- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
la tine sint 2 posibilitati.debitmetru obosit,dar nu e sigur asa ca recomand o proba cu unul bun de la un prieten,a doua e ca pe undeva iti trage aer pe instalatia de motorina,de aceea cind faceai plinul nu mai aveai acel fenomen.eu zic sa incepi de la rezervor pina la motor (sau invers) si sa verifici tot ce se poate,inclusiv carcasa filtrului de motorina.
- raluca colibasanu
- *
- 1 mesaje
- din 14 Mai 2010
- Astra 2001
- Mehedinti
raluca colibasanu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2010
- Mesaj Privat
Ajutati-mã!
Am un Astra G 1.7 DTY, SCOATE FUM NEGRU ªI NUMAI TRAGE,am curaþat covectoarele turbo ºi 2 zile a mers bine dupã aceea a început din nou. Niºte mecanici au spus ca ar putea fi EGR-ul care ar trebui curãþat numai ca nu prea ºtiu care este acesta ºi ce face mai exact, iar sã mã duc la service sã mã jupuiascã ãia ºi nu se ºtie sigur dacã o sã meargã!
Explicaþi-mi ºi mie ce este EGR-ul ca sã încerc sã-l cutãþ eu!
Mersi!
Raluca colibaºanu
Am un Astra G 1.7 DTY, SCOATE FUM NEGRU ªI NUMAI TRAGE,am curaþat covectoarele turbo ºi 2 zile a mers bine dupã aceea a început din nou. Niºte mecanici au spus ca ar putea fi EGR-ul care ar trebui curãþat numai ca nu prea ºtiu care este acesta ºi ce face mai exact, iar sã mã duc la service sã mã jupuiascã ãia ºi nu se ºtie sigur dacã o sã meargã!
Explicaþi-mi ºi mie ce este EGR-ul ca sã încerc sã-l cutãþ eu!
Mersi!
Raluca colibaºanu
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
raluca colibasanu a scris:Ajutati-mã!
Am un Astra G 1.7 DTY, SCOATE FUM NEGRU ªI NUMAI TRAGE,am curaþat covectoarele turbo ºi 2 zile a mers bine dupã aceea a început din nou. Niºte mecanici au spus ca ar putea fi EGR-ul care ar trebui curãþat numai ca nu prea ºtiu care este acesta ºi ce face mai exact, iar sã mã duc la service sã mã jupuiascã ãia ºi nu se ºtie sigur dacã o sã meargã!
Explicaþi-mi ºi mie ce este EGR-ul ca sã încerc sã-l cutãþ eu!
Mersi!
Raluca colibaºanu
Am un Astra G 1.7 DTY, SCOATE FUM NEGRU ªI NUMAI TRAGE,am curaþat covectoarele turbo ºi 2 zile a mers bine dupã aceea a început din nou. Niºte mecanici au spus ca ar putea fi EGR-ul care ar trebui curãþat numai ca nu prea ºtiu care este acesta ºi ce face mai exact, iar sã mã duc la service sã mã jupuiascã ãia ºi nu se ºtie sigur dacã o sã meargã!
Explicaþi-mi ºi mie ce este EGR-ul ca sã încerc sã-l cutãþ eu!
Mersi!
Raluca colibaºanu
Raluca, BINE AI VENIT pe ClubOpel .Uite aici un tutorial despre si cum se curata valva EGR
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14022
si
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
@Raluca, ti-am mutat intrebarea la locul potrivit. Uite o discutie care contiine rãspunsul la intrebarea: Ce este EGR? https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=662570 Succes
- alghe21
- **
- 186 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Bucuresti
alghe21
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
adi_skoda
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
va salut domnilor ,am o problema cu opelul meu y17dt ,2001,simptoma este;la 120 km/h se apinde masinuta cu cheita si nu mai are putere deci la 12o /ora am verificat vacumul ,debitmetrul,senzorul de turatie l-am skimbat (nou),si acelasi lucru se intampla ,problema mi_a aparut dupa ce am reparat alternatorul,sper sa nu fie pompa de vacum cu toate ca face vacum ,frana (pedala) este normala nu stiu ce sa mai fac,o sa curat si egr-ul sa vad daca iese ceva .
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
dragosdtz
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2010
- Mesaj Privat
- alghe21
- **
- 186 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Bucuresti
alghe21
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
SuBmIt
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
adi_skoda a scris:va salut domnilor ,am o problema cu opelul meu y17dt ,2001,simptoma este;la 120 km/h se apinde masinuta cu cheita si nu mai are putere deci la 12o /ora am verificat vacumul ,debitmetrul,senzorul de turatie l-am skimbat (nou),si acelasi lucru se intampla ,problema mi_a aparut dupa ce am reparat alternatorul,sper sa nu fie pompa de vacum cu toate ca face vacum ,frana (pedala) este normala nu stiu ce sa mai fac,o sa curat si egr-ul sa vad daca iese ceva .
Salut
Cam aceeasi problema am avut-o si eu, numai ca la mine se intampla pe la 130-140 km/h.
Fa un test pseudoagrafa (cauta pe forum sa vezi cum) si probabil iti va da o eroare la valva EGR.
