ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,654 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,789 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,789
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Kitty
- **
- 322 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Corsa 2004 X14XE
- Cluj
Kitty
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2004 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dani_dutzy
- **
- 162 mesaje
- din 29 Mai 2008
- Agila 2001 z12xe
- Alba
dani_dutzy
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
cele doua gauri laterale VREI sa fie curate! altfel toata apa care se duce pe acolo o sa se adune si nu o sa poata iesi prin trompa. nivelul o sa treaca de marginea superioara a deflectorului si intra la ventilator; de acolo direct la picioarele tale. nu iti intra nimic pe acolo in cabina. eventual faci operatia inversa: te asiguri ca NU sint infundate.
prima verificare: trompa, cum s-a spus deja. se infunda cu noroi si frunze.
a doua verificare: deflectorul de plastic din jurul ventilatorului. poate sa intre apa pe sub el. e prins cu 4 suruburi, daca imi aduc aminte bine. siliconul rezolva problema. se vad usor urmele daca a intrat apa pe la ventilator. in primul rind o sa fie ceva apa in partea de jos a cuvei ventilatorului. daca trebuie sa umbli pe acolo demonteaza intii stergatoarele ca altfel e greu, chinuitor.
a treia verificare (sau poate prima): nivelul lichidului de racire, sa nu fie spart radiatorul.
a patra verificare: tevile de la radiatorul de incalzire trec prin peretele frontal prin doua gauri aflate exact sub trompa mai sus numita (bine mai jos, sub caseta de directie, dar pe aceeasi linie veticala). garniturile care etanseaza cele doua gauri se distrug in timp din cauza caldurii si vibratiilor. toata apa care curge din tropma, se duce pe perete si ajunge la cele doua gauri. daca nu sint etanse, intra in interior.
tot siliconul e solutia. se indeasa cu incredere atit pe interior cit si pe exterior, dupa ce se usuca totul bine in zona.
uscarea buretelui de la picioare nu se va face niciodata lasind masina la soare sau cu aeroterme. eu a trebuit sa il scot si sa il las 3 zile la soare, in miez de vara.
cu ocazia asta verifici si starea podelei, care are obiceiul sa rugineasca in zona pedalierului (si nu numai), si la sofer si la pasager. la virsta masinii, m-as mira sa nu ai probleme acolo.
succes!
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
In cazul meu problema a fost la cele doua gauri laterale de care ai spus (mai exact cea dinspre pasager). In mod normal apa care se scurge acolo ajunge direct jos, pe dupa carenajul de la roata. La mine, chiar pe muchia de jos a gaurii era o fisura cat toata lungimea ei, cauzata de niste rugina. Initial nu mi-am dat seama, pentru ca era acoperita fisura cu ceva chit si vopsita 😠 . Sub acea tabla este chiar habitaclul. O parte din apa care trecea pe acolo se scurgea frumos pe tabla, sau chiar picura, se prelingea linistita pe ECU (cea mai mare problema!) si in cele din urma ajungea in mocheta.
Eu am rezolvat temporar acoperind toata fisura aceea cu Poxipol, care se pare ca rezista de mai mult de 6 luni (dintre care 3 de iarna, si ultimele 2 saptamani de plouat incontinuu 😛).
Deci cand te apuci sa verifici variantele date de colegi, curata putin de pamant sau rugina zona de care ti-am zis, scoate torpedo-ul si/sau plasticele de la picioare si toarna niste apa spre gaura. Ar trebui sa se vada clar cum se prelinge apa pe tabla, pana jos pe prag sau in mocheta.
Alte solutii pe care le-as mai adauga:
- verifica furtunele de scurgere de la trapa sa nu fie infundate sau scoase de la locul lor (coboara prin stalpul din fata, si ajung in prag.
- scoate mocheta si buretele si verifica, pe langa eventuala rugina de la pedalier, si capacelele de scurgere a vopselei. Unele mai pica sau nu mai etanseaza corespunzator, iar apa improscata de pe sosea se poate imbiba in burete.
Bafta!
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
OVIDIU26
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2010
- Mesaj Privat
- rave
- ***
- 503 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Vectra 1992 C16NZ
- Cluj
rave
- Mesaje scrise: 503
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ca sa scoti mocheta complet trebuie sa desfaci cam tot interiorul. Ca sa o scoti cat sa ai spatiu pentru a lucra pe sub ea ajunge sa scoti scaunul de pe partea respectiva si plasticele de pe partea de jos a stalpilor si de pe prag. Eu asa am procedat si ai acces destul de bun la ce te intereseaza. Buretele de dedesupt e mai dificil, pentru ca e gros si foarte dens, asa ca nu il poti rula pentru a-l da laoparte. Eu personal l-am taiat cu cutterul pe toata portiunea de la picioarele pasagerului. Nu a fost nicio problema, pentru ca potriveste ca o piesa de puzzle inapoi si ramane fix. Astfel am putut sa il si duc in casa pentru a-l stoarce si usca (am taiat toata portiunea unde s-a strans apa - restul era suficient de uscat pentru a-l lasa pe masina).
- Gavrila Tiberiu
- *
- 39 mesaje
- din 01 Dec 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Dolj
Gavrila Tiberiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2009
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
just.alecss- Suspendat
- 17 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Vectra 1995
- Salaj
just.alecss- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat

- octav_bz
- ****
- 1,046 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,046
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
ciresel
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat