Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna fratilor. Am curatt EGR si body throttle si pot spune ca a fost o funingine neagra de vreo 0.3 mm, care s-a curatat relativ usor in special cea de la body. Numai cu pensula de 1" si decabusolv si un spay clean carb.EGR s-a curatat si el relativ usor , apoi cu o rezistenta de 1 ohm inseriata am dat impulsuri la pistonasul imersat. L-am tinut si 30 sec cuplat ca sa pot baga batul de ureche si sa sterg. Era ok. Am vrut sa curat si admisia dar era samata dupaamiaza si nu mai aveam timp , dar cel mai mult m-a speriat ca erau f mult de scos. M-a speriat ca trebuie sa scot ECU si care nu stiam care este, si era o aglomeratie acolo ca nu prea aveai loc. Scosesem rampa de la injectoare , dar mai erau multe prin spate, m-am speriat ca nu le mai pot pune la loc si am renuntat cu admisia. In scurt timp trebuie sa o fac si pe asta.
Skip ads

  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Felicitari pentru curaj! Iata ca avem si o mecanicuta printre noi.
In ceea ce priveste curatarea admisiei te sfatuiesc sa alegi o zi cu mult soare si sa te apuci dimineata cand esti odihnita pentru ca, dupa cum bine zice Dan-e o munca de sisif.
Poate mai gasesti pe cineva, care a mai efectuat operatia, nu e asa simplu precum pare. Vei intalni niste clipsuri care or sa-ti dea ceva batai de cap.
  • pvuidx

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, a incercat cineva sa dea impulsuri cu egr montat pe masina?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa-i dai cat vrei. Odata ce s-a colmatat si s-a blocat pistonasul slaba speranta. Adica faci ce face ECU (mai sus de tensiunea bateriei nu poti) cu deosebirea ca executi manual si necontrolat aceasta manevra. Singura cale este cea scrisa aici, adica demontarea si curatarea temeinica. Impulsuri dai dupa inmuierea calaminei. Atentie ca daca pistonul este blocat, riscul de ardere al bobinei este mai mare. Pistonul blocat nu-l poti smulge asa usor doar prin impuls.

PS Dar daca esti curios si te mananca, executi fara contact, cupla scoasa si limitare de curent. Altfel plangi prin buzunar.
Skip ads

  • pvuidx

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua, si eu ca sa nu mai dau jos egr-ul de pe masina, cu idea daca a fost curatat trebuie sa mearga, am pormit motorul cu mufa de le egr scos si i-am dat impulsuri de la o baterie de 9 volti, moment in care valva deschide si motorul se opreste. Eu recomand curatarea asa cum este descris in postarile colegilor. Ce am facut eu este doar o verificare si ii rog pe cei cu mai multa experienta sa ma corecteze daca am gresit cu ceva. Va doresc o zi buna.
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cine ma poate ajuta cu garnitura EGR mare cod 850512(se poate si cea mica).Platesc contravaloarea si transportul. Daca mi-a curs antigelul pe la EGR dupa ce am remontat EGRul cu vechea garnitura, asta insaeamna ca trebuie sa curat si admisia? S-a scurs si in admisie(tulumba aia neagra)?Admisia am vazut ca e jegoasa ca niciodata nu am curatat-o. Mie teama ca iar trebuie vreo garnitura pe acolo si iar sa stau cu ea in asteptare+ca e mai complicat sa zicem.Am pornit de 2 ori motorul sa vad daca martorii dispar. A doua oara motorul a dat sa moara si l-am oprit. Mentionez ca avea f putin antigel in sistem si curgea ca dracu pe la EGR. Am crezut ca se poate refolosi o data garnitura mare cum a spus dl Petrecila undeva prin pag 4 din topic.Cine ma poate ajuta? Martorii mi-au disparut la ambele incercari si cele ci misfire cil 1 si 3 si cele de random fire cat si cel de EGR. La pedale masina cu cheita clipea clipea c aceeasi intermitaenta la infinit, deci nici un cod stocat. Dar degeaba. Am scos tot antigelul din sistem , am recuperat o parte din el , (masina in prezent nu are antigel), ea stand nemiscata pana cand fac rost de garnitura EGR.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Refolosirea garniturii este o chestiune relativa si apartine exclusiv celui care executa lucrarea. Daca a deformat-o la demontare, putine sanse. Varianta este una de "criza" pentru cazul in care trebuie curatata neaparat si nu ai alta. Dar regula este ca inainte procuri garnitura si apoi te apuci de lucru. Deci banuiesc ca exista un cumul de factori care au dus la esec.

PS Nu inteleg de ce nu mergeti sa o cumparati la magazin de piese auto import. In cateva zile o aveti.


Ultima modificare facuta de petrecila la Dum 13 Jun, 2010 3:47 pm
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am scapat putin antigel pe la EGR si am avut aceleasi simptome (motorul dadea sa se opreasca si martorul abgas aprins). De 2-3 ori l-am pornit si am vazut ca nu are scapare, l-am lasat in pace si norocul meu a fost ca a doua zi la pornire sa nu-mi mai faca nicio pb. fara niciun un martor aprins.

In aceasta zona a curs antigelul.



La pornire motor, valva EGR este deschisa la maxim si antigelul care a ramas in acea zona a fost injectat in admisie, ulterior va face un circuit complet similar benzinei, numai ca el nu va arde, ci va fi dat afara fortat pe teava de esapament.
Problema va ramane cu injectoarele, sondele lambda si catalizatorul.
Acuma nu stiu daca mai are rost sa cureti admisia daca ai pornit motorul si antigelul a fost deja injectat in circuit.
Skip ads

  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
d-l Petrecila- Sant o persoana 100% precauta de aceea inainte de schimbare am incercat procurarea.Nu pot sa spun ca toate firmele din Buzau ci cateva care cunosc (firme hai sa spunem cu brand) au strambat din nas la auzirea acestor garnituri/ Majoriatea au afirmat ca ele vin echipate cu tot EGR-ul. De aceea am apelat la forum .Multumesc si dv ca intr-un fel m-ati determinat sa iau o decizie, si dlui Dan Cuciureanu.Decizia consta -mai intai in desfacerea cat de curand a motorului si rezolvarea pb. Probleme sunt numai la cil 3 . Am sa atasez poze cu fiecare bujie pe cilindru luni ca am camera defecta. Bujie cil 3 naspa.Apoi schimbata distributia cu dl ing.D.C.By the way - as vrea sa rezolvam totul la "pachet" cu dv dl Cuciureanu (motor+distributie)
Ptru Scan x - in aceesi zona a curs si antigelul meu
Am o intelegere aceea de a trimite sonda lamda . Trimite-mi PM sa rezolvam
Dl Dan ce spuneti de aceasta situatie (cat de grava este ) coroborata cu spusele lui ScanX si mai important ce as putea face in situatia prezenta?
Va multumesc tuturor.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@scanx nu ati precizat daca pe acolo a curs antigel cu garnitura refolosita sau noua.
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
garnitura noua nu are cum sa scape.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am scapat antigel in acel loc, cand am scos EGR-ul pentru curatare, si nu pe la garnituri.
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pai cum sa curga. Doar daca nu ai golit instalatia de racire inainte Exclamation
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am golit instalatia, dar nu suficient de bine. Nu am scos nici un furtun din throttle sa nu formeze vacum la golire inst. si probabil a ramas intr-un cot, cateva picaturi, sa ma jeneze.
Dupa cum am zis, nu au curs cantitati industriale, ci cateva picaturi, si ma asteptam sa-mi faca figuri.
Chiar ma gandeam, cum ar fi bine de eliminat antigelul din acea zona in caz ca mai sunt si altii neatenti ca mine si vor sa nu mai aiba pb.
Cred ca o simpla pornire a motorului fara antigel si EGR montat, doar sa "scuipe" acel antigel afara din gaura, ar fi suficient.
Motor pornit si lasat f putin timp (10-20sec. zic eu) dupa care inchis.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da am inteles. Eu pot sa spun cum am facut la mine: am golit instalatia (conform procedurilor) si ca sa fiu eu sigur ca scot si din capilare am pus gura la buson vas expansiune si am suflat in instalatie. La suflare mai iese destul chiar daca initial a dat impresia ca nu mai este. Cand am desfacut egr nu am intampinat dificultati. Totusi fiind pentru prima data, am mai avut oarece temeri si am avut ceva carpe pregatite. Nu a fost cazul.
  • scanx

  • Mesaje scrise: 679
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Acuma stiind care este treaba, nu cred ca voi mai intampina alte probleme la demontarea EGR-ului.
Greseala a fost ca la extragere sa-l ridic sus si nu sa-l las cat mai departe de blocul motor sa mai curga resturi de antigel.
Intradevar e buna si treaba cu suflatul in vasul de expansiune pentru eliminarea antigelului cat mai bine.
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi schimb si valva EGR. La mine este echipata cu Pierrburg.Am gasit una pe net GM originala de la GTT importator autorizat Opel si Chevrolet de pe bd Theodor Pallady(la http://opelgtt.ro/n/Oferta_...e_discount_40.xls)
cod 5851607 valva EGR GM pret cu discount 40% fara TVA 120,24 Ron
Este buna piesa ca dimn 50 in 50 km trebuie sa-mi resetez ECU ca da mereu P1405. Ultima a fost chiar astazi ca mi-a tremurat motorul de ziceai ca merge in 2 cilindrii, si fum si rateuri la teava de esapament, insa dupa 2 ore de baterie deconectata, (resetare), martorul tot exista. EGR de abia l-am curatat.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Doamna Cristina, va rog sa nu o aruncati pe cea veche. Imi spuneti cat vreti pe ea. Asta daca doriti sa va mai scoateti din paguba.

PS Pretul, evident este de smeltz Smile
LE Sa nu-si inchipuie cineva ca am facut nu stiu ce afacere. Tinta mea este disectia, pentru studiu in folosul umanitatii Smile
  • cristina1211

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Dl Petrecila, intrabarea a fost daca cea prezentata anterior este buna(cea de la GTT valva EGR cu 40% discount originala GM)
Daca este buna atunci o voi schimba (ca mi-a facut multe belele), si similar ca in cazul lui Scanx (caruia i-am trimis sonda lamda spre disectie)voi proceda si cu EGRul dar in cazul acesta beneficiarul veti fi dv. Veti plati doar transportul coletului la destinatie.
Cu stima.
  • titone

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
IN PRIMUL RAND VA SALUT SI SPER SA SCRIU BINE AICI . AM SI EU O MICA PROBLEMA REFERITOR LA SUPAPA EGR LA TURATII MARI(PESTE 3000)IN SARCINA SE BLOCHEAZA SUPAPA SI SE APRINDE MARTORUL DE BORD ,CEL CU CHEITA.DACA SCOT FURTUNUL DE LA SUPAPA DE RECIRCULARE CEA CARE DUCE LA FILTRUL DE PARTICULE SI TRAGE AER SE AUDE UN CLANC SI ISI REVINE (NU MAI ARE DETONATII SI OSCILATII LA RELANTI). VREAU SA STIU SI EU DACA ESTE EGR SAU SONDA LAMBDA.MENTIONEZ CA AM FOST LA TESTER SI MI S-A SPUS ,CA ESTE SUPAPA DE RECIRCULARE SI CA POT SA MERG CU EA ASA.AM MASINA DE 1LUNA DE ZILE ESTE ADUSA DIN GERMANIA ESTE1,2- 2001 AUGUST(95000KM). VA MULTUMESC SI ASTEPT SUGESTII SI PARERI
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR