ochiosu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
ochiosu a scris:salut poate imi mai dati niste sfaturi la un corsa b 14i din 93 am schimbat uleiu sonda dar cind se incalzeste asta cam 15-20 minute tot se aprinde becul in relanti
De când se întâmplã acest lucru? De când ai schimbat uleiul, sau ºi înainte era la fel? Dacã era ºi înainte, verificã senzorul de presiune ulei precum ºi pompa de ulei. Dacã acestea sunt ok, cred cã ai probleme mai mari la motor: mã refer la uzurã cuzineþi. Numai bine.
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare! am si eu o problema. In primul rand am o astra g, Y17DT, hatchback din 2000, motor ISUZU. Acum sa va spun problema: cand pornesc imi sta becul aprins la ulei cam 4 secunde dupa care se stinge. Asa face indiferent de anotimp. Care ar fi problema si constul rezolvarii ei? Mentionez ca in mers nu se aprinde deloc acest bec. Rog daca au mai fost colegi care au avut problema asta sa imi spuna si mie cum au rezolvat-o. . Am incercat mai multe tipuri de ulei (15W40, 10W40 iar acum are in ea 5W40) si cu toate tipurile a stat la fel becul aprins la ulei. Nu a fost nici o modificare. Va multumesc mult! Sper sa ma lamuriti si pe mine.
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Martorul stã aprins de când ai maºina, sau acestã "manifestare" a apãrut pe parcurs? La z19dt, z19dth martorul se stinge la cca 4 sec dupã pornire, dar aºa este normal. Insã am avut astra G ( y20dth ) ºi martorul se stingea in timp ce "invârteam la automat", deci chiar inainte de a porni motorul. Mã gândesc cã ºi la y17dt ar trebui sã fie la fel. Dar dacã aºa a fost de la inceput, atunci posibil sã fie totul ok. Poate ne confirmã un coleg care are y17dt cum se stinge martorul la el. Numai bine.
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Da, bãnuiesc cã pompa de ulei scapã uleiul inapoi in baie ( are acolo o supapã ) ºi de acea trec câteva secunde pânã uleiul ajunge la senzorul de presiune. Sã ºtii cã nu este bine - pentru motor, deoarece in acel timp motorul functioneazã fãrã ungere ºi cu siguranþã acest lucru va duce la o uzare mai rapidã. Degeaba schimbi tipul de ulei, problema vine de la pompã. Sfatul meu: verificã la un specialist pompa de ulei.
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
danutbenghiu a scris:Salutare! am si eu o problema. In primul rand am o astra g, Y17DT, hatchback din 2000, motor ISUZU. Acum sa va spun problema: cand pornesc imi sta becul aprins la ulei cam 4 secunde dupa care se stinge. Asa face indiferent de anotimp. Care ar fi problema si constul rezolvarii ei? Mentionez ca in mers nu se aprinde deloc acest bec. Rog daca au mai fost colegi care au avut problema asta sa imi spuna si mie cum au rezolvat-o. . Am incercat mai multe tipuri de ulei (15W40, 10W40 iar acum are in ea 5W40) si cu toate tipurile a stat la fel becul aprins la ulei. Nu a fost nici o modificare. Va multumesc mult! Sper sa ma lamuriti si pe mine.
Asa face si la mine din 2003 de cand am masina motorul de 1.7 dti,am facut cam 70000 cu ea si n-are treaba..asa sunt ele...s-a mai discutat pe forum da o cautare
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
danutbenghiu a scris:si iti face la fel indiferent de uleiul folosit? . ce ulei folosesti? M-ai mai linistit. Practic la tine persista de 7 ani problema asta si inca merge masina. Super. Si iti sta tot 4 secunde sau mai putin?
Am pus toate tipurile de ulei...initial am zis si eu ca e de la ulei...castrol (am adus si de afara special pt asta),opel-gm,aral ,toate cu 5w40 ,asa face la toate..sta exact 4 s.In general merg cu Aral.
Nu mananca gram de ulei intre schimburi (eu schimb la 10000).Daca opresti motorul si-l repornesti in cateva minute,sta mai putin aprins,1-2 secunde.
- danutbenghiu
- **
- 153 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Gorj
danutbenghiu
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
exact asa face. Bine ar fii sa merga si la mine macar cat ti-a mers tine pana acum ca ar fii ok. Si eu ii fac schimbul tot la 10000, poate uneori si mai devreme. O sa merg incontinuu cu 5W40 si sper sa nu se duca pentru ca daca e sa pice pompa distrug tot motorul. Nu zic ca n-as vrea sa rezolv problema asta dar sunt prea multi bani si nu-i am momentan. Doamne ajuta! . Ms fain pt raspunsuri.
- deleted-31258
- *
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2009
deleted-31258
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor.In urma cu o luna am cumparat o Vectra B 1.8 benzina.Am schimbat ulei,distributie,filtre.De atunci imi sta martorul de ulei aprins in continuu mai putin cand turez peste 2000 Rpm,plus un tacanit care face motorul sa sune a diesel.Ulei folosit, castrol 5w40.poate sa imi spuna cineva care ar fi problema?Va multumesc !
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asta este discutia https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=53620
Sambata la intalnire am vazut si eu motorul, bat tachetii de rup si ulei sus lipsa. Treaba e ca schimbule de ulei si distributie e facut acum 1000km deci urat, magazinul lui peste prajit care ofera manopera gratis sau reduceri mari la ea ca tu cumperi de la ei...normal ca si mesterii fac treaba de doi lei...problema e ca acum ei nu vor recunoaste nimic, atunci pe loc trebuia.
Deci filtru jos si vezi ce este in carcasa filtrului
Sambata la intalnire am vazut si eu motorul, bat tachetii de rup si ulei sus lipsa. Treaba e ca schimbule de ulei si distributie e facut acum 1000km deci urat, magazinul lui peste prajit care ofera manopera gratis sau reduceri mari la ea ca tu cumperi de la ei...normal ca si mesterii fac treaba de doi lei...problema e ca acum ei nu vor recunoaste nimic, atunci pe loc trebuia.
Deci filtru jos si vezi ce este in carcasa filtrului
- deleted-6725
- **
- 137 mesaje
- din 15 Jun 2007
deleted-6725
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2007
- Mesaj Privat
Problema vine de la capacul filtrului de ulei(cel din plastic negru)in care se monteaza cartusul filtrului de ulei din hartie,acesta are un stut din plastic care intra prin mijlocul filtrului de hartie si are montat in capatul acestui stut un mic oring de cauciuc care inchide doua canale in interiorul corpului(carcasei) filtrului de ulei. Oringul asta se poate rupe cand se desface filtrul sau se poate fisura stutul si nu mai inchide in 'fundul' carcasei filtrului. Automat uleiul trece intre cele doua canale si se duce direct in baie si scade presiunea drastic martoruul de presiune sta aprins la relantiu.Daca se merge asa cu el la motoarele diesel de 1,7 si 2,0 diesel se gata turbina rapid... Nu mai schimbati uleiurile degeaba cand observati problema asta dupa schimbarea uleiului. :wink:Am intalnit problema asta la vre-o trei masini..
- deleted-31258
- *
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2009
deleted-31258
- Mesaje scrise: 36
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2009
- Mesaj Privat