Dupa ce o scoti si o cureti bine bine scapi de problema
Numai bine
vatlor
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut tuturor
Si eu am un OPEL ASTRA ENJOY si mam confruntat cu problema respectiva am curatat EGRul si nici o schimbare,am desfacut furtunele dela turbo totul era ok am facut o testare,diagnoza totul ok dar am observat ca vacumul de la turbo era si in relantiu ce a ce inseamna ca turbo era decuplat am scos furtunasul de vacum si mio revenit
acum urmeaza sa verific senzoarele
daca va ajuta cu ceva ma-s bucura
Si eu am un OPEL ASTRA ENJOY si mam confruntat cu problema respectiva am curatat EGRul si nici o schimbare,am desfacut furtunele dela turbo totul era ok am facut o testare,diagnoza totul ok dar am observat ca vacumul de la turbo era si in relantiu ce a ce inseamna ca turbo era decuplat am scos furtunasul de vacum si mio revenit
acum urmeaza sa verific senzoarele
daca va ajuta cu ceva ma-s bucura
- alx78
- ***
- 718 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 718
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
adi_skoda a scris:va salut domnilor ,am o problema cu opelul meu y17dt ,2001,simptoma este;la 120 km/h se apinde masinuta cu cheita si nu mai are putere deci la 12o /ora am verificat vacumul ,debitmetrul,senzorul de turatie l-am skimbat (nou),si acelasi lucru se intampla ,problema mi_a aparut dupa ce am reparat alternatorul,sper sa nu fie pompa de vacum cu toate ca face vacum ,frana (pedala) este normala nu stiu ce sa mai fac,o sa curat si egr-ul sa vad daca iese ceva .
citeste aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=35995. aceasi problema am avut-o si eu, dar la mine a fost un furtun de la vacuum obturat.
ngr
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
adi_skoda a scris:va salut domnilor ,am o problema cu opelul meu y17dt ,2001,simptoma este;la 120 km/h se apinde masinuta cu cheita si nu mai are putere deci la 12o /ora am verificat vacumul ,debitmetrul,senzorul de turatie l-am skimbat (nou),si acelasi lucru se intampla ,problema mi_a aparut dupa ce am reparat alternatorul,sper sa nu fie pompa de vacum cu toate ca face vacum ,frana (pedala) este normala nu stiu ce sa mai fac,o sa curat si egr-ul sa vad daca iese ceva .
Am si eu acelasi tip de motoe si aceiasi problema. Am reparat alternatorul si nu mai trage masina, se chinuie si nu depaseste 120 km/h. Mie nu mi se parinde martorul cu cheita si masina.
Inca ceva, dupa oprirea motorului se aude pe la pompa de vacuum un zogomot ca si cum ar scapa pe undeva aer.
E normal acest zgomot? (l-am auzit si inainte de repararea alternatorului, cand aveam probleme cu el)
Cum ti-ai rezolvat problema?
daniel88
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2011
- Mesaj Privat
atty21
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2013
- Mesaj Privat
Sper ca nu e nici o problema daca intreb in topicul acesta,dar tot nu am gasit un raspuns destul de clar pentru mine.Am un Opel Astra G 1.7 DTI din 2000 si de cateva luni numai trage cum trebuie si scoate fum negru cateodata.Acum cateva zile a inceput sa scoata un sunet rontait,dar nu tot timpul,de obicei dupa ce se incalzea umpic motorul disparea sunetul si mergea cat de cat mai bine.Am fost la Opel unde a fost pus testerul si s-a descoperit ca problema era senzorul de turatie care a mai fost schimbat o data acum cativa ani,dar nu era unul original.Am schimbat acel senzor cu unul nou,original,dar masina tot nu trage si cand accelerez in jurul a 2500-3000 de ture se aprinde beculetul de service si se simte cum ii scade din putere.Deci daca era si alta problema ar fi trebuit sa apara pe testerul ala,dar cei de la Opel au zis ca e de vina senzorul si probabil de aceea rontaia asa,nu tragea si scotea fum negru.Numai rontaie motorul,dar nu trage si cand se aprinde becul acela e si mai puturoasa.Debitmetrul a fost schimbat si el in primavara,cam dupa 1-2 luni maxim de cand a fost schimbat masina numai trage.In concluzie chit ca am schimbat senzorul de turatie masina tot nu trage si chiar numai ca nu rontaie acum motorul (deocamdata ).
atty21
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2013
- Mesaj Privat
Vad ca nu ma putut ajuta nimeni,am descoperit astazi ca tubul de aer ce intra in carcasa filtrului de aer era putin desfacut si scapa aer.L-am pus cum am putut la loc si am pornit motorul sa vad daca mai scapa aer,dar tot nu este etansat complet pentru ca simt la mana cum iasa aer din locul unde am fixat capatul tubului in carcasa filtrului de aer.Oricum masina trage parca putin mai bine,oare asta sa imi fie problema ? Ca scapa aer pe la furtunele astea de admisie ?
- bosnea_emi
- *
- 9 mesaje
- din 26 Dec 2015
- Vaslui
bosnea_emi
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vaslui
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2015
- Mesaj Privat