Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara, detin un Opel Astra G Caravan 2000 TDI si am intampinat urmatoarea problema:
-ieri mergeam cu masina incet 40km/h si sa oprit motorul brusc
-am incercat sa pornesc iar dar auzeam ca un clincan si atat ca si cum s-ar cupla ceva..
-azi am incercat sa o pornesc iar si se aude ca se invarte ceva dar nu vrea sa porneasca

De la ce ar putea fi? Astept orice propunere/sfat, multumesc


Ultima modificare facuta de alexan la Mar 25 Mai, 2010 5:19 pm
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
S-a aprins vreun bec in bord ?
Mergi la un tester. Verifica tensiunea la bornele bateriei. Motor oprit - 12.5 V, motor pornit - 14-14.4 V.
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pur si simplu au ramas becurile aprinse in bord ca si cum as pune cheia in contact din nou.. O sa incerc maine sa schimb bateria, tind sa cred ca ar putea fi de la electromotor ..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa-i o diagnoza.
Cred ca ai probleme cu alternatorul. Pregateste-te pt. punte diode si releu alternator.
Nu uita sa descrii aici rezolvarea problemei.
Skip ads

  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O sa incerc maine sa schimb bateria, daca nu o sa chem pe cineva sa fac o diagnoza, revin cu detalii, multumesc !
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca face un "click" dar nu invarte verifica contactele de pe electromotor uitate la PLUSUL de pe electromotor sa nu fie "sudat" (contact imperfect)..Daca nu mergi mai departe si curata electromotorul (carbuni blocati).
Daca aveai probleme cu alternatorul in primul rand se aprindea martorul rosu pentru baterie dar in aceste conditii motorul nu se opreste brusc el continua sa mearga pe baterie pana la 30 km (distanta depinde de consumatori).
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am masurat acum bateria are cam ~11.5 normal si daca incerc sa o pornesc ajunge pe la 10, o sa incerc sa schimb bateria, vad ca acum a inceput sa invarta cureaua de distributie dar tot nu vrea sa o ia, revin cu informatii ..
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alexan a scris:Am masurat acum bateria are cam ~11.5 normal si daca incerc sa o pornesc ajunge pe la 10, o sa incerc sa schimb bateria, vad ca acum a inceput sa invarta cureaua de distributie dar tot nu vrea sa o ia, revin cu informatii ..


Acest tip de motor X/Y 20DTH are lant de distributie(si nu se vede este acoperit de un capac de protectie)--iar acea curea pe care o vezi tu este cureaua de accesorii.
Skip ads

  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze tipul de motor este Y17DT, deci cureaua se vede ..
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
alexan a scris:Buna seara, detin un Opel Astra G Caravan 2000 TDI si am intampinat urmatoarea problema:
-ieri mergeam cu masina incet 40km/h si sa oprit motorul brusc
-am incercat sa pornesc iar dar auzeam ca un clincan si atat ca si cum s-ar cupla ceva..
-azi am incercat sa o pornesc iar si se aude ca se invarte ceva dar nu vrea sa porneasca

De la ce ar putea fi? Astept orice propunere/sfat, multumesc


Asa am vazut ca scrie! opel astra g caravan 2000 tdi
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In cazul ca ai probleme cu alternatorul :punte de diode si releu defecte ,atunci nu mai ai nici servo.
  • MARIAN CRISTI

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina s-a oprit in mers si apoi nu mai porneste,probabil ca defectiunea este la calculatorul de injectie(vestitele lipituri reci, "buba" acestui tip de motor).
Skip ads

  • f_dragusin

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Preferabil ar fi sa faci o diagnoza,eu am patit la fel si a fost calculatorul de injectie care nu a mai putut fi recuperat.
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Maine duc masina in service, eu n-am reusit nimic azi .. Revin cu detalii
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
alexan a scris:Am masurat acum bateria are cam ~11.5 normal si daca incerc sa o pornesc ajunge pe la 10, o sa incerc sa schimb bateria, vad ca acum a inceput sa invarta cureaua de distributie dar tot nu vrea sa o ia, revin cu informatii ..

suspectez alternatorul, asteptam rezolvarea cand te intorci de la service.
alexan a scris:Imi cer scuze tipul de motor este Y17DT, deci cureaua se vede ..

si la Y17DT curea e protejata de o carcasa de plastic, deci nu se vede.
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Dezastru:
-roata zimtata de la pompa de ulei sparta(nu ma intrebati cum)
-curea distributie rupta
-pistoane indoite
(...........)

Evident acum trebuiesc schimbate mai multe..
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
oh my god...
probabil s-a rupt axul pompei si dupa a urmat dezastrul.
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Mecanicul mi-a spus ca singura explicatie ar fi ca axul/roata zimtata de la pompa sa fie fisurata datorita vechimii urmanta de ruperea lui..


Uploaded with ImageShack.us
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu esti primul care o pateste cu pompa de ulei.
Cumpara motor Wink
  • alexan

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am comandat deja piesele @import germania
Chiuloasa e intacta, are 20000km..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR