- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Credeai ca te las in faza cea mai frumoasa (probele) sa culegi tu singur laurii victoriei? Eu pot doar sa montez,sa pacalesc putin injectia sa tina cont de fluxul de aer suplimentar si eventual sa fac probele dyno numai daca sistemul dovedeste oarece performante masuratoarea altfel nu-si are rostul.Am ales un motor NISSAN 1.6 16v deoarece lucreaza la o compresie ceva mai mica decat Opelul de aceeasi capacitate si cred ca e mai 'indulgent' cu incercarile iar starea lui este noua.Sa vedem cine mai vine cu idei .....
Ultima modificare facuta de mecaNIK la Dum 06 Dec, 2009 7:43 pm
Ultima modificare facuta de mecaNIK la Dum 06 Dec, 2009 7:43 pm
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Eu am sa-mi fac rost de una mai mica decit ''animala'' pe care o prezentasem eu anterior ,ceva de genul celor care se gasesc in comert dar nu din plastic si nici chiar asa de mica,seamana perfect cu o turbosulanta autentica dar ca este ceva mai mare,cam cit una de pe o masinarie mare gent utilaj ,insa toata dracia va fii electrica si actionata de un motoras acceptabil (nici cit un electromotor dar nici cit unul asa micut precum feonurile ce se gasesc de cumparat)...chestia asta nu-mi mai omoara bateria precum electromotorul si este destul de mica cit sa incapa pe sub capota pe linga motor si functioneaza permanent,carcasa din metal dar maiales ca este construita de asa natura incit la turati foarte mari nu-mi obtureaza admisia de aer in niciun fel si asta la un motor de cel putin 1800 si chiar peste 2000cc...dar probabil ca nu voi apuca s-o mai folosesc pe actuala babaciune de masina pe care o am pt ca intentionez s-o schimb la anul iar 'batrinelul' meu Opel Rekord 1980 va intra la'pensie' definitiva prin martie 2010 ..insa cum sunt un opelar comvins ma framint de pe acum cu ce tip mai nou s-o schimb astfel ca superchargerul electric va trebuii sa mai astepte putin pina fac rost de un nou 'cal' dupa care sa adaug si potcoava(turboelectricul)...iar pina atunci sa auzim numai debine!
- cristi.guran
- *
- 30 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 1999 x14sz
- Constanta
cristi.guran
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 x14sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
SALUTARE.... fratilor am un opel Corsa B motor x14sz si vreau sa ii pun un turbocharger electric... stiti careva merge? Postez mai jos lnk-u cu produsu.
http://www.4tuning.ro/magaz...gnum-id-3367.html
sau
http://www.4tuning.ro/magaz...rsal-id-2935.html
Voi ce credeti? Se merita?
http://www.4tuning.ro/magaz...gnum-id-3367.html
sau
http://www.4tuning.ro/magaz...rsal-id-2935.html
Voi ce credeti? Se merita?
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
nu cred ca se merita sa mai dati banii pe drãcii dinacelea electrice, decit daca este vreun motoras de citiva KW si ai baterii mai multe de rezerva la masina....cine vrea îi dau eu tulumba mea electrica s-o experimenteze pe masina lui ....eu acum pt ca am reusit sa iau ITP-ul la 'cazanelul' meu pt inca doi ani vreau sa fac altceva si anume sa-i montez STS turbocharger pe masina ,un sistem mai nou si ciudat de montare a turbinei pe evacuare ....sa vad ce o iesii
Ultima modificare facuta de catalliin la Mar 23 Mar, 2010 8:15 pm
Ultima modificare facuta de catalliin la Mar 23 Mar, 2010 8:15 pm
- cristi.guran
- *
- 30 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 1999 x14sz
- Constanta
cristi.guran
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 x14sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
daca vrei sa mai maresti neaparat cu inca ceva caluti (nu prea multi) puterea motorului tau poti folosi un filtru de aer sport ,am inteles ca mai da si ala vreo 4-5 caluti in plus sau daca vrei ceva mai mult, eftin si simplu trebuie sa faci ceva-cumva sa poti introduce in admisie printr-un 'injector' de 4-5mm aer sub presiune cu ajutorul unui dispozitiv ;turbocharger,supercharger ,elecrocharger ....asta fiind cea mai simpla solutie care se numeste 'semicomprimare' pentru marirea puterii motorului cu ajutorul aerului introdus fara sa modifici sistemul de alimentare sau altceva ........si pt asta se mai poate folosi ceva insa nu ti-as recomanda pt ca este extrem de periculos butelia de oxigen(chestia asta o foloseau niste baietasi de cartier pt curse ilegale ,liniute cerculete) insa este practic o bomba daca umbli cu ulei sau vaselina pe linga butelie
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Semi... iluzii... cel mai simplu si ieftin... pui un motor mai mare , sau faci un "hibrid" cu chiulasa/sistemul de injectie al celui mai puternic motor de 1400 (82 de cai ?)
Comerciantii... sunt de alte pareri... daca ai aduna promisiunile lor ai ajunge la puterea unui Ferarri cu consumul unei brichete cu benzina...
Comerciantii... sunt de alte pareri... daca ai aduna promisiunile lor ai ajunge la puterea unui Ferarri cu consumul unei brichete cu benzina...
- cristi.guran
- *
- 30 mesaje
- din 23 Mar 2010
- Corsa 1999 x14sz
- Constanta
cristi.guran
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 1999 x14sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2010
- Mesaj Privat
Okay .... am inteles parerea cu motor mai mare dar eu consider ca nu este cea mai simpla si ieftina... in link-urile alea 2 postate de mine sunt 2 turbine electrice cu tot cu filtru sport in kit. Pot mari puterea motorului daca folosesc la FULL=ul de benzina si aditivi sau solutii de curatat injectoarele (Cred ca am spus o prostie)
catalliin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1980
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
sa schimbi motorul masinii cu altul nu este o treaba tocmai simpla,eftina si usoara ...gindeste numai cite te va costa si cit te vor freca aia de la RAR cu omologarea (ei abea asteapta sa-ti gasesca nod in papura) si sa-ti retraga talonul si pt o pata mica de rugina ,in plus aceiasi caluti putere de la un motor aspirat nu sunt acelasi lucru cu cei produsi de un motor comprimat fie el si doar cu 0,1 bari ,care-ti sunt serviti de motor aprope instant fata de taraganeala unui aspirat...iar treaba cu sistemele de supraalimentare cu aer de care spuneam mai sus le spun nu doar din auzite dar si din experientele facute pe propria masina si stiu ce spun si anume ca admisia de aer fortata 'scoala motorul din morti' ...eu spun doar ce am incercat si am vazut pe masina mea ,acum fiecare crede ce vrea
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cel mai bine se vind ILUZII, VISE, MINUNI...
Pseudo-turbinele alea de doi lei nu fac absolut nimic, poate ceva zgomot de la filtrul 'sport'=trompeta, distrugi debitmetrul, asa numitul motoras obtureaza fluxul de aer...de cp uita si despre consum nici atit.
Alte 'timpennii' , da o cautare pe forum sau pe net:
-crestaturi in chiulasa
-gaura in bujii
-bujie 'aliniata', adica electrodul spre valve evacuare si arcul electric spre admisie
-vortex, niste palete care fac 'turbioane' la aerul din admisie
-aditivi carburant, culmea ca au testat si cei de la fifth gear si consumul a crescut!
-'filtru minune', testat de membru club cu martori, computer de bord, tester etc si consumul a crescut !
-aditivi ulei: FTC-ul american i-a amendat pentru reclama mincinoasa, au pierdut procese etc., la noi fac astia teste='demonstratii' cu ulei si sampon, daaa sampon de par ca fraierul pune botul
-pastile in rezervor
-'cip', adica o arie de rezistente care pacaleste ECU privitor la temperatura aer aspirat, el baga mai multa benzina/motorina (gen soc) si fara aer cum sa arda...consum marit si fum la fund
-filtre sport, maxim 1-2% putere in plus si mizerie aspirata la greu, pina si cei de la K&N au recomandat sa nu se monteze asa ceva in Romania chiar daca e varianta in carcasa.
-am uitat ceva?
Variante paguboase:
-evacuare marita adica galerie, catalizator, tobe = cumperi motor mai puternic de banii aia si nu ai doar 2-4cp in plus
-cip sau remap, la benzinare mici nu fac doi bani...adica ai 2-5cp si costa sute de euro, mofturi la benzina cu CO mare, doar la motoare cu turbina se cunoste cresterea de putere
-filtre sport, ai 1-2cp si numai probleme plus ca nu este chiar ieftin
Pseudo-turbinele alea de doi lei nu fac absolut nimic, poate ceva zgomot de la filtrul 'sport'=trompeta, distrugi debitmetrul, asa numitul motoras obtureaza fluxul de aer...de cp uita si despre consum nici atit.
Alte 'timpennii' , da o cautare pe forum sau pe net:
-crestaturi in chiulasa
-gaura in bujii
-bujie 'aliniata', adica electrodul spre valve evacuare si arcul electric spre admisie
-vortex, niste palete care fac 'turbioane' la aerul din admisie
-aditivi carburant, culmea ca au testat si cei de la fifth gear si consumul a crescut!
-'filtru minune', testat de membru club cu martori, computer de bord, tester etc si consumul a crescut !
-aditivi ulei: FTC-ul american i-a amendat pentru reclama mincinoasa, au pierdut procese etc., la noi fac astia teste='demonstratii' cu ulei si sampon, daaa sampon de par ca fraierul pune botul
-pastile in rezervor
-'cip', adica o arie de rezistente care pacaleste ECU privitor la temperatura aer aspirat, el baga mai multa benzina/motorina (gen soc) si fara aer cum sa arda...consum marit si fum la fund
-filtre sport, maxim 1-2% putere in plus si mizerie aspirata la greu, pina si cei de la K&N au recomandat sa nu se monteze asa ceva in Romania chiar daca e varianta in carcasa.
-am uitat ceva?
Variante paguboase:
-evacuare marita adica galerie, catalizator, tobe = cumperi motor mai puternic de banii aia si nu ai doar 2-4cp in plus
-cip sau remap, la benzinare mici nu fac doi bani...adica ai 2-5cp si costa sute de euro, mofturi la benzina cu CO mare, doar la motoare cu turbina se cunoste cresterea de putere
-filtre sport, ai 1-2cp si numai probleme plus ca nu este chiar ieftin
Z10xe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
salutare
am o mare dilema si o mare provocare in fata,de cand am cumparat masina<opel corsa c 2001 1000cmc 12 volti > m-am tot gandit sa ii pun un turbo mic ,nu neaparat ptr o crestere deosebita de putere dar mai ales ptr aceasta provocare,am inteles ca ar exista turbine destul de mici ptr scutere sau ptr biciclete cu motor...daca sunte-ti dispusi sa ma ajutati astept parerile voastre aici...va multumesc
P.S. > ptr cei care sunt de mentalitate " bahhh daca vrei turbo vinde corsa si ia alta" rog sa se abtina
am o mare dilema si o mare provocare in fata,de cand am cumparat masina<opel corsa c 2001 1000cmc 12 volti > m-am tot gandit sa ii pun un turbo mic ,nu neaparat ptr o crestere deosebita de putere dar mai ales ptr aceasta provocare,am inteles ca ar exista turbine destul de mici ptr scutere sau ptr biciclete cu motor...daca sunte-ti dispusi sa ma ajutati astept parerile voastre aici...va multumesc
P.S. > ptr cei care sunt de mentalitate " bahhh daca vrei turbo vinde corsa si ia alta" rog sa se abtina
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
Z10xe a scris:opel corsa c 2001 1000cmc 12 volti
P.S. > ptr cei care sunt de mentalitate " bahhh daca vrei turbo vinde corsa si ia alta" rog sa se abtina
P.S. > ptr cei care sunt de mentalitate " bahhh daca vrei turbo vinde corsa si ia alta" rog sa se abtina
Salut.
In primul rand vreau sa te corectez in privinta voltajului.
Masina ta are 3 pistoane, 1000 cmc si 12 valve, nicidecum volti.
Iar turbina care o cauti tu, chiar nu se merita.
Z10xe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
csc_adi
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2010
- Mesaj Privat
- alexandrudicu
- **
- 303 mesaje
- din 07 Oct 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
alexandrudicu
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2007
- Mesaj Privat
De banii de motor mai bine ai lua niste meditatii la limba romana, ca sa SIMPTI si tu cum e sa stii sa scrii si sa vorbesti corect. Nu de alta, dar din postul tau nu am inteles nimic, poti sa ni-l traduci si noua ?
Iar pentru initiatorul topicului, turbo pe 3 pistoane ? Strange bani si ia o Corsa OPC si ai turbo din plin, 192CP pe o caroserie de 1030kg. Asta da turbo.
Iar pentru initiatorul topicului, turbo pe 3 pistoane ? Strange bani si ia o Corsa OPC si ai turbo din plin, 192CP pe o caroserie de 1030kg. Asta da turbo.
Z10xe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 z10xe T
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
turbo este deja pus pe masina,puterea actuala 120 cp de la 58 cp
deja mi-am cam facut parerea despre activistii forumurilor
multumesc pentru nimic
P.S. : pentru cei care scriu doar sa se afle in treaba si sa corecteze pe altii,parerea mea ar fii : lasati-va de forumuri si maturizati-va cat inca mai este timp.
o zi buna
deja mi-am cam facut parerea despre activistii forumurilor
multumesc pentru nimic
P.S. : pentru cei care scriu doar sa se afle in treaba si sa corecteze pe altii,parerea mea ar fii : lasati-va de forumuri si maturizati-va cat inca mai este timp.
o zi buna