Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • adi_bv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu dar cred ca sunt cel mai "norocos" Sad detinator al unui ope astra G cu AC. Este un 1.7 CDTI cu compresor sanden. Am observat ca nu-mi functoineaza AC-ul si in urma cautarilor am reusit sa depistez ca termo siguranta era arsa, dar spre disperarea mea am depistat si cauza; axul compresorului a ramas blocat din cauza unui rulment ce se gaseste pe la mijlocul lui, un rulment fara inel interior un rulment cu ace cu diametru exterior de 45, interior 38 si latine de 10; seria lui este F-233445 si este produs de INA Germania. S-a gripat probabil din cauza ca nu mai era pic de ulei in compresor. Marea problema este ca nu-l gasesc nicaieri pe piata.
Daca are cineva un asememea rulment( de la un compresor spart sau busit ,sau unul care sa aiba cotele astea). sau daca a mai avut cineva problema asta si a reusit sa sa-l procure va rog ajutati-ma si pe mine.
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
incearca daca vrei si la SKF
am gasit la ei rulment de compresor pentru o masina americana
  • adi_bv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am incercat si la SKF dar nu au nici un fel de rulment care sa se asemene macar la dimensiuni cu cel de care am nevoie
  • adi_bv

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 1.7CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am adugat si 2 poze cu cotele rulmentului



Skip ads

  • tr11mad

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 1998 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am eu compresor saden are doar bobina arsa restul este ok pret 200 ron 0767005653
  • rpopa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
LDivora a scris:Da se poate. Daca nu te grabeai iti reparam eu bobina (daca are, ca la unele se duc firele in capacul din spate unde este o electrovalva). Nici acum nu e timpul trecut (daca firele se duc sub fulie, ai bobina).


Salut,

am fost la frigotehnist si mi-a spus ca e bobina dusa (rezistenta masurata ~ 300ohm). A incercat sa alimenteze direct compresorul de la baterie si nu face niciun zgomot ( acela care se aude cand cupleaza ambreiajul compresorului).

Crezi ca se poate repara numai bobina sau trebuie sa cumpar alt compresor?

Multumesc!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Se poate repara. Daca nu a tinut cont de polaritate cand a alimentat bobina din baterie, ti-a ars dioda de protectie la spike-uri. Acum este in scurtcircuit. Daca masori bobina ai 0ohm
  • xflo

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Vizavi de rulmenti, as avea si eu cateva intrebari. Scuze daca deviez umpic de la topic, dar totusi raspunsurile vor fi informatii utile.

Eu tocmai mi-am schimbat cu tot compresorul, pentru ca era intzepenit complet, si frigotehnistii mi-au zis ca e probabil gripat, si tre' sa-mi iau altul.

1. E posibil sa fi fost intepenit din cauza rulmentului, si sa fi rezolvat schimband doar rulmentul ?
2. Cat costa la noi un rulment din asta ? Cautand pe google, 35BD5020DUK cica ar fi pe la 19.95$ pe polarbearinc.com...
3. Daca compresorul a fost intepenit din cauza ca era gripat/spart in interior, ce s-ar mai putea recupera de pe el (in afara de rulment), si cam cat costa astea ?

Intreb astea fiindca am devenit umpic curios, in afara de manopera, cat le-am lasat "ciubuc" la oamenii aia fara sa stiu Smile
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@xflo: Daca era blocat compresorul, era blocat din mecanica pistoanelor sau din rulmentul interior. Mai rar se blocheaza din rulmentul fuliei si cand se intampla face zgomot cu mult inainte.
Daca nu se arsese bobina compresorului, le-ai facut cadou vreo 18-27 mil. la pret de magazin, sau cam 50-100E la pret de SH. Este vorba de Kitul de ambreiaj electromagnetic: platan, fulie cu rulment, bobina.

Scuze, acum am vazut data postului...
  • astragt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutare.si eu am o mica problema cu rulmentu de la compresor AC.are putin de joc si knd il invart la mana simt k merge k si cum ar fi fara vaselina,mai exact face k un rulment uzat.pot sa l schimb fara sa merg in service,adik in garaj k in perioada asta de criza mai bne o las pe dreapta?si dak pot exista riscu sa pierd freonu din instalatie knd il desfac? opel astra 1.7dti 2001.caravan.va multumesc
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu stii ce sa faci, exista orice risc...
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
salutare ! ma poate ajuta cineva cu un cod pt rulmentu de la fulie pt un delphi 1135324 ?. am un vectra b x20dth
Skip ads

  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am un huruit atunci cand pornesc AC-ul. Dupa cateva secunde nu se mai aude. E clar ca vine de la compresor. Intrebarea este care rulment este de vina? Cel de pe fulie sau cel din interior. Ce cod au rulmentii pentru compresorul meu, daca poate ajuta cineva, eventual cote.
Compresorul este Delphi, si are codul pe el 6560956.
  • cecenia

  • Mesaje scrise: 195
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2009

  • Mesaj Privat
vlad2005 a scris:Am un huruit atunci cand pornesc AC-ul. Dupa cateva secunde nu se mai aude. E clar ca vine de la compresor. Intrebarea este care rulment este de vina? Cel de pe fulie sau cel din interior. Ce cod au rulmentii pentru compresorul meu, daca poate ajuta cineva, eventual cote.
Compresorul este Delphi, si are codul pe el 6560956.

Si eu astept raspuns la aceasta intrebare Rolling Eyes
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Eu vad ca momentan nu mai huruie. Nu inteleg de ce, dar vad ca deocamdata nu mai huruie. Insa ca orice problema tehnica, nu am astept sa dispara pur si simplu, probabil ca va reincepe. Oricum sigur este un rulment.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Mai baieti, de ce credeti ca am pus acest Topic? Sa vorbim sau sa cititi? In primul post gasiti tipul de rulment de la fulia compresorului, in functie de tip: Sanden sau Delphi. Pe cel interior nu-l schimba nimeni.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deci, pentru compresor Delphi, motor Y20DTH, ce tip de rulment trebe? Deocamdata nu zice nimic vad, s-a potolit, dar posibil pe viitor sa faca scandal.
Si atunci trebuie schimbat.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
La Y20DTH nu poti avea compresor Delphi decat daca s-a schimbat compresorul anterior. Compresoarele Delphi echipeaza benzinarele deoarece rezista la turatii mai mari. Pe Diesel se pune Sanden. Daca totusi ai Delphi, este rulmentul din primul post, de la 1,4 sau 1,6 benzina.
  • vlad2005

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Este Delphi. Posibil sa fi fost schimbat inainte, nu exclud varianta asta. Tot motorul de fapt a fost schimbat, deci este posibil sa fi fost schimbat si compresorul. Bine ca rezista la turatii mai mari si nu invers. Merci de raspuns!
  • Pyter

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Moreni
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Sal!Am o problema cu compresorul de AC pe Astra g 1,7 dty.In urma cu un an in 2009 am schimbat radiatorul de AC datorita faptului ca cel care se afla pe masina cand am luato era fisurat.Dupa un timp fulia de la compresorul AC se bloca uneori sau asa parea ca incepea sa miroasa a fum in masina si am vazut ca iesea din fulia cu ambreiaj.Dupa un timp nu a mai facut probleme dar acum dupa ce a trecut iarna am observat ca nu mai porneste deloc apas butonul de AC dar compresorul nu mai cupleaza.Mentionez ca fulia compresorului este ruginita si banuiam eu ca poate se blocheaza Shocked
Ceva pareri?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR