb si volanta si sa ma duc la un service mai ok. greseala mea
sper sa se remedieze luni pt ca vineri o tai la suceava.
merci.
ce sa zic, pain in the ass cu acest ambreaj. trebuia sa schimb si volanta si sa ma duc la un service mai ok. greseala mea
sper sa se remedieze luni pt ca vineri o tai la suceava.
merci.
- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,601 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,601
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
mihai_39 a scris:Cum se face aerisirea?
- se desface surubul de la aerisitor
- se apasa usor pedala de ambreiaj pana la capatul cursei
- se elibereaza pedala
- se strange surubul la loc
E corect ? ? ?
- se desface surubul de la aerisitor
- se apasa usor pedala de ambreiaj pana la capatul cursei
- se elibereaza pedala
- se strange surubul la loc
E corect ? ? ?
Aproape corect.
- se desface surubul de la aerisitor
- se apasa usor pedala de ambreiaj pana la capatul cursei
- se strange surubul la loc
- se elibereaza pedala
Si daca este nevoie se reia ciclul
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Haideti ca ma bag si eu in topicul asta cu o problemuta, ambreiajul meu e destul de tare si intr-a doua il mai scap cateodata prea repede si se au de un "hanc" la motor si o senzatie ca si cum ar lua-o motorul inainte, cand dau drumul usurel la pedala merge ok, nu se mai aude nimik.
Acuma intrebarea mea este de unde se regleaza tensiunea la pedala de ambreiaj, sa o las mai moale...am mai mers cu o corsa si era mai molcut, nu faceam muschi la piciorul stang...
Daca are careva o schema ceva...creca mai sunt cu problema asta...
Eu am zis sa nu ma bag inca pana nu primesc niste sfaturi ca n-am mai umblat pe-acolo niciodata...
Mentionez ca nu am lipsa de lichid de frana sau alte fluide...totul e ok la motor...de intrat intra bine in viteze...
Acuma intrebarea mea este de unde se regleaza tensiunea la pedala de ambreiaj, sa o las mai moale...am mai mers cu o corsa si era mai molcut, nu faceam muschi la piciorul stang...
Daca are careva o schema ceva...creca mai sunt cu problema asta...
Eu am zis sa nu ma bag inca pana nu primesc niste sfaturi ca n-am mai umblat pe-acolo niciodata...
Mentionez ca nu am lipsa de lichid de frana sau alte fluide...totul e ok la motor...de intrat intra bine in viteze...
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
salut gaby vezi ca la inceputul topicului pe pagina 1, 2 e cineva care explica cum se regleaza ambreiajul asta hidraulic nu este mare greutate totul e sa fi atent la ce faci si aerisitorul trebuie sa-l vezi ca duce la el un furtun de culoare neagra e din cauciuc in zona unde se imbina motorul cu,cutia de viteze
- lucian corsa
- **
- 57 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Corsa 2002 z12xe
- Bacau
lucian corsa
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
jery a scris:salut gaby vezi ca la inceputul topicului pe pagina 1, 2 e cineva care explica cum se regleaza ambreiajul asta hidraulic nu este mare greutate totul e sa fi atent la ce faci si aerisitorul trebuie sa-l vezi ca duce la el un furtun de culoare neagra e din cauciuc in zona unde se imbina motorul cu,cutia de viteze
pey asta-i ideea, sa vad intr-o poza care e, iar faza e ca la mine e si pedala cam tare, de cuplat, cupleaza bine, zic eu...
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
- lucian corsa
- **
- 57 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Corsa 2002 z12xe
- Bacau
lucian corsa
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bacau
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
szilid a scris:
Are doua pistoane Master si Slave. Master este la pedala, Slave este la cutie.
Daca avem presiunea prea mare atunci ambreajul nostru prinde sus, daca avem presiune prea mica ambreajul prinde jos de tot. Astea ar fi cazurile limita.
Are doua pistoane Master si Slave. Master este la pedala, Slave este la cutie.
Daca avem presiunea prea mare atunci ambreajul nostru prinde sus, daca avem presiune prea mica ambreajul prinde jos de tot. Astea ar fi cazurile limita.
Te uiti frumos si vezi la cutia de viteza ca intra in el un furtun care are la cotitura (inainte sa intra in cutie)aerisitor!
Daca nu stii cum arata un aerisitor mai bine nu te apuci ca ramai fara ambreiaj!
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat