- ZRM
- **
- 320 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1996 x20xev
- Bucuresti
ZRM
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
- All4Opel
- OP
- 292 mesaje
- din 16 Jan 2010
- Astra 2008 Z17DTL
- Ilfov
All4Opel
- Mesaje scrise: 292
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2010
- Mesaj Privat
astrah- Suspendat
- 479 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Alta tara
astrah- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
NALF a scris:Banuiesc ca tot din cauza acestei probleme mi s-a aprins si martorul "gaze de esapament", caci de aseara s-a aprins si asta...
Chiar nu ma poate ajuta nimeni?!...macar cu presupusul, sfaturi...
Chiar nu ma poate ajuta nimeni?!...macar cu presupusul, sfaturi...
pai si deschizi topice cu fiecare problema in parte? vezi ca toata lumea iti sugereaza sa mergi cu ea la garantie. Nu mai astepta si nu mai deschide topice in cascada.
Succes
- Bunicu
- ****
- 2,223 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,223
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- koko69
- **
- 182 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
NALF a scris:Rog moderatorii sa ma scuze daca s-au mai postat discutii in acest sens pe forum, insa la utilizarea functiei "search" nu am gasit nici un topic in care as putea gasi o rezolvare la problema pe care o intampin
Dragii mei opel-isti...deschid aceasta discutie in speranta ca oamenii priceputi de pe acest forum ma vor putea ajuta sa ii dau de cap acestei probleme...in timpul mersului, mai intens in primele trei trepte de viteze, si doar putin sesizabil in treapta a 4-a si a5-a, intre 2000 si 2700rpm (cam asta este segmentul in care se intampla), se simt niste smucituri, niste frecvente oscilatii ale turatiei, asa ca si cum ar merge in suturi...adica daca merg pe o distanta cat de cat mare in treapta 1, 2, 3 cu acceasi acceleratie mentinuta la acelasi numar de rpm, respectiv 2000-2700, incep sa se simta aceste smucituri...iar daca merg putin mai turat cu ea si sa o fortez un pic cand fac frana de motor, franez si o scot pe liber turatia imi scade pana la 500rpm si am observat ca daca in acest timp mai apas ambreiajul o data si debraiez sau daca eliberez pedala de frana si o calc iar, turatia revine rapid la normal...
Nu stiu ce poate fi ...va rog ajutati-ma si dati-mi sfaturi daca pot sa remediez problema de unul singur cumva cu ajutorul sfaturilor voastre...
Dragii mei opel-isti...deschid aceasta discutie in speranta ca oamenii priceputi de pe acest forum ma vor putea ajuta sa ii dau de cap acestei probleme...in timpul mersului, mai intens in primele trei trepte de viteze, si doar putin sesizabil in treapta a 4-a si a5-a, intre 2000 si 2700rpm (cam asta este segmentul in care se intampla), se simt niste smucituri, niste frecvente oscilatii ale turatiei, asa ca si cum ar merge in suturi...adica daca merg pe o distanta cat de cat mare in treapta 1, 2, 3 cu acceasi acceleratie mentinuta la acelasi numar de rpm, respectiv 2000-2700, incep sa se simta aceste smucituri...iar daca merg putin mai turat cu ea si sa o fortez un pic cand fac frana de motor, franez si o scot pe liber turatia imi scade pana la 500rpm si am observat ca daca in acest timp mai apas ambreiajul o data si debraiez sau daca eliberez pedala de frana si o calc iar, turatia revine rapid la normal...
Nu stiu ce poate fi ...va rog ajutati-ma si dati-mi sfaturi daca pot sa remediez problema de unul singur cumva cu ajutorul sfaturilor voastre...
Ai gasit vreo solutie la smuciturile alea din timpul mersului? Si la mine apare fenomenul asta ,dar nu i-am dat de cap.
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
G E L U
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2009
- Mesaj Privat
mobel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Catarator
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,545 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,545
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Catarator a scris:Care sunt simptomele în mers? Aþi observat vreo legãturã cu temperatura aerului?
Eu am smucituri de la +15 grade în sus, si la o diagnosticare de anul tecut mi s-a spus cã injectorul 3 este putin uzat
Va multumesc, Ionel
Eu am smucituri de la +15 grade în sus, si la o diagnosticare de anul tecut mi s-a spus cã injectorul 3 este putin uzat
Va multumesc, Ionel
Ai CDTI vad, verifica mufa injectorului 3 (se oxideaza contactele) si verifica blestematul ala de EGR.
Catarator
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2006
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
va salut!
caut solutie... 2 erori gasite la tester dupa ce mi s-a aprins un martor in bord, cel de check engine sau popular numit cel cu robinet ...: P0105 MAP/Baro Pres Circ Error, P0487 EGR Throttle Pos Ctrl Circ . In consecinta, am curatat boddy throttle, egr si teava care intra in galerie. nu am curatat galeria de admisie. nu s-a mai aprins martorul in bord, dupa stergerea erorilor. in schimb, simt la anumite turatii si trepte viteze, cand merg constant , anumite fluctuatii in mersul motorului...acestea vazandu-se si in turometru.
date: motor z17dtl, astra g 2004, 135 mii km.
Multumesc!
caut solutie... 2 erori gasite la tester dupa ce mi s-a aprins un martor in bord, cel de check engine sau popular numit cel cu robinet ...: P0105 MAP/Baro Pres Circ Error, P0487 EGR Throttle Pos Ctrl Circ . In consecinta, am curatat boddy throttle, egr si teava care intra in galerie. nu am curatat galeria de admisie. nu s-a mai aprins martorul in bord, dupa stergerea erorilor. in schimb, simt la anumite turatii si trepte viteze, cand merg constant , anumite fluctuatii in mersul motorului...acestea vazandu-se si in turometru.
date: motor z17dtl, astra g 2004, 135 mii km.
Multumesc!
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
MRCEA
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2007
- Mesaj Privat
hartop
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2009
- Mesaj Privat
Matrixu'
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am o problema cu Vectra mea si scuze daca nu am nimerit bine, nu reusesc sa elucidez un mister. Am un vectra A din 95, X16 SZ si de curand am curatat EGR, motoras relanti, corp injector, schimbat sonda lamda, schimbat ulei, schimbat bujii, schimbat filtru de aer. Cu EGR si sonda lambda am avut erori, leam schimbat acum e ok. Dar acum face smuncituri la turatii de pana la 2000 RPM mai ales in treapta I si II. Cand e vorba de accelerat, uneori parca da in nas si nu are vlaga, adica nu are putere si cand nu mai apas asa tare acceleratia, parca atunci prinde viata...accelereaza lin. deasemenea cand accelerez dintr-o data se aude un zgomot infundat in carcasa de la filtru de aer. Am descoperit asta cand acceleram de la tija de acceleratie de pe injector. Am verificat deasemenea sa vad daca nu trage aer fals pe undeva, dar nu aud nici un ssssit suspect. Am turnat apa pe tubulatura de la aer, cum am vazut intr-un tutorial pe net...dar nu da semne ca ar primi pe undeva aer. Relantiul e destul de stabil, motorul e foarte silentios si nu vibreaza in suport. Relantiul e stabil undeva la 700-800 RPM. Unde sa fie problema ca io n-o mai inteleg? Si inca ceva...am vazut ca deschide f greu termostatul, adica motorul urca pana pe la 96 de grade si abia atunci deschide. Innainte statea pe 90 fara probleme, acum sta cam la 93-95 de grade. Ma mananca nervi ca nu pot sa i-i dau de cap cu problema smunciturilor si cu lipsa temporara de putere. Astept pareri.
- koko69
- **
- 182 mesaje
- din 14 Jul 2007
- Astra 2008 Z17DTJ
- Bucuresti
koko69
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
hartop a scris:etanseitatea , la z17dtl, nu tin minte sa fie asigurata printr-o garnitura. m-am uitat si pe epc4 si nu am vazut sa fie vreo garnitura. simptomele cu fluctuatiile in turatii la anumite viteze erau si inainte de a umbla egr. revin cu intrebarea, insist cu curatarea galeriei?
multumesc
multumesc
Vezi ai niste garnituri acolo .Teava care leaga EGR de galeria de admisie are garnituri la ambele capete ,iar intre EGR si clapeta este o alta garnitura .