- BV-31STE
- OP
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 20 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2005
- Mesaj Privat
Sa nu sariti pe mine dar am patit eu la Cielo sa-mi sara acul de la vitezometru pe la 180 kmh.Ce se intimpla din cauza uzuri angrenajelor din vitezometru apar pulsatii in vitezometru.Iti dai seama daca se intimpla asta dupa turometru.Adica ai viteze SF dar turometru sta linistit pe la 4000 rpm.
Viteza este legata de turatie.Nu ai cum sa ai viteza daca nu ai turatie mare.Cred ca facind o functie de extrapolare liniara se poate obtine un grafic turatie-viteza pentru o masina data si pentru o anumita treapta de viteza.
Mai este si cazul in care prinzi un vint puternic in spate.Coeficientul de frecare din cite imi aduc aminte este proportional cu patratul vitezei asa ca daca ai vint in spate cred ca este posibil sa atingi viteze peste cea din carte.
Iar daca esti pe un drum de munte care coboara si mai ai si vint in spate atunci devin plauzibile cifrele.
De exemplu am un drum la Rupea din virful dealului las masina in a 5 frina de motor si pina la baza am cam vreo 80kmh fara sa apas acceleratia.Pe zona respectiva daca as avea o vijelie in spate si daca i-as da blana oare la cit as ajunge ?
Viteza este legata de turatie.Nu ai cum sa ai viteza daca nu ai turatie mare.Cred ca facind o functie de extrapolare liniara se poate obtine un grafic turatie-viteza pentru o masina data si pentru o anumita treapta de viteza.
Mai este si cazul in care prinzi un vint puternic in spate.Coeficientul de frecare din cite imi aduc aminte este proportional cu patratul vitezei asa ca daca ai vint in spate cred ca este posibil sa atingi viteze peste cea din carte.
Iar daca esti pe un drum de munte care coboara si mai ai si vint in spate atunci devin plauzibile cifrele.
De exemplu am un drum la Rupea din virful dealului las masina in a 5 frina de motor si pina la baza am cam vreo 80kmh fara sa apas acceleratia.Pe zona respectiva daca as avea o vijelie in spate si daca i-as da blana oare la cit as ajunge ?
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
adma
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Cocolino
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2005
- Mesaj Privat
Fara suparare dar cu Astra G 2006, 1.7CDTI am reusit si eu 195km/h ce e drept pt. putina vreme pt. ca "jumatatea" cate sta in dreapta a inceput sa-mi spuna ca nu-s sanatos....ceea ce nu e departe de adevar...
"Succesul" a fost dobandit pe autostrada soarelui si data viitoare va fac si o poza sa nu mai existe "comentarii" si aluzii la desene animate..
Masina are acum doar 10k km....probabil ca peste inca 20-30k nu se va mai putea ajunge la aceasta viteza....anyway, cat se mai poate eu trag de ea...
A, si mai e o chestie care am observat-o: pana la 160-170 masina accelereaza voios, dupa....trebuie sa ai rabdare si banda libera....
Asta nu inseamna ca va recomand sa incercati si voi ( desi nu cred ca asta o sa va opreasca....) zgomotul din masina este destul de mare si....nu mi-am pus problema daca ma opresc la timp daca apare vreun daciot "nervos" care face depasiri periculoase la 90 km/h suparat pe un omolog de-al sau care "plimba" o juma' de casa pe masina....probabil ca daca evaluam astfel problema mergeam "potolit cu maxim 120km/h....
Toate cele bune!
"Succesul" a fost dobandit pe autostrada soarelui si data viitoare va fac si o poza sa nu mai existe "comentarii" si aluzii la desene animate..
Masina are acum doar 10k km....probabil ca peste inca 20-30k nu se va mai putea ajunge la aceasta viteza....anyway, cat se mai poate eu trag de ea...
A, si mai e o chestie care am observat-o: pana la 160-170 masina accelereaza voios, dupa....trebuie sa ai rabdare si banda libera....
Asta nu inseamna ca va recomand sa incercati si voi ( desi nu cred ca asta o sa va opreasca....) zgomotul din masina este destul de mare si....nu mi-am pus problema daca ma opresc la timp daca apare vreun daciot "nervos" care face depasiri periculoase la 90 km/h suparat pe un omolog de-al sau care "plimba" o juma' de casa pe masina....probabil ca daca evaluam astfel problema mergeam "potolit cu maxim 120km/h....
Toate cele bune!
bose
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: CJ
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
interesante mesaje...
se spune ca romanu` e nascut poet...
in fine, am condus si masini mai puternice si am observat acelasi lucru: indiferent de motorizare incercarea de a testa limitele maxime implica pe langa o anumita doza de risc si un maxim de luciditate. daca o sa incercati sa obtineti o "anumita" viteza scotand piciorul prin radiator din cauza presiunii asupra acceleratiei n-o sa iasa. si la noi nici nu prea ai unde. am atins diviziunea de 180 pe o foarte lunga linie dreapta. greu da` se poate.tre` sa fie in stare f buna masina. oricum spre binele ei nu mai incerc.
se spune ca romanu` e nascut poet...
in fine, am condus si masini mai puternice si am observat acelasi lucru: indiferent de motorizare incercarea de a testa limitele maxime implica pe langa o anumita doza de risc si un maxim de luciditate. daca o sa incercati sa obtineti o "anumita" viteza scotand piciorul prin radiator din cauza presiunii asupra acceleratiei n-o sa iasa. si la noi nici nu prea ai unde. am atins diviziunea de 180 pe o foarte lunga linie dreapta. greu da` se poate.tre` sa fie in stare f buna masina. oricum spre binele ei nu mai incerc.
- livcro
- ******
- 4,549 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,549
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
LEXXX a scris:La motoarele diesel cuplul conteaza enorm, de aceea nu poti sa compari direct un benzinar de 75 de cai cu un turbo-diesel de aceeasi putere, e clar ca sta mult mai bine dieselul. In plus de asta turbina ii confera si un cuplu destul de constant spre deosebire de benzinar... cu siguranta motorul poate multe dar depinde si de limitare si de cutia de viteze pe care e montat.
interesant; eu am trecut de la supernova 1.4mpi la opel astra 1.7dti; - cu super nova am mers constant cu 180 km/h (pe dn1 dinspre campina spre ploiest) cu astra nu am reusit decat 160 km/h (in ambele cazuri cu 4 oameni in masina) ... or fi probleme cu astra a mea????
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
Blackwater a scris:@edy2172 cam ciudat la 4000 de ture sa ai 170km\h. Eu la 3000 ture am 120km\h...
@dodo_13 am mers si eu cu euro 5 de la OMV iar diferenta se simte... Daca 3000 ture aveam 120km\h acum prindeam aceeasi viteza cu 2750 ture. Si motorul suna altfel.
@dodo_13 am mers si eu cu euro 5 de la OMV iar diferenta se simte... Daca 3000 ture aveam 120km\h acum prindeam aceeasi viteza cu 2750 ture. Si motorul suna altfel.
sefule... vezi sa nu ti patineze discul de ambreiaj - indiferent de ce motorina pui raportul intre turatii si viteza tre sa fie constant.... demarajul si uzura pot diferi
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
200 pe ceas cu 1,7l CDTI Sedan, usor manarit motorul, probabil era un 193-195 real sau chiar 200 (am gume pe 16" - diametrul rotii ceva mai mare decat normal) si mai aveam trei sute de ture pana la rosu (5000 rpm).
130 km/h - 3000 rpm
150 km/h - 3500 rpm
190 km/h - 4500 rpm
200 km/h - 4700 rpm
Ultima modificare facuta de turatii la Mar 25 Jul, 2006 1:34 pm
130 km/h - 3000 rpm
150 km/h - 3500 rpm
190 km/h - 4500 rpm
200 km/h - 4700 rpm
Ultima modificare facuta de turatii la Mar 25 Jul, 2006 1:34 pm
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
si eu am avut supernova dar 180 ..... cam greu frate mai ales ca motorul este limitat la anumita turatie,se cam taie injectia! deci maxim am luat cu supernova 165 singur in masina pe a2 iar in panta aia mare linga bucuresti a scazut pe la 145 cu pedala la fund! cu astra sa schimbat treaba am luat 180 dar cred ca mai mergea putintel dar m-ia fost frica ca facea motorul ca toti dracii si in panta nimic nici o pierdere de putere eram blana 170 spre 180 dar nimic diferit! asta ma pus pe ginduri si ma facut sa vad diferenta intre masina frantuzeasca si cea germana! nu accept scuze dalea ca benzina sau nus ce filtre asta este adevarul...........la francezi doar citroenu si peugeot-ul fac masini!!!!
zildan
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2006
- Mesaj Privat
- b82bog
- **
- 400 mesaje
- din 19 Sep 2005
- Astra Y17DT
- Bucuresti
b82bog
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- AIR_jhanes
- **
- 106 mesaje
- din 13 Jul 2006
- Astra 2000 ey7
- Ploiesti
AIR_jhanes
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000 ey7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2006
- Mesaj Privat
BAZGANM a scris:si eu am avut supernova dar 180 ..... cam greu frate mai ales ca motorul este limitat la anumita turatie,se cam taie injectia! deci maxim am luat cu supernova 165 singur in masina pe a2 iar in panta aia mare linga bucuresti a scazut pe la 145 cu pedala la fund! cu astra sa schimbat treaba am luat 180 dar cred ca mai mergea putintel dar m-ia fost frica ca facea motorul ca toti dracii si in panta nimic nici o pierdere de putere eram blana 170 spre 180 dar nimic diferit! asta ma pus pe ginduri si ma facut sa vad diferenta intre masina frantuzeasca si cea germana! nu accept scuze dalea ca benzina sau nus ce filtre asta este adevarul...........la francezi doar citroenu si peugeot-ul fac masini!!!!
am specificat ca veneam de la campina spre ploiesti acolo drumul este putin inclinat; am si film facut cu telefonul o sa l atasez; pe deasupra mai eram si 4 in masina veneam de la club beti morti drink and drive is stupid