radupi a scris:Salut,
De ceva timp incerc sa rezolv eroarea (P0100) care imi aprinde acest martor si nu reusesc. Am o Astra G Caravan Y17DT din 2000 si sunt din Iasi. Anul trecut, din cauza ca masina demara foarte lent am facut o diagnoza si am schimbat debitmetrul de aer (Bosch - 4,4 mil.). La scurt timp s-a aprins din nou. Am mers la magazin, alt tester si ... tot debitmetrul ar fi fost de vina. Am primit un alt debitmetru si ... dupa aceea s-a aprins din nou. Am luat o pauza suspectand ECU ca fiind vinovat de acest lucru. Mentionez ca firele de la debitmetru la ECU sunt ok si masina trage bine. De obicei martorul se aprinde inaintea activarii turbinei, cand nu mai merge accelerata, dupa care accelereaza brusc si merge ok dar cu enervantul martor aprins.
De ceva timp am observat ca DACA demarez mai turat martorul nu se mai aprinde tot drumul. In general, se aprinde cand are el chef - imediat dupa pornire, in timpul, mersului sau daca e un drum mai scurt nu se aprinde.
In acest conditii zilele acestea am luat un op-com de la un prieten si m-am facut singur o diagnoza.
Eroarea semnalata: P0100 - Mass Air Flow Sensor Voltage Low prezent; la relanti 47.1 kg/h, la 2000 de rotatii 90 kg/h.
Ma poate ajuta cineva? Interfata o mai tin cateva zile. Multumesc anticipat.
Traseul de aer l-ai verificat, poate ai pierderi? Sigurante?