Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am observat problema asta cu câteva zile în urmã, dar astãzi am reuºit sã o si înregistrez.

Situaþia este în felul urmãtor: la ralanti, luminile de bord se comporta normal. Când turez motorul la 1500 rpm (sau oriunde mai sus de 1000-1100 rpm), lumina de fond a ceasurilor începe sã fluctueze destul de rau.

Sunt aproape sigur cã acest lucru nu s-a întâmplat si înainte de a repara alternatorul cu 2 sãptãmâni în urmã. Se pot vedea de asemenea spre sfârºitul filmului, ceva fluctuaþii de tensiune.

Ceva idei ce ar putea cauza lucrul asta?


Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De la 13.3 la 15.5? Shocked
Nu e bine deloc, releul l-ai schimbat?
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu s-a schimbat releul. Maiandrei s-a mirat si el ca nu s-a schimbat si releul. S-au schimbat puntea cu diode si statorul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Luminile-ti flucteaza din cauza incarcarii haotice e clar. De asta e responsabil releul.
Skip ads

  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si cum nu-mi place cand citesc un topic care ridica o problema, dar nu si rezolvarea ei, astazi revin cu rezolvarea mea: exact cum mi s-a mai spus, primul fiind maiandrei, releul era de vina. Astazi a fost schimbat si vreau sa va spun ca parca e alta masina. Inclusiv cutia lucreaza muuult mai bine. Iar voltajul nu fluctueaza decat de la 14.2 la 14.5, in functie de consumatori.

Inca o data, jos palaria pentru baietii de la Master Motors.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Acceleratia cum e? Presiunea pe commonrail are mult de a face si cu incarcarea. De servodirectie banuiesc ca nici n-are rost sa te intreb. Laughing
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cum dom'le?! Eu am citit pe ClubOpel ca luminile fluctueaza de la... bujii. Rolling Eyes
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Acceleratia cum e? Presiunea pe commonrail are mult de a face si cu incarcarea. De servodirectie banuiesc ca nici n-are rost sa te intreb. Laughing


Totul e mult mai bine acum, inclusiv servodirectia, la care oricum vroiam sa-i schimb lichidul. Wink Presupun ca are legatura, dar a scazut si consumul. Tocmai ce am ajuns de la Bucuresti, cu 6 L./100 km.
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa nu mai deschid un nou topic, pentru ca problema are legatura.

Astãzi am montat alternatorul primit de la atelierul de reparaþii. A fost un alt defect al releului, dupã numai douã luni de când a fost înlocuit. Problema a fost (din nou) de tensiune fluctuante, 12.3 - 13.6 V maxim.

Am descoperit cã se comporta aproape la fel ca înainte de a fi schimbat: atunci când maºina este pe loc, A / C este pornit, am tensiune stabilã 14.1 - 14.2 V. Imediat dupã ce am început sa invart de volan (masina tot pe loc), tensiunea fluctueazã 12.7 - 14.0 V

Acest lucru se întâmplã numai atunci când maºina este în stationare. În cazul în care maºina este in mers, tensiunea este peste 14.0 V.

Am ataºat urmãtorul videoclip pentru a vedea ce se întâmplã când misc volanul stanga-dreapta.

http://www.youtube.com/watch?v=1BhHM95du0o

Vã rog sã îmi spuneþi dacã vã confruntaþi cu aceastã problemã. O testare pe masinile proprii ar fi cel mai bine.

Am folosit meniul ascuns pentru a vedea voltajul.

In ultimele secunde ale clipului puteti vedea 14.1 V. Este momentul in care nu mai misc volanul.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Asta e normal, servodirectia suge muuult curent. Problema e ca la mine nu vede decat la prima pornire din zi 14, in rest max 13.6. Probabil o dioda moarta prin alternator.
Din ce vad la tine merge foarte bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR