2.0 DTH are cuplu 230 Nm, 1.8 benzina are 170 Nm, aia 20 CP in plus se vad poate de la peste 4500 rotatii , nu vad rostul sa impingi pana acolo si nu stiu cat de des mergi pana acolo incat sa beneficiezi pe bune de marele avantaj a 20 CP.
Plus ca DTH are turbo si placerea condusului nu prea se compara.
Eu nu contest ca pot fi probleme la pompa de injectie sau ca unii colegii nici macar nu aveau 200.000 km cand le-a picat ( erau oare reali ?
![Wink](//www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
) , dar eu am avut 3 bucati 2.0 DTH, doua din ele le-am dus la peste 200.000 km fara a intampina problema asta.
Si mai am inca trei prieteni buni cu 2.0 DTH , 2 dintre ei trecuti de 200.000 km si doar la unul dintre ei a picat pompa asta de injectie.
Personal cred ca nu e chiar asa o sperietoare pompa asta.
Am mai zis si cu alte ocazii, depinde de unde si cum ti-ai luat masina de la inceput, problemele tehnice sunt direct proportionale.