Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va salut,
Imi pare rau daca am scris unde nu trebuie si scuze.
fratele meu are o vectra b din 2000, y20dth. Iata erorile pe tester:
p0190 - Senzor presiune rampa combustibil circuit defect
p0105 - presiune absoluta barometrica galerie admisie/presiune circuit defect
p1100 - debitmetru / valoare in afara limitelor calculate
p0110 - Temp aer aspirat circuit defect
p0100 - circuit defect
p1220 - timp injectie - debit mare/mic
p1125 - circuit valva incarcare
p0400 - valva recirculare gaze / probleme debit

Erorile sunt sigure, ce scrie in romana la fiecare nu este, aveti vreo idee, debitm este nou, valva egr este foarte curata pe langa ea ca si in rest. Masina cateodata numai trage de la 2500, cateodata scoate ceva fum si la un moment dat se aprinde si becul. Langa baterie are 2 electrovalve la fel si inca una in coltul opus (dupa serie 2 sunt la fel dar nu mai stiu exact) si cred ca ar putea fi de vina 2 sau chiar toate trei mai ales ca la una din ele se aude un carait continuu si cand scot furtunasele nu se simte nimic, inclusiv furtunasul care duce la egr.
Cel cu testeru zice ca ar fi pompa , ca daca vrem sa o reparam costa foarte mult (are si magazin de piese, schimb ulei etc).
Mersi mult.
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
turbina este actionata cu vacuum printr-o electrovalva, verifica etanseitatea traseului de vacuum
citeste si aici: https://www.clubopel.com/vie...;highlight=vacuum
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata astfel:
- valva de langa turbo cu tija nitel blocata, spray pe ea, in ea si pe furtunas
- cele trei electrovalve de langa baterie 2 si cea opusa, spray pe ele-in ele-pe furtunase, plus ca au fost schimbat 1 teu si doua furtunase aer+montate gresit dar masina mergea la fel chiar dupa furtunas schimbat si pus gresit==problema remediata
- egr blocat de calamina, curatat, spray pe ea, in ea, pe furtun
- senzor rampa nu stiu daca e corect in drepata egr cum stai cu fata la motor spre baterie, montat pe rampa, plin de mizerie, gaura din rampa unde intra era de fapt acoperita total

acum merge ok, mai tremura la relanti cateodata dar cred ca mai e si din cauza mizeriei care a cazut in rampa, nu mai da eroare, va trebui si rampa data jos.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mihtud a scris:Problema rezolvata astfel:
- valva de langa turbo cu tija nitel blocata, spray pe ea, in ea si pe furtunas
- cele trei electrovalve de langa baterie 2 si cea opusa, spray pe ele-in ele-pe furtunase, plus ca au fost schimbat 1 teu si doua furtunase aer+montate gresit dar masina mergea la fel chiar dupa furtunas schimbat si pus gresit==problema remediata
- egr blocat de calamina, curatat, spray pe ea, in ea, pe furtun
- senzor rampa nu stiu daca e corect in drepata egr cum stai cu fata la motor spre baterie, montat pe rampa, plin de mizerie, gaura din rampa unde intra era de fapt acoperita total

acum merge ok, mai tremura la relanti cateodata dar cred ca mai e si din cauza mizeriei care a cazut in rampa, nu mai da eroare, va trebui si rampa data jos.
cu ce spray ai dat ca si eu am asemenea problema? se aprinde beculetul cu motorasul cand opresc la relanti ,iar cand plec cu ea mai in forta sau daca o turez mai tare se stinge si merge normal. pe tester imi da p0400, dar am curatat egr+admisie si degeaba. cand pornesc motorul scoate o pala de fum negru, la plecare mai puternica de pe loc si cand schimb in treapta a2-a scoate cam mult fum negru.
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am folosit spray wd nu mai stiu cum dar au la toate mag. de piese sau ar trebui , spray este si ptr ungere nu cred ca este cel mai bun dar mai inmoaie depunerea, am folosit si benzina. Eroarea cred ca este de la egr, nu stiu exact dar am avut-o si pe asta. cand sta becu aprins la relanti tureaza putin masina si vezi daca se intareste furtunul gros de la turbo, verifica furtunasele de aer de la cele trei electrovalve negre 2 langa baterie si una in coltul opus dar si electrovalva sau ce este exact de langa turbo de intra in ea un furtunas de aer din electrovalva neagra de langa telescop dar si tija acesteia ce deschide turbo cred trebuie sa fie curata si sa vezi ca se misca. baga spray prin locul pe unde intra furtunul de aer, verifica si teurile dintre furtune, iar daca ai curatat doar rampa trebuie neaparat curatat tot adica se mai da un bloc sau modul jos si trebuie garnituri noi neaparatdeci se demonteaza mai mult nu numai rampa cu egr-u, mai e mai jos ceva inclusiv curata senzoru negru din dreapta egr cum stai cu fata la masina si cica tot in dreapta dar pe lateral mai este o electrovalva mai mare de se duce furtun la servofrana si aia trebuie.
Noi nu am curatat decat egr si senzor si aia de langa turbo cu tija dar tot a mai inceput sa se aprinda becu in mers putin se stinge imediat si apoi merge f bine, nu am curatat si raMPA si blocu de sub ea care trebuie dat jos, si numai cand se incalzeste motoru. oricum e mizerie extrem de multa si sper sa fie doar din asta iar la tine la fel.de ex am bagat sprai si pe toate furtunasele de la cele 3 electrovalve negre ci out si vacum cu motor pornit ca sa traga spray si sa curete, de fapt pe toate electrovalvele si egr si pe aia cu tija de langa turbo, acu nu stiu daca e corect da asta e.
de ex vezi ca trebuie sa faca un fel de vacum cand scoti furtun de la egr in mers, dar nu cred ca este de vina egr avand eroarea chiar de la el fiindca in rest cand nu se aprinde becu masina merge trage, nu?daca da cred ca egr e ok.
salut.
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
@mihtud mentionez ca am curatat toata admisia inclusiv corpul cu clapetele,am curatat si acel senzor de presiune care vine in dreapta egr-ului, am verificat toate furtunasele de vacum si am curatat si debitmetrul. degeaba eroarea tot apare.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va salut,

Chiar nu mai stiu ce sa zic dasca tot va apare eroarea p0400. Daca nu e de la debitmetru acesta probandul pe alta masina -dar si in conditii de relanti, mers, ceva viteza /// atunci o fi tot de la egr, daca va lasa proprietaru celeilalte masini luati egr de la el ca se demonteaza f usor.

Imi pare rau. Multa bafta.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dar electrovalva care comanda egr-ul? Ai verificat?
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
da, poate fi. Este una din cele 2 de langa baterie, fiindca era infundat egr si senzoru de langa electrovalva cea neagra de langa baterie caraia, se auzea un zgomot in ea, plus ca erau sparte un furtunas si un teu si dupa inlocuire au fost montate gresit oricum in momentul curatirii ne-am dat seama si am pus furtunele cum trebuie dar fiindca acum mergea si egr nu mai caraia. dar am curatat si cele 3 electrovalve adica am bagat spray pe ele pe la vacum out si cu motor pornit - dar am zis ca nu stiu cat de corect este fiindca un priten din deva, bundy sau bandi este pe forum asta sau pe astra, i s-a stricat electrovalva cea negrfa cea din coltul opus cu cele 2, cea de langa turbo si la viteza sau mers putin sportiv nu-i mai tragea si rar i se aprindea becu cei de la reprez ziceau ca e pompa ca eroarea ar fi dela amestec, motorina prea multa sau prea putina si cica e pompa, dar de pe forum si prin eliminare adica a scos la fiecare electrov mufa si-a dat seama ca aia e, si cica astea nu se reparadeci in concluzie cred, parerea mea ca degeaba bagam spray pe cele 3 electrov negre ca daca se duce se duce, nu ca mai merge nitel si pe urma pica dar am zis ca pe celelalte se poate folosi spray, si pe astea hai, dar e doar o parere.
multa bafta
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu spray nu rezolvi nimic.
si e normal sa ''caraie''.
daca nu lucreaza atunci ''tace''.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut
1. da, cu spray nu se rezolva
2. inainte caraia bine de tot
3. dupa curatarea egr si senzor nu mai caraie
deci vezi ca eu spun sigur ca inainte de curatare caraiadar dupa am ascultat intentionat si nu se mai aude , inainte se auzea bine caraitu si nu cred ca trebuie sa se auda doar nu e totusi masina romaneasca.
poate e dusa aia cara caraie la tine. poate poti sa probezi, verifica la ea vacumu si out.
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Va salut,

Din vara lui 2009 si pana acum a incept sa mearga prost.
Acum da eroarea 440 si 1220 dar dupa ce au fost sterse in prealabil (ar fi fost si ceva legat de 190 si debitmetr)
Dupa acea curatare foarte bine din vara acum nu trece de aprox 2000 ture , la relanti merge prost - tremura motoru, fum nu scoate decat cateodata. Am schimbat cele trei electrovalve, egr, valva ce actioneaza clapetele din rampa, acu apar cele 2 erori 440=egr si 1220=pompa defecta, totusi nu cred ca e pompa. Acum 2 -3 sapt. cand am schimbat egr si toate alea, parea sa mearga, chiar am facut 100 km cu ea turata in a treia si a patra in jur de 4000 ture- a mers, s-a mai aprins becu, nu mai tragea, la relanti tremura, pana acu cateva zile cand nu si mai revine.
Nu stiu daca intelegeti ceva, o sa mai incerc sa mai postez si alte comentarii
Skip ads

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Mai observam ca atunci cand dadeam jos egr, il stergeam , il puneam la loc , mergea super ok si la un momend dat nu mai tragea si dardaia la relanti motoru
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei - 0722.238.381, maiandrei pe yms
Incearca sa iei legatura si cu @maiandrei. Poate a intalnit ceva asemanator sau iti poate da un sfat cu privire la ce parametrii ai motorului sa fii atent cand o verifici pe tester in mers.
Am gasit si topicul cu problema mea cu electrovalva
https://www.clubopel.com/vie...highlight=#439043
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De obicei, o CAUTARE va scuteste de mult timp pierdut.
Iata ce scria SenatorC30SE in urma cu mai bine de 2 ani:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=161524#161524
senatorC30SE a scris:Salut.Codul de eroare P0400 nu se refera numai la EGR. Problema apare cind exista un furtunas de vacum spart, debitmetrul de aer nu mai calculeaza bine masa de aer admisa, capsula EGR are membrana sparta, capsula vacumatica care actioneaza clapetele din admisie este sparta, sau supapele electro-magnetice care comanda ce am scris la inceput sint defecte.

Codul P1220 se refera la problema mecanica, adica filtru combustibil murdar, sorb rezervor murdar si in final pompa de injectie dar numai partea mecanica, sau supapa ce regleaza avansul, este montata sub capul hidraulic al pompei. Daca masina in momentul in care se aprinde becul check si apare P1220 scoate fum albastru atunci pistonasul care regleza avansul in pompa de injectie este blocat iar daca nu scoate fum si defectul persista este supapa electrica pt avans. Iti recomand daca problema este mecanica in pompa schimba numai corpul pompei si monteaza electronica ta pe ea nu fa altceva pt ca este timp pierdut si bani aruncati

BAFTA.

  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

A verificat filtrul de motorina=era in regula, in rezervor sorbul=era aproape bine adica nu avea mizerie decat putin si sita era curata...

1. Dar eroarea 400 poate determina 1220, adica una sau mai multe piese defecte de la 0400 poate determina si 1220 sa apara? cu toate ca le-a schimbat pe toate in afara de debitmetru care are 1 an nou la 270 lei din magazin nu stiu ce firma cu componente bosch cica, deci nu original. Celelalte electrovalve, vlave sigur functioneaza nu au membrane sparte-au fost verificate,egr la fel.
2. pistonasul poate fi deblocat si de catre un meserias? supapa electr de avans face parte tot din corpul pompei? poate fi schimbata ?

Multumesc mult. (imi pare rau daca este pompa fiindca de 3 ani nu a mers nici 20000de km cu ea si parca sa lase pompa asa)
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu-mi vine sa cred ca este pompa fiindca uneori merge, apoi se aprinde becu si nu mai merge = in reprize ca si fumul , nu scoate totdeauna, apoi nu merge mult timp. cand am verificta si schimbat egr, pompa vacum clapete, cele 3 electrovalve (luate de la dememb) parea ca merge chiar am mers cam 100km cu ea turata in a 3 sau a 4 , a facut atunci rar, dar pe urma a revenit la mersul prost.
scuze ptr. tot dar suntem disperati fiindca aici nu avem nici mecanici, unul din ei foarte parvenit a citit erorile a zis ca e pompa si atat , daca vrea sa schimbe niste bucsi la care are problema masina i-a facut programare dar in rest toti sunt o apa si un pamant chiar asta a tipat si urlat la un client ca el nu face nici o verificare ca el ora aia cine il plateste, a plecat nenea ala cu gura cascata si nu avea nici un afis despre ce servicii face si la ce ore, niste.....

ps de pornit masina in orice conditii=porneste normal
  • mihtud

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Uneori nu se aprinde becul de chek si nu merge bine la relanti nici nu se tureaza mai mult de 1500, sau
Uneori merge ok, apoi apare eroare, nu mai merge bine, dar becu se stinge si merge prost in continuare, sau
Uneori merge bine, se aprinde becu, nu mai merge bine, se stinge apoi becu si merge bine cat timp e stins becu.

Fum albastru nu scoate tot timpul cat merge prost, cateodata, de pornit porneste normal, poate totusi nu e pompa,o fi doar partea electronica a ei, sau altceva...e tragic, ce sa mai zic.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
P0400 poate aparea din cauza lui P1220, invers niciodata.
Imi pare rau, dar mai multe nu imi pot da seama in aceste conditii.
Citeste si aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=23938
  • claudio_yo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:
mihtud a scris:Problema rezolvata astfel:
- valva de langa turbo cu tija nitel blocata, spray pe ea, in ea si pe furtunas
- cele trei electrovalve de langa baterie 2 si cea opusa, spray pe ele-in ele-pe furtunase, plus ca au fost schimbat 1 teu si doua furtunase aer+montate gresit dar masina mergea la fel chiar dupa furtunas schimbat si pus gresit==problema remediata
- egr blocat de calamina, curatat, spray pe ea, in ea, pe furtun
- senzor rampa nu stiu daca e corect in drepata egr cum stai cu fata la motor spre baterie, montat pe rampa, plin de mizerie, gaura din rampa unde intra era de fapt acoperita total

acum merge ok, mai tremura la relanti cateodata dar cred ca mai e si din cauza mizeriei care a cazut in rampa, nu mai da eroare, va trebui si rampa data jos.
cu ce spray ai dat ca si eu am asemenea problema? se aprinde beculetul cu motorasul cand opresc la relanti ,iar cand plec cu ea mai in forta sau daca o turez mai tare se stinge si merge normal. pe tester imi da p0400, dar am curatat egr+admisie si degeaba. cand pornesc motorul scoate o pala de fum negru, la plecare mai puternica de pe loc si cand schimb in treapta a2-a scoate cam mult fum negru.



Sal

Am si eu un Vectra Facelift, dupa ce o pornesc sta un pic si intra in Limp Mode( se aprinde masina cu cheita), in mom respectiv nu se tureaza mai mult de 3400 de ture. Am pus-o pe tester, mi-a spus ca este senzorul de rampa stricat.
Stie cineva unde gasesc sa cumpar un senzor rampa?
Multumesc !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR