Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • valiangh

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
garnitura de chiuloasa este din metal... deci nu are cum sa fie ciupita. La mine a fost problema la garnitura de la capac distributie. era varza. Proprietarul anterior a mers cu termostatul blocat si a fiert motorul.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
valiangh are dreptate, foarte greu pica garnitura chiulasa. Prin capacul distributie trece antigelul spre pompa, presiune 1,4bar si temperatura, garnitura este de alama+cauciuc, in timp cauciucul se face varza si antigelul ajunge in ulei. Am marcat cu rosu pe poza zona:

  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Luni o sa merg la service cu masina, ca deja am mers mult cu uleiul varza Neutral . As vrea sa stiu ce garnituri ar trebui sa schimb minim. Am gasit pe prima pagina asta:
dancuciureanu a scris:garnitura chiulasa + suruburi
garnitura capac distributie
simering vibrochen (merita de inlocuit daca tot desfaci atita)
garnitura pompa apa
garnitura termostat
garnitura baie ulei
citeva piulite de catalizator/evacuare, sunt speciale din alama cu miez de aluminiu !
garnitura mica EGR, mai bine o iei si pe cea mare, il dai jos si il cureti
surub vibrochen


Si mai am o intrebare. In motorul meu e dezastru! Cum sa procedez sa fac o spalare de motor? Ca nu prea imi vine sa dau banii pe 4 l de ulei si sa il tin 100 km in motor... Sad
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai, sunt detergenti speciali. In principiu gasesti la magazinele de piese auto. Se ia un flacon (nu mai tin minte cat costa) si se toarna in motor, peste uleiul vechi. Se lasa motorul sa functioneze 5-10 minute, apoi se da joi uleiul vechi, se pune uleiul nou...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_b18 garnitura capac culbutori ca de multe ori ea este varza si cind montezi la loc o sa curga ulei, surub patina intinzatoare, garnitura galerie evacuare, garnitura catalizator, posibil garnituri admisie, posibil garnituri throttle, daca umbli de schimbi distributia complet mai trebuie suruburi axe came plus intinzator, lant, patine, posibil pinion vibrochen, citeodata si cele de came...
Nu demontati aiurea chiulasa ca nu pica asa usor garnitura ei, antigelul intra in ulei 99,5% pe la garnitura distributie, pierderi de antigel 99% pe la pompa de apa si nu se vad decit dupa ce dai fulia jos, spuma pe capac este specifica sezonului rece...
Treaba cu schimbatul garniturii chiulasa e cam migaloasa, implica o distributie deci macar 6-8ore si piese nu gluma, o admisie unde iar ai treaba de behai, piulite care nu se scot decit taiate si altele noi obligatoriu (15lei/buc). Daca respectivul mecanic nu are scule si nu stie procedurile va termina motorul, deci grija mare!
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt raspuns dl Dan. O sa iau in considerare ce mi-at recomandat!
Aseara la intalnire numai pareri de bine despre dvs! Very Happy
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@69MED Eu am masina in service, motorul este desfacut bucati, maine sper sa terminam, o sa revin cu poze. Intr-adevar, in cazul meu, garnitura de la distributie era distrusa, chiar erau semne ca s-a mai umblat o data acolo fara a se schimba garnitura. Mare grija, nu e de joaca cu lucrurile astea. In locul tau nu as circula cu motorul asa. Pe mine m-au intrebat mecanicii cum de nu s-a blocat motorul la cata mizerie era acolo... Neutral In loc de ulei aveam emulsie (spuma) in tot motorul. M-am apucat sa curat tot motorul: clapeta acceleratie, admisie, baie ulei, capac culbutori, chiulasa, planat chiulasa, schimbat garnituri, etc etc. O prima poza va arat, cat de la limita am fost sa distrug motorul... Chiar m-am speriat.... Sad
Maine o sa revin cu cat mai multe poze.


Si in ceva... Imi pare rau k domnul Dan nu locuieste in bucuresti, as fi mers la el sa imi repare motorul. Very Happy


Ultima modificare facuta de mihai_b18 la Lun 29 Mar, 2010 9:20 pm, modificat de 2 ori in total
  • 69MED

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Siret
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@szilid - scuze ptr postare aici , am ales totusi sa postez aici ptr ca respect postarile d-lui Dan
care sunt foarte documentate si clare . Am vazut ca nu raspunde la pm , si am ales aceasta
varianta . Nu in ultimul rind cred ca este singura discutie din forum care trateaza foarte bine
problema garniturii de chiuloasa .
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_b18 la ce vad si la ce am citit iti recomand :
1. Ulei sa pui de curatare, este special pentru asa ceva, gasesti Mobil 10W40 semisintetic (stai linistit ca e cald afara si nu va tacani motorul la rece) sau Mobil1 10W40 full sintetic dar asta momentan nu mai este pe stoc. Oricit ai curata mizerie tot ramine si aici te rezolva uleiul, in denumirea lor gasesti Clean sau High Mileage. Mai era unul de la Castrol, in mare sunt uleiuri cu mai multi aditivi de curatare decit unul normal, dupa 5-7,000km ajung un ulei banal dar curata incet si sigur. Link pentru Romania nu pot sa iti dau pe chestie de reclama, foloseste goooogle.
2. Nu stica antigelul ca ai depuneri la greu, pune solutii de curatare adica apa+sare de lamaie dupa care apa+fosfat, clatiri... http://www.ms-motor-service...mation&cls=02 vezi SI 0017

69MED tu ai alt motor si difera complet, deci vom face alta discutie. Cind sunt subiecte clare si la obiect este mult mai usor de gasit ceva pe forum. Privitor la PM citeste ce scrie la mine in semnatura.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@ danutbenghiu - Eu zic ca o sa primesti mult mai repede raspuns daca postezi la locul potrivit, adica la Astra fiindca aici se discuta despre CORSA. Eventual folosesti functia de cautare si gasesti linkul de mai jos.
info:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=630377
  • pccalin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2011 A17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
valiangh a scris:pccalin antigelul dispare din vas ?

imi mai scade cate putin ...,am completat in noiembrie cu antigel, cca 400ml,iar acum am vazut ca a cam scazut aproape 2 degete...trebuie sa mai completez cu apa distilata,ar putea sa fie o problema de acum trei ani de cand am adus masina din germania si a fost stricat termostatul si nu am stiut ca era vara si nu am folosit caldura ...plus ca am uitat ce era mai important sa zic ca am completat cu ulei deoarece mi s-a aprins becul la ulei si nu mai stiu cu ce ulei am completat asa la repezeala de la un peco si cred ca s-ar putea sa imi fi fiert si motorul ...
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
revin si eu cu un post, dupa ce am desfacut tot motorul si am curatat tot pana la blocul motor. exact cum imi zicea un coleg de forum: "in loc de ulei aveai kkt in motor"... asta e ce aveam pe capacul de la culbutori.... Neutral cand am dat drumul uleiului sa curga curgea mai multa apa... la mine au fost clar si garnitura chiulasa si garitura de la capac distributie facute varza dar si depuneri in tot motorul... nu imi dau seama cum poate ajunge un motor asa jegos, chiar nu stiu.. Neutral am ramas uimit!
acum este super curat si urmaresc foarte des uleiul si antigelul.. totul este ok acum la motor si merg numai pe Mobil1, 0w40...
si inca ceva: nu mai pierde antigel.. Very Happy
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mihai_b18 mai ai ceva poze? Mai pune!
La tine probabil cedase garnitura de la distributie si a intrat antigel in ulei, ai mers asa si motorul normal ca s-a incalzit mai ales ca antigel aveai mai lipsa incit picat si cea de chiulasa ca altfel nu e de inteles.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Din pacate, nu am poze clare cu garnitura de la distributie, dar clar era terminata... Se vede foarte putin aici:


  • costivl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Se pare ca am o problema asemanatoare cu valiangh si culmea sunt tot din Valcea, coincidentele astea Smile

Masina este o corsa 1.2 motor Z12XE cu distributie pe lant, in 250 de km am pierdut aproximativ 200-300 ml de antigel. Am verificat uleiul si nivelul era mult peste maxim, de asemenea pe capacul de la ulei era o spuma groasa. Recomandati sa schimb garnitura de la distributie? Precizez ca pompa de apa a fost schimbata de aproximativ un an si s-au facut cam 8000-9000 de km de atunci. Astept sfatul vostru.

Costi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba urgent garnitura capac chiulasa si evident distributia ca e aceeasi manopera. Vezi cine umbla la motor ca nu e chiar simplu, mai citeste discutiile despre distributie aici si Agila.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa schimbi garnitura distributie trebuie asa:
sa dai pompa apa jos deci hop 2 garnituri
sa scoti evacuarea, deci iar garnitura si 3 piulite
sa scoti baia, deci garnitura
sa scoti fulia, iar surub
hai ca schimbi garnitura dar pentru asta trebuie sa dai jos distributia, deci...nu mai bine mai cumperi si 3patine+intinzator+3 suruburi, hai ca lant mergi pe ca mai tine daca te zgarcesti, ca sa aliniezi distributia inca 2 suruburi...
Deci? Parca am spus sa citesti, nu citesti si ai sa plangi si tu pe aici....
Povesti cu 70,000km si garnitura terminata hai ca nu mai inghit de mult
  • costivl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
povesti povesti, dar masina atat are, 74mii de km, poti sa-mi spui si mie ce piese trebuie sa cumpar si cam care ar fi costul?

Merci
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Povestea este asa: se aduce de afara una aspectoasa dar km fara numar, cum motorul face ca toti dracii ca e distributia terminata se face o manareala si fara piese inlocuite motorul toarce frumos, se scriu km sub suta ca da bine si treaba e gata. Nu dureaza mult si apare tacaneala de distributie sau sare de faci motorul praf sau intra antigel in ulei.
Piese, costuri citeste ca este scris.
  • costivl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Rm. Valcea
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mosule merci pt sfaturi, masina a fost primita de catre prietena mea, cadou de 18 ani de la matusa ei, masina avea 23000 de km, cumparata de noua de catre matusa ei, deci povestea cu zmeul si zana maseluta nu e valabila in cazul asta, faptul ca s-a ajuns aici nu este din cauza proastei exploatari, masina a fost dusa la service si facute schimburile la timp, stiu acum o sa spui, da ma si tu esti din ala care spune ca masina i-a fost facuta cadou, sau ai luat-o din afara de la un mos care nu prea a mers cu ea, sau a fost scoasa la licitatie de o banca, sau a stat in garaj... oricum esti un opelist adevarat, la tine niciodata nu poate fii de vina FIERUL ci doar SOFERUL Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